آمریکا از لبنان خواست جلوی هرگونه دسترسی حزب‌الله به بخش مالی را بگیرد

پوستری از حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، در روستایی در جنوب لبنان یک مقام ارشد وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، در سفری به بیروت، از مقام‌های لبنان خواسته‌است تا جلوی دسترسی گروه حزب‌الله به بخش مالی و پولی، و «دخالت‌های ایران» در آن کشور را بگیرند.
 
مارشال بیلینگزلی، دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور مقابله با تامین مالی تروریسم، در سفری دو روزه به لبنان، روز سوم بهمن ماه، از مقام‌های بیروت خواست «تمامی گام‌های ممکن را بردارند تا این اطمینان حاصل شود که [حزب‌الله] هیچ حضوری در بخش مالی ندارد».
 
بنا بر بیانیه‌ای که سفارت ایالات متحده در بیروت منتشر کرده، بیلینگزلی در عین حال «تاکید کرده‌است که باید جلوی دخالت‌های مخرب ایران در لبنان گرفته شود».
 
دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور مقابله با تامین مالی تروریسم با میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان، سعد حریری، نخست‌وزیر و شماری دیگر از مقام‌های سیاسی و بانکی دیدار کرده‌است.
 
آمریکا، حزب‌الله لبنان را یک گروه تروریستی می‌داند. اما در خود لبنان، این گروه علاوه بر نفوذ گسترده نظامی، در دولت و پارلمان آن نیز حضور دارد.
 
ایالات متحده می‌گوید جمهوری اسلامی حزب‌الله لبنان را تامین مالی می‌کند، اما این گروه در عین‌حال از شبکه‌ای انسانی، اقدامات مختلف و نیز پول‌شویی برای تامین مالی خود استفاده می‌کند.
 
در حال حاضر یک کمیته حقیقت‌یاب در ایالات متحده در حال تحقیق در مورد عملکرد دولت پیشین آن کشور در جریان طرح موسوم به «کاساندرا» است.
 
اخیرا نشریه آمریکایی پولیتیکو، گزارشی منتشر کرده بود که برپایه آن مسئولان مبارزه با مواد مخدر در دولت باراک اوباما، پروژه‌ای را برای پیگیری نقش حزب‌الله لبنان در قاچاق مواد مخدر و دیگر فعالیت‌های آن شروع کردند؛ اما به موازات پیشرفت مذاکرات اتمی با ایران، پروژه کاساندرا با موانعی برخورد کرد و در نهایت متوقف شد.
 
حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در پایان دی‌ماه اتهامات مطرح شده در مورد حضور احتمالی این گروه در قاچاق مواد مخدر و پولشویی را «بی‌اساس» توصیف کرده و رد کرده بود.
 
حزب‌الله لبنان با تحریم‌های گسترده ایالات متحده روبه‌رو است. مجلس نمایندگان آمریکا در آبان‌ماه سه طرح تازه را تصویب کرد که براساس آن‌ها کلیه افراد، نهادها و شرکت‌هایی که به تامین منابع مالی و همچنین جذب نیرو با حزب الله همکاری کنند، مورد تحریم قرار می‌گیرند. سپس تحریم‌هایی علیه ایران و حزب‌الله به دلیل «استفاده از شهروندان به عنوان سپر انسانی» تصویب شد و نیز از اتحادیه اروپا خواسته شد که این گروه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.
 
در ۱۸ مهر ماه نیز وزارت خارجه ایالات متحده برای ارائه اطلاعات به منظور بازداشت دو عضو حزب‌الله میلیون ها دلار جایزه تعیین کرد.
+73
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران

    فقط به تروریست های که آمریکا تایید می کند اجازه بدهید،
    40
    9
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی

    این قسمت خبر جالبه " اخیرا نشریه آمریکایی پولیتیکو، گزارشی منتشر کرده بود که برپایه آن مسئولان مبارزه با مواد مخدر در دولت باراک اوباما، پروژه‌ای را برای پیگیری نقش حزب‌الله لبنان در قاچاق مواد مخدر و دیگر فعالیت‌های آن شروع کردند؛ اما به موازات پیشرفت مذاکرات اتمی با ایران، پروژه کاساندرا با موانعی برخورد کرد و در نهایت متوقف شد." میدونید موانع اون چی بود؟ اخوندا با دموکراتها توافق کردن که خواسته ی امریکایی ها رو در مورد مسائل هسته ایی انجام بدن ولی در مقابل امریکا هم اخوندا و حزب الله لبنان رو در قضیه ی تجارت مواد مخدر رسوا نکنن. موارد بسیار دقیقی رو من اطلاع دارم که حزب الله به کشورهای حاشیه خلیج فارس مواد مخدر صادر میکنه و همینطور بزرگترین محموله های مواد مخدر رو با کمک مافیای جهانی به کشورهای امریکای جنوبی میفرستند
    7
    33
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    امریکا از این نوع دستورها را بدهد برای نرسیدن امکانات مادی به گروهای تروریستی حزب الله {شیعه} و حتی گروهای تروریستی {سنی} مثل گروه القاعده و اخوان المسلمین و حماس , بیشتر مشکلات منطقه اعراب و خاورمیانه و کشورهای اسلامی به خودی خود حل خواهد شد. باز هم تکرار میکنم تمام مشکلات و بدبختی حال حاضر دنیا از حکومت اسلامی ایران و حکومت اسلامی ترکیه به رهبری اردوغان و ان گروهای شیعه و سنی هست که بیشترشان در مناطق خاورمیانه موجود هستن. اینها از بین بروند یا حداقل ضعیف بشوند مشکل بیشتر دنیا حل حل خواهد شد.
    9
    27
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    [وهابى طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. وهابى طلب جون حزب الله لبنان (که از لحاظ عقائدى باهاش 1000 مخالفم) لااقل جنوب لبنان رو از اشغال اسراییل درآورد یعنى یک ارتش تا به دندان مسلح رو شکست داد که در ضمن حمایت آمریکا و وهابیت عربستان را نیز با خود داشت. حالا بقیه ش رو کارى نداریم که از پول ما بود ،از حلقوم ما بود و . بالاخره از زرنگى شان بود که با وجود کوچک بودنشان تنها پیروزى اعراب در همه جنگهاشان با اسراییل را رقم زدند. ولى شماهاى وهابى سلفى چه کردید؟ کدام افتخارات را ثبت کردید؟ . سمبل سلفى ها در کویت یعنى ولید الطبطبایى در حمله صدام به کویت جزو اولینى هایى بود که دشداشه بالا زد و الفرار !. سمبل وهابیت و سلفیت عربستان یعنى .
    16
    7
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    شیوخ وهابى عربستان و مصر دربارى ،زنباره و متخلف و احمق هستند و کارى خاصى جز صدور جهاد نکاح ندارند . بیضه ندارند مانند حزب الله (که به درستى یا نادرستى) علیه دشمن خود بجنگند، شخصیتى براى خود باشند. سلفى ها بى وزن ترین و بى شخصیت ترین گروه هاى سیاسى هستند که کارى جز صدور فتواى جهاد نکاح ندارند
    13
    6
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    با تفکر حزب اللهى (یا هر تفکر دینى بخصوس اسلامى)-به شدت مخالفم ولى در همان حال شیخ حسن نصