اعتراف مرجع تقلید شیعه بر دروغ بودن شهادت فاطمه - ویدیو

 داستانسرایی آخوندها برای فاطمه زهرا برای فریب و گریاندن مردم است
+446
رأی دهید
-43

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک

    وهابى طلب جون بیا حال کن خوراک خودته ;) بیا دوباره با رقباى دینیت کل کل کن و پته همدیگه رو روى آب بندازین. در اینکه این افسانه ها و اساطیر دروغ محض و کلاه بردارى دکان داران دین هست کمترین شکى نیست. همانگونه که قران کلام خدا نیست، معراج پیامبر ظرف چند ساعت از مکه به اورشلیم هم چاخان محض است. کندن دروازه خیبر یک تنه توسط على هم همین است و ....
    43
    167
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    شیعه و اسلام کلا کلاه برداری و دروغ و فریب دادن عده ای از مردم
    35
    226
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    اسلام شیعه وقتى که از حالت مذهب خارج و در یک چهارچوب بیزینسى قرار گرفت ، دروغ پشت دروغى بود که از طریق روایات و احادیث جعلى توسط اصحاب اهریمن صفت و فرصت طلبش و براى مظلوم نمایى و فریب و جهالت پیروانش بخورد مردم داده اند ! همان جنایتکاران فاسدى که همینک چهار دهه ایران و مردم ایران رو چپاول و در ذلت به اسیرى گرفته اند!! الان اون خفته عمیق پیداش میشه و میگه این یارو یه وهابى مأمور از طرف عُمریهاست که اومده و این اراجیف رو ردیف کرده !!
    19
    191
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    کاسبان دین فروش آنقدر تظاهر و ریا و دروغ در قالب حدیث و روایت در مذهب وارد کرده اند . و بخورد مردم داده اند که حقیقت محض مانند قطره ای آب مقطر در یک تشت آب کف آلود گم یا محو شده است.
    17
    145
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    توی جایی که غیر از شن چیزی وجود نداره,درخت نیست,اصلا دری وجود نداشته!چوب نبوده,این ۴ تا نخل هم انقدر مهم بوده که اولا کسی قطعش نمیکرده و چوب نخل هم قابلیت ساخت چیزی رو نداره,اگه اینها چوب داشتن یک کشتی میساختن برن جنگ و مال مردم خوری از راه دریا نه فقط خشکی!بعد هم دری که بشه زدش به کسی,یک لولا و سیستم متمدنی داره که از عقل مردم اون روز بیابون خیلی فراتره!اگر همچین شد بعد شوهر چاقو کش این خانم هیچی که نگفت و اعتراضی که نکرد تازه دخترش ام کلثوم رو هم به عقد عمر دراورد! حسن و حسین هم که قاتل پدرشون رو مثله کردن,با قاتل مادرشون هیچ کاری نکردن!جامعه مسلمین هم که دیدن دختر پیغمبر شون رو کشتن عکس العملی نداشتن!تازه حامله هم بود اسم بچه دنیا نیومده هم محسن بود!توی جامعه ای که به دلیل فرهنگی و مرگ ومیرنوزادان,بچه تا چند سالگی اسم نداشت,میگفتن بهش پسر فلانی یک هو این یکی اسم داشت,توی سونوگرافی به فاطمه گفتن پسره,فاطمه هم گفت اسمشو میزارم محسن!بعد هم اختلاف عمر و فاطمه سرتقسیم مال دزدی بود,که منطقه فدک که غنیمت از یهودیان بدبخت بود,عمر میگفت مال همه مسلمینه,فاطمه میگفت نه خیر مال من تنهاست
    27
    147
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dogisgod - مونرال، کانادا

    کسانی که برای فکر کردن به آخوند احتیاج دارن، بیان پای منبر این یکی هم بشینن! ای بشره پیرو! به موضوعات جدی تر بپردازید که مجال اندیشیدن اندک است.
    25
    112
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    دکون و دستگاه بیش نیست. یه دو ماه حسین رو میکشن، یه هفته علی رو، سه تا دهه فاطمه رو، یه یه هفته هم رضا و حسن و ..خودش میشه نصف سال! خدا بده برکت منبری ١ میلیون تومن رو!!
    23
    138
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    این چقدر خنگه که فکر کرده ما باور کردیم. شماها کارتون دروغ گفتنه و این هم یکی از اونهاست. از لطف شماها همه اسلام رو شناختند.
    20
    100
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - بازل، سوییس

    والا حاجی من وقتی زبان بازکردم واین چرندیات راهم شنیدم ازبتداعقلم گفت اینهاهمه ساخته پرداخته امثال شماواسه بهره برداری وسواری گرفتن ازامتیکه گریه رابخنده ترجیح میده هست،ولی بقول دوستمون همچین فرو کردین که باصدهاشورش وبپاخیزی ومنطقو برهان قصدبیرون اومدن نداره،البته بمن که فرونرفته دیگران هم چاره ای بیندیشندوخودراآزاد کنند.
    14
    152
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    هاج آقا خراب کردی . این سخنان تفکر اسلامی ما یعنی کشگ است؟ هی‌ گیر می‌‌دهد .به سلطنت طلب سنی و می‌‌گوید. عمر لگد زد به زهرا . علی‌ می‌‌خواست انتقام گیرد، ولی‌ وحی از بالا آمد. برا اسلام خوب نیست. که شما هم حالا به عمر لگد زنید. من که به تفکر خودمان بیشتر اعتقاد دارم ، یک لگد مگدی بوده. وگرنه همه این سخنان شیعیان مثل زرشگ می‌‌باشد،
    25
    72
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا

    بسیاری از داستان های شیعه از ایران باستان گرفته شده در هرودت آمده که کمبوجیه با زدن لگدی به شکم خواهرش رکسانا او را کشت و خب می دانیم که رکسانا دختر کوروش کبیر بوده و فاطمه هم دختر پیغمیر و عمر منشا تمام خباثت ها ذکر شده همانطور که در تاریخ ایران کمبوجبه پادشاه منفوری بوده بنابراین ارتباط این دو داستان مشخصه داستانهای دیگری هم هست مثلا سوشیانس که به امام زمان تبدیل شد و سوگ سیاوش که به عاشورا تبدیل شد و مغ کشی که تبدیل به عمرکشون شد بخاطر همین هم سنی ها شیعیان را مسلمان نمی دانند که حرفشان هم کاملا درسته
    21
    93
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    بابا .عزیز.گوش کنید خود علی انرا کشت و دلیل ان هم واضع است .علی که کارش قتل و ادم کشی بود و بقول خود اخوند ها هر روز 700 نفر را میکشت .خب این فرد اتوماتیک روانی بود .و روزها که میامد خانه این زن هم مانند همه زنها بان گیر میداد و دائما میگفت تو کسی نیستی. تو پدر مادر نداری. پدر من ترا ادم کرد و از این چرت و پرت ها که زنها بشوهر خودشان میگویند .در یکی از روز ها که علی بخانه امد و اعصابش از کشتن ها خراب بود. این عیال هم بان گیر سه پیچ دانمی را داد.انروز علی واقعا کفری بود تا این حرفها را شنید .دو تا لگد بان زد و دنده های ان هم شکست و در جگرش فرو رفت( البته بقول مش قاسم که میگفت اقا تفنگ را تو جیگرمان گذاشت و گفت اعتراف کن و ما هم اعتراف کردیم) بگذریم دو تا لگد انهم چه لگدی . لگد شیر خدا.لگد کانون معرفت . ان لگد . زد و ان جا در جا مرد. و همان موقع هم بردن دفن کردند. اینکه میگویند شب زهرا را دفن کردند درست است و یا علی گریه نکرد درست است. علی حوصله این حرف ها را نداشت. ان خودش یک پا روانی و دیوانه بود .شما 700 تا مرغ را بکش اعصاب نمیمانه. این بابا 700 تا ادم کشته و حالا عیال هم گیر داده
    27
    105
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    البته اگر از منطق اسلام این را بر رسی کنیم. این حاج آقا درست می‌‌گوید. در صدر اسلام لگد زدن .سر بریدن . رواج داشته. مسلمین به دین طریق ابراز عقیده می‌‌کردند. ولی‌ اینجور هم نبود. هر کسی‌ به کسی‌ می‌‌رسید. لگد می‌‌زد یا سری می‌‌برید. حضرت خودش همه چیز را به دو تیم‌ تقسیم کرد. تیم‌ اول .تیم‌ لگد زنان . شرط عضویت . عرب. مرد . تیم‌ دوم تیم‌ لگد خوران . شرط عضویت. زن . ایرانی‌. کنیز. غلام . پرندگان . خزندگان. یعنی همه چیز بجز مرد و عرب. خوب اگر علی‌ به تلافی به عمر لگد می‌‌زد. مگر عمر مغز خر خورده بود. می‌‌رفت به دیوان عدالت اسلامی "یک چیزی مثل لاریجانی خودمان" شکایت علی‌ را می‌‌کرد و می‌‌گفت. ببین ما لگد زدیم به شکم زنش. این حق اسلامی ما بود. ولی‌ این علی‌ آقا لگد زد به خود ما . این خلاف قانون است. باید می‌‌رفت لگد می‌‌زد به شکم زن ما. نتیجه علی‌ هیچ لگدی نزد . بر خلاف اسلام بود. خیلی‌ هنر . یک پس گردنی زد به زن عمر
    19
    24
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    طبیعی است که وقتی وارد جنگ شوی, مردان یک قبیله را بکشی و زنان و دخترکان معصوم آن قبیله را به یغما ببری و برای رفع خستگی از جنگ, تجاوز را از روی شتر شروع کنی تا به منزل برسی ,زن عقدی بیچاره هم که در خانه محبوس و جرات همکلام شدن با هیچ مردی جز شوهر خودش را نداشته باشد و ببیند که شوهرش با چند دختر جوانتر وارد شده و بقهمد که "نو که آمد به بازار کهنه شود دل آزار" پس بگو مگوهای تکراری شروع میشود و صد البت که مرد از کوره بدر شده و مرگ یکبار و شیون یکباره شود...
    11
    28
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    شنبلیله - اسلو، نروژ

    فقط اون دروغ نیست، همش دروغه! کلا اسلام دروغه!
    16
    45
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران

    عربی‌ برای فارسی‌ زبانان چقدر خندیدم ،،، حتی خودتون هم میگویید که حدیث باید با عقل جور در بیاید ،نتیجه اینکه روایت و حدیث افسانه میباشد ، یعنی‌ کتاب‌های مجلسی و طبری هم به درد نمی خورد. همچنین خود قرآن هم تحریف شده است. یعنی‌ اسلام هم هیچی ،،پس به چسب به ۷۵۰ میلیون تومان برای یک ساعت منبر و برای مریدان الاغ .
    13
    36
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان

    از زاویه تاریخی حرفش درسته . اخوند فقط برای گریاندن مردم این اراجیف را ساخته.
    9
    43
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. این کلیپ قدیمیه بزرگوار، در ثانی ایشون یکی از شریفترین مراجع شیعه لبنان هست . ایشون انسان منصفی هست، من فقط میخوام برادران عزیز شیعه رو مخاطب خودم قرار بدم، اونها با ما اصلاً اختلاف ندارن و اونها برادران مسلمان ما هستند فقط توسط عده ای شیعه نما بنام روافض صفوی فریب داده میشن ، امام حسین رو روافض کشتن امام حسن رو هم همینطور ، ایران و عراق رو رافضی ها به مغول ها و امریکایی ها تسلیم کردن اینها در طول تاریخ جرمهای زیادی مرتکب شدن، قرامطه گروهی از رافضیان بودند که در مکه مکرمه خون حاجیان رو ریختن یک شیعه ی منصف با وجدان بیدار امکان نداره با اهل سنت مشکل داشته باشه، نهایتاً شیعیان ادعا کنن که علی از همه صحابه پیامبر افضل بوده ، صرف داشتن این ادعا هیچ مشکلی نیست . اما یک شیعه منصف قطعاً خواهد پذیرفت که عمر داماد علی بوده و اختلافی بین صحابه نبوده
    21
    30
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    چرا حقایق را از امت ولایت پنهان میکنید؟ وحدت بین شیعیان و عمریها هرگز! آنها دشمنان رسول و قاتل اختر تابناک؛ بی‌بی دو عالم هستند. اینهم مدرک از کتاب خود عمریها با سند. ذهبی مورخ مشهور (در گذشته سال ۷۴۸هجری) در کتاب خود بنام «لسان المیزان» جلد اول صفحه ۲۶۸، شماره ۸۲۴ تحت عنوان «احمد» با ذکر سند می گوید: «محمدبن احمد حماد کوفی» (از حافظین حدیث اهل سنت) گفته است: «بدون شک عمر چنان لگدی به فاطمه(س) زد که محسن از او سقط شد».
    101
    6
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    rouzbeh_ma - لندن، انگلستان

    کتاب"شیعه گری" استاد مرحوم کسروی رو مطالعه فرمایید . برای شروع مناسب هست . سر تا پای این مذهب رافضی دروغ و هذیان هست .
    10
    44
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    payamtech - پاریس، فرانسه
    آلمان , روسیه,امریکا,نروژ,سویس خوشم میاد یکی از ایران نیستش , اینقدر یاد گرفتیم به همه فوشو بی احترامی کنیم که فکر میکنیم هر چی خشن تر و توبنده تر صحبت کنیم روشنفکر تر مارو نشون میده , در اینکه تو مذهب شیعه دروغ هست شکی درش نیستش مثله حامی دینهای دنیا , در اینکه این مساله به هیچ وجه اهمیت نداره بازم شکی درش نیست ولی احترام کجا میره ؟ چون من از مذهب بادام میاد پس باید همه ملت هم مس من باشن فقط از اونور آب رفتن همینو یاد گرفتیم که ادای روشن فکرارو در بیاریم و همرو مسخره کنیم , من خودم اصلآ آدم مذهبی نیستم والی هیچوقت به خودم اجازه نمیدم بیام اینجا باره خود شیرینی بگیرم به بازی و همه چیو زیره سوال ببرم آدم فکر میکونه ی سری میان اینجا فقط واسه همدیگه کوکا وا کنان و ببینن کی از بقیه زبونش تیز تره ! بدبختی اینه که همیشه یسری از ما ایرونی ها همه چیو رو باهم قاطی میکنیم تو بحسا
    29
    26
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    وقتی که دکتر علی شریعتی که تحصیل‌کرده سوربون پاریس بود ، الگوی زن را در فاطمه میبیند و کتاب « فاطمه ،فاطمه است» را مینویسد ، چه توقعی از این ملا ها می‌توان داشت.
    17
    47
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    فاطمه کیلو چند؟!؟!
    20
    39
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    مارشال زرد - وپرتال، آلمان

    کلا قضایاى مربوط به حوادث بعد از حضرت محمد جز دین نیستند و با وفات ایشان همه چیز به خود انسان و عقلش واگذار شد و این داستان سرایى ها جز طبیعت منحوس مکتب شیعه میباشد.مسلمان واقعى ماوراى این داستانها زیست میکند.
    7
    68
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    اون چیزی که مایه ی خرسندی من هست اینه که در اینجا کامنتهای زیادی دیدم که برخی دوستان به این باور رسیده اند که شیعه( از نوع رافضی)را یک مذهب پوچ ، اهل دروغ و افترا ، و محرف تشخیص دادن، به همین اندازه اکتفا میکنیم و این روشنفکری و اگاهی برخی کاربران رو به فال نیک میگیرم. اول به این باور برسیم که روافض بر باطل هستند انگاه خود به خود یک دین باقی خواهد ماند و ان دین بر حق اسلام است که کجی و انحرافی در ان یافت نخواهد شد و ایمان دارم بسیاری از خداناباوران و دین ستیزان بالاخره به اسلام روی خواهند اورد
    31
    58
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا
    بیا. این هماز اعتراف. ما سالها داریم همین حرف رامی زنیم. جالب اینه که سایبری های رژیم که زیر لباس کمونیست و بی خدا توی اینترنت فعالند شروع به حمله به شیعه و سنی کردند که از گندی که آخوندها زدند کاسته بشه. دستتون رو شده. نود در صد اطلاعاتی ها توی اینترنت به اسلام و قرآن ناسزا می گویند.
    7
    10
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. دوست عزیز عرب،، ایرانی‌ها به این نتیجه رسیدند که ما هر چی‌ میکشیم از اسلام میباشد.مخصوصاً آن کتاب قرآن که منشا استبداد و کشت و کشتار میباشد ، احادیث و روایت هم افسانه میباشد،چشمانت را باز بکن ،قرآن را ساده تر بخوان و از تفسیر آن دست بردار .
    19
    23
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی, با درود, هموطن گرامی اصلا مهم نیست که کسی اصلا به اسلام گرایش پیدا کنه یا نه نه تنهابه اسلام بلکه هر دینی ,مهم انسانیت و احترام به آزادی و حقوق مردم است. دین باید در خدمت مردم باشد و یا اینکه لااقل مخل آسایش مردم نباشد. حتی اگر این بقول شما رافضی ها یک گوشه می تمرگیدن و سرشان به کار خودشان گرم بودو به دنبال قدرت طلبی و زورگویی به مردم نبودند باز هم اشکالی نداشت. اعتقاد هر کس به خودش مربوط است به درست وغلطش هم کاری نداریم ولی شرطش بی آزاری است.
    8
    19
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dogisgod - مونرال، کانادا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. از مذاهب اسلامی بعضی اصل تر و تحریف نشده تر هستند، برخی شاخه ها مثل شیعه، به فرا خور علت اختراعشون توسط رهبر اون فرقه، جهت انحرافشون یک جهت خاصی بوده، مثل فاطمیون مصر و دنباله اون حسن صباح و دروزیها در لبنان و بابیت و بهایی در دوران اخیر.اینها تو کتابا به چشم من هم خورده ولی چون علاقه خاص ندارم اطلاع دقیق هم ندارم.(هرکدام از اینها به فراخور هدفش، دروغ و چرت و پرت هایی رو ادعا و اختراع کرده).اینها مقدمه بود، میخواهم بگویم که من خدا باور یا ناباور نیستم چون اصلا هیچ علاقه ای به تلف کردن وقتم و پرداختن به این افکار ندارم. دین ستیز هم نیستم ، با اعمال ایدیولوژی در زندگی روز مره مخالفم، برخی باورهایی دارند و بدان خوشی یا آرامش دارند که عیبی هم نداره، دین ستیزان که تو میگویی ، باید منافعی از دین ستیزی داشته باشند مثل ابو سفیان! من دین ستیز هم نیستم، من با جهل مخالفم و فقط به اندیشه بی طرفانه بدون پیش فرض" ترغیب" میکنم و اصراری هم ندارم، از لغات دین ستیزی و خداناباوری تعریف دقیق انجام بده تا نظری که داری ، قابل گفتگو هم باشد.با تشکر
    5
    13
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    الان مداح های ایرانی خودشون رو جر میدن. وااای اسلامشون از بین رفت. یعنی بعضی از مداح ها و ملاهای ایرانی چنان در اسلام و شیعه دست بردند که آدم حیرت میکنه یعنی حتی خودت عربها که این امامان زاده و بزرگ شده آنجا هستند حیرت زده انگشت به دهن موندن که این اراجیف چیه! بالاخره یکی پیدا میشه فکر کنه ولی داستان اینه که غلو و ساختن این داستانها بیزینس یه عده شده و یه عده مردم بدبخت هم میشینن برای این اراجیف گریه میکنند و پول میدن . من شوهر عمه ام ادعاشه که سید هستش و بچه هاش هم سید سید میکنند یه بار اینو بهشون گفتم و جنگ امام حسین و یزد و معاویه رو جنگ پسرعموها خوندم اینا کلی ناراحت شدند که بی احترامی بهشون شده...آخه واقعا یه عده ای واسه خودشون دمبک و دستکی ساختند و واقعا احساس سیدی و آقایی و برتری خودشون به دیگران رو دارند و نمیفهمند و نمیخوان فکر کنند که اگر کسی قرار بود سید و آقای دیگران باشه پس اصلا اسلام رو از ریشه دروغ خواند چون اساس دین اسلام برابری و عدم برتری هستش و چطور حالا یه عده بخاطر حالا ارتباط با یکی از افراد خاندان پیامبر خودش رو از بقیه مردم برتر میدونه؟
    1
    14
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dogisgod - مونرال، کانادا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. در تعریف نا دقیق شما از دین ستیزی، الآن به طور دقیق و بی طرفانه، خامنهای دین ستیز هست یا مدافع دین؟ از دید یک بسیجی ذوب در ولایت، خامنه ای از "واقعی ترین" اسلام دفاع و آنرا ترویج میکند اما از دید یک یک شیعه ی مثلا مستعلیشاهی یا یک سنی، خامنه ای اسلام "واقعی" را بدنام و آنرا منحرف کرده. خوب با تعریف نا دقیق شما، چه کسی درست میگوید و کی ادعای غلطی دارد؟ البته یادآوری کنم که من علاقه ای به این نوع گفتگوهای بیهوده ندارم. فقط مقدمه ای بود که من دین ستیز نیستم. شما هم اگه روشه درسته اندیشیدن رو یار بگیری، لازم نیست زیاد بیندیشی.
    6
    12
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. کاربرهای روشنفکر سایت به اسلام تو طهارت هم نمیگیرن!
    36
    13
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا::]. شاید بر خلاف انتظارتون عرض کنم که مطالب شما کاملاً مورد تأید منه، دینی که برای اذیت و ازار مردم بیاد دین نیست پیرو همین مطلب شما میبینید که اسلام در کشورهای عربی و ترکیه و برخی کشورهای مسلمان سد راه کسی نیست و البته هستند کسانی که بنام دین در افغانستان و پاکستان و ایران و یا برخی کشورها به مردم ستم میکنن ، من کاری به باور و اعتقاد کسی ندارم و کسی رو به پذیرش دینم مجبور نکردم و نمیکنم دینی که درست باشه خود به خود انسانها رو جذب میکنه من فقط به خاطر اینکه رافضیان با انتساب خودشون به ما مسلمانان در صدد تخریب ما هستن مشکل دارم فقط همین
    10
    17
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::Dogisgod - مونرال، کانادا::]. دوست بزرگوار شما ماشاءالله انسانی بسیار فهیم هستید و خوب البته ممکنه در ضمینه دین پژوهی تخصصی نداشته باشید بنده هم البته ادم متخصصی در حوزه ی دین نیستم من یک بازرگان و تاجر هستم که بیشتر فعالیتهای تجاری و اقتصادی دارم اما قطعاً دین دار هستم و احساس میکنم باورهای عقیدتی من در شبکه جهانی کلمه ( از شبکه های اهل سنت) تبلور یافتن و البته پاره وقت برخی کتب مذهبی هم مطالعه میکنم پیرو همین موضوعات هست که من گاهاً میبینم که برخی از کاربران به حق و یا ناحق بر مسلمانان خورده میگیرن و متاسفانه پیکان رو به سوی اسلام میگیرن در حالی که خود این دین و عقیده و مکتب اساساً بسیار باز ، روشن و عاری از خشونته و اگر ضعفی توسط مسلمانی رخ بده اون ربطی به اسلام نداره بلکه ان فرد در برخی موضوعات اسلامی دچار کم فهمی شده ، به نظرتون اسلام واقعاً چیه؟ جواب ساده است ١: برای خواستن حاجت خدارابخوانیدوبه کسی متوسل نشیدمثل گنبدها بارگاها معابد و پرستشگاها و انسان پرستی و حیوان پرستی ٢: به پیامبری که این رسالت رو اورده ایمان اوردن٣:به همنوعان کمک کردن و اونها رو در دارایی خود شریک کردن
    15
    13
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::Dogisgod - مونرال، کانادا::]. ٤: روزه گرفتن که هم اثبات شده بدن به ان نیاز داره( ریکاوری و اپدیت شدن بدن رو به همواه داره) هم حال بندگان فقیر خدا رو درک کردن که باعث میشه ثروتمندان از اونها حمایت کنن ٥: حج خانه خدا رفتن و تکریم و بزرگ شمردن اون . در پایان بگم که اسلام چیزی از من و شما نمیخواد اینکه بپذیریم معبودی به حق جز اون نیست و با پرستش اون از خم کردن سرمون پیش هر کس و ناکسی جلوگیری کنیم اینکه در حق زنان با عطوفت و مهر برخورد کنیم و حقوق اونها رو دقیق بدیم اینکه مال حرام و بخصوص اموال یتیمها رو به ناحق نخوریم اهل شرب خمر و زنا و کثافت کاری نباشیم ارزش های خانوادگی رو پاس بداریم به همسایه نیکی کنیم با روی باز به مردم لبخند بزنیم و به هرکس فارغ از هر دین و عقیده کمک کنیم و بسیاری خصوصیتهای دیگه شما بفرمایید بگید این کجاش دین غیر انسانیه ؟ اینکه مسلمانی این موارد رو عمل نکنه دیگه ربطی به اسلام نداره اینکه اخوندا بنام دین مال مردم و ناموسشون رو غصب میکنن دیگه ربطی به اسلام نداره دین فقط برای صلح و اسایش اومده نه پاگیر کردن و به زحمت افکندن مردم
    18
    14
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    تفکر جان گوش کن تمام مطالبی که نوشتی همه ان فقط حرف وذکر این ان است. ببین داداش. عمر یک پیر مرد بود. روی پایش نمیتوانست بماند. شلوارش را .... باور کن. عمر خودش قادر بحرکت نبود. بعدا شما ها میگوئید عمر انرا لگد زد و ان بانوی سه عالم مرد. اخر اقای محترم عقل هم چیز خوبی است . وانگهی ان همای رحمت که روزی 700 نفر انسان را میکشت. ان در این باره غیرت و تعصب نداشت که یکنفر زن انرا بکشد و این کانون غیرت حرفی نزند. خب اگر زن ایشان کشتند و این همای رحمت حرفی نزد. پس بگو امیر مومنان نبود بلکه امیر سیب زمینی فروشان بود.این امیر مومنان شما رگ غیرت نداشت ؟ تعصب و مردانگی نداشت؟؟ خب معلومه که زن این همای رحمت را کشتند و این اقا تکانی نخورد.پس قبول کن ایشان امیر مومنان نبوده بلکه امیر سیب زمینی فروشان بوده. واقعیت را پذیرا باشیم. تعصب احمقانه را کنار بگذاریم. اصلا این عمر در خانه ان بانوی سه عالم چه میکرد؟؟ اصلا ان بی بی سه عالم خانه داشت؟؟ انها در چادر زندگی میکردند.اصلا همین حالا برو دم درب اطاق خودت و ببین اگر این درب لگذ بخورد به پهلو اصابت میکند؟؟اصلا امکان نیست این یا بسر میخورد یا بیای
    1
    12
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::مارشال زرد - وپرتال، آلمان::]. [::akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا::]. [::paksan - ایران، ایران::]. [::Dogisgod - مونرال، کانادا::]. ۱-دوستان نظر شما مورد احترام است ،ولی‌ همین نظرها و آزادی‌ها بود که ما خمینی را در "ماه "دیدیم ، همین نظر‌ها بود که گفتیم خمینی جانشین امام زمان هست، و به مجتهد دروغگو بها دادیم ، و از کتاب نجس و سراسر دروغ رساله مجتهد "بت" ساختیم و گفتیم هر کس قبل از مرگ باید از یک مجتهد پیروی بکند و پول ،ماشین و املاک را به اسم مجتهد کردیم بدون اینکه برویم فکر کنیمِ این پولها به کجا میرود، دیگر بس است ، این اسلام ایران را ویران و سوزاند خانواده ها را کشت و از بین برد ،ببینید که چطور با زنان ما رفتارمیکنند
    14
    17
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::rouzbeh_ma - لندن، انگلستان::]. [::akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا::]. [::akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا::].[::paksan - ایران، ایران::]. [::Dogisgod - مونرال، کانادا::]. ۲- در اسلام چیزی به نام تساوی و مساوات وجود ندارد و پر از ضد و نقیص است.، زن بعنوان برده تلقی میشود و باید مالک آن باشید ، (سوره نسا) به همه اینها اشاره شده است. حتی در (سوره مائده) گفته همه انسانهای روی کره خاکی کافر هستند برای اینکه مسلمان نیستند و شما هم میدانید که جرم کافر در اسلام چیست ،،بها دادن به اسلام تحریف شده و مجتهد دروغگو ،و گوش دادن به انواع و اقسام تفسیر‌ها از اسلام دیگر پس است.همان قرآن را ساده و از روی ترجمه بخوانید نیاز به تفسیر ندارد ، "چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است" دوستان به جای بها دادن به اسلام فکر این باشید که چگونه از این اسلام رهایی پیدا بکنیم . با احترام و موفقیت برای دوستان
    14
    20
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. دوست عزیز چرا این همه دروغ راجع به اسلام میگویی، کجای قرآن گفته تساوی زن و مرد، در قرآن گفته اگر زن زنا کرده باشد باید زن را کشت و مرد هم توبه بکند. خیلی راحت و مشخص گفته است.(سوره نسا آیه ۱۴ تا ۱۵)زنها بی‌ ارزش هستند (سوره حجرات آیه ۱۱)چرا دروغ میگویی. خیلی‌ راحت گفته نیاز به ماست مالی‌ کردن نیست.
    14
    22
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. تو مثل اینکه اینجا رو با آفریقا اشتباه گرفتی! کیو میخوای سیاه کنی، تبلیغ میکنی؟ به هر کس فارغ از هر دین و عقیده کنیم!؟ چقدر سرهاى شیعیان مظلوم رو در سوریه بریدید؟ زنده باد ارتش شیعه که چک و پوزتون رو به خاک مالید. ایرانی عمری نیست، عمری ایرانی نیست.
    29
    14
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::smart292 - ونکوور، کانادا::]. این برداشت شما از ایات قرانه ، وقتی قران رو به رأی خودتون تفسیر کنید و از شأن نزول ایات و احکام اطلاع نداشته باشید راحت میتونید اتهام بزنید ، در مورد زنا هم حکم بر زن و مرد به یک صورت اجرا میشود اما سنگسار رو اینگونه حکم میکنند( اگر چهار شخص صحیح و سالم و عاقل و بالغ با چشمهای خود ببینند که زن و مردی که ازدواج کرده اند خارج از عرف زناشویی در حال زنا هستند و انها عیناً این زنا را با چشم خودشان ببینند پس حکم به قصاص هر دو با سنگسار گرفته میشود و اگر زن و یا مرد مجرد باشد به شخصی که ازدواج کرده حکم سنگسار و به کسی که ازدواج نکر ه صد ضربه شلاق و یکسال تبعید حکم میشود) حالا چرا اینقدر حکمش سخته ؟ برای اینکه به اسانی کسی را متهم به زنا نکنیم و باعث از بین رفتن ابرو و حرمت شخص مسلمانی نشیم و این رو هم بدون که ان چهار شخص باید با چشم خودشون عمل (دخول) را به چشم خود ببینند که در واقع با این همه شروط سخت بسیار و به ندرت چهار نفر میتونن این نوع شهادت رو بدن شما اگر اهل تحقیق هستید چرا از منابع اهل سنت مطالبتون رو نگاه نمیکنید
    23
    11
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::smart292 - ونکوور، کانادا::]. [::smart292 - ونکوور، کانادا::]. مطلب دیگه هم اینکه لطفاً خمینی رو با دین اسلام پیوند نزنید که ما مسلمانان از ابتدا از اون تبری جستیم ایشون فرزند یک مرتاض هندیه که با وقاحت تمام خودش رو سید و از نسل پیامبر دونسته ، درثانی ایران بعد از ورود اسلام نه قرن مسلمان بوده و تمام مشاهیر ایران مانند حافظ و فردوسی و سعدی و بخاری و عمر خیام و غزنوی و بلخی و مولانا و بیهقی و بسیاری از علما و فضلای ایران زمین همان دینی داشتن که شما دارید اون رو میکوبید ، قرار نیست هرکس ظلمی کرد اون رو از چشم اسلام ببینید، کمی منصف باش ای بزرگوار و کمی خونسرد نیازی به این همه نفرت پراکنی نیست ، اون هم شمایی که به هیچ وجه انسان محقق و دین پژوهی نیستی . کسی میتونه دین و اندیشه ای رو نقد کنه که در مورد اون اطلاعات داشته باشه
    23
    12
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. آقای عزیز من نیستم که قرآن را تفسیر می‌‌کنم،، این شما هستید،، من فقط آیه ترجمه شده را می‌‌خوانم و سبک و سنگین میکنم ، اگر قرآن گفته باید پول برده فروش را بدهی من که نگفتم این قرآن شما میگوید ، یا اگر عمه آدم را حلال کرده است من که نگفتم آن را قرآن گفته است یا میگوید همه کافر هستند و باید مسلمان شوند را من نگفتم،و در مورد دست و پا قطع کردن کردن هم همینطور و یا در تاریخ این اسلام که محمد شروع کننده آن است،چرا محمد ۵۳ ساله با دختر ۷ ساله ازدواج کرد، چرا محمد ۴۵ زن داشت چرا در مدینه گردن ۸۵۰ اسیر را زد ، چرا محمد برده خرید و فروش میکرد ،چرا قرآن برده فروشی را منع نکرده است آقای عزیز اگر تو که میگی سواد عالی‌ داری جواب نداری بدهی دلیل به این نمیشود حرف بی‌ ربط و زور بزنی‌ ،،به من بیسواد این سوالات را جواب بده با اینکه جواب همه شما ملایان و مفتی‌ها مثل هم است.
    10
    21
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::smart292 - ونکوور، کانادا::]. اولاً که من ملا نیستم و سواد مذهبی بالا ندارم ولی کاملاً معتقد به اسلام هستم دوماً تو اگر قران رو خونده بودی این حرفا رو نمیزدی ، براندازی برده داری اتفاقاً در قران بارها و بارهاامده انجا که برای هر گناه کوچک و بزرگ توصیه شده بردگان رو ازاد کنید دوماً محمد ٤٥ زن کجا داشته؟ اصلاً با تو به خاطر عصبی بودنت نمیشه بحث کرد چون عصبانیت تو عقلت رو ازت گرفته در مورد قطع دست دزد هم اینگونه که تو میگی نیست، دست دزدی قطع میشود که با وجود بهره مندی از ثروتی که داره باز هم حق مستضعفی رو بالا کشیده مثل سران این مملکت که ملیاردها پول دارن و از من و تو دارن میدزدن نه شخصی که به خاطر فقر و عدم تکافل اجتماعی و عدم حمایت دولت به وضعی رسیده که برای زنده ماندن خود و زن و بچه اش مجبور به دزدی شده ثالثاً کجا قران ازدواج با عمه و یا محارم رو تجویز کرده؟ مگه مذهب زردشتی پدرانت هست که اینجوری حکم کنه؟ مشخصه که یکبار هم قران تلاوت نکردی فقط بلغور خزعبلات کردی و چیزهایی از دور شنیدی که داری نشخوار میکنی و اخرین موضوع کافر حربی با کافر عادی فرق داره و جنگ مشروع فقط دفاع هست برای ما
    17
    10
    دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::smart292 - ونکوور، کانادا::]. چند بار محترمانه از شما خواستم شما که این شبهات رو دارید بفرمایید در سایت( اسلام پرسش و پاسخ) و یا سایت( کتابخانه عقیده) و یا سایت (اسلام تکس) مطالبتون رو بپرسید و تحقیق کنید باور کنید به تمامی این سوالها پاسخ داده شده خودت هم میدونی اینجا با چنتا کامنت مختصر نمیشه جواب مفصل داد پس لطف کن اگر اهل تحقیق هستی بیا و تحقیق کن اگر هم اهلش نیستی دیگه برای چی بحث میکنی سعی کن به خودت و زندگیت برسی . تمام مشاهیر و عارفین و فلیسوفان و شاعران مملکتت مسلمان( سنی) بودند تویی که اسلام رو ائین جهل معرفی میکنی پس یا عاقلانه تحقیق کن یا ساکت باش که برات وزینتر و بهتره
    17
    11
    دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. آقای عزیز ما با شما مودب صحبت میکنم ، ولی‌ به نظر میرسد مانند بقیه داعشی وقتی‌ جوابی برای گفتن ندارید ،شما عصبانی میشوید و با پرخاش و زور نظر خود را می‌‌خواهید القا بکنید، تمام اسامی زنان محمد داخل وب سایت‌های اسلامی میباشد.حتی زنانی که خرید و فروش میکرده در بازار برده فروش ها، در سوره آال عمران آیه ۱۴۱ گفته همه کافران را تهدید به مرگ کرده است مخصوصاً مسیحییان و یهودیان ، که باید نابود شوند ،من ترجمه را خواندم و تفسیر نکردم ،در سوره نسا آیه ۱۰ به درستی‌ میگوید که حق زن و مرد برابر نیست ، ترجمه را خواندم و تفسیر نکردم ، در نهایت برای این سوالات ساده جواب ندارید، پس آن تحصیلات عالیه اسلامی که ازش سخن میگویی را بگذار در کوزه و آبش را بخور و دیگر پوست کلفتی در این دیار نکن.برو بزرگ تر از خودت را بیار.
    10
    12
    دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. در دوران شکوفایی خران،، دیگر خری در گل نمی ماند.
    11
    12
    دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    برای حماقت شما همین بس که گفتین ترجمه را خواندین و تفسیر نکردین. دارید قشنگ میرسونید که اهل بحث و تحقیق نیستید بلکه اهل فرافکنی و شبهه انداختن هستید. راستی فکر کنم هیچ وقت نباید به مشاهیر پر افتخار ایران بنازی چون همه اینها از ما مسلمانان هستند. سعدی فردوسی حافظ ابوعلی سینا زکریای راضی مولانا بلخی سمرقندی عمر خیام بیهقی بخاری نسائی غزنوی سرخسی ابن ماجه سیبویه رومی مسلم و ...... یکیشون هم از شماها نیست از مسلمانان اهل سنت پرافتخار ایران هست . یعنی زمانی که علم شکوفا بود در این سرزمین، زمانی بود که گذشتگان ما حکمران بودن.در زمان حکومت سفیهان و بیخردان باید هم امثالی مثل تو ظهور کنند . نه اهل تحقیق نه اهل ادب و بحث . لطفاً دیگه من رو مخاطب قرار ندید چون صرف وقت برای کامنتهای پوچتون ارزش نداره ، سلام بر شما( پاسخ ما طبق ایه قران کریم) و اذا خاطبهم الجاهلون ، قالو سلاما .
    8
    12
    ‌سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    از هر طرف کشته شوند به نفع بشریت است
    1
    11
    ‌سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.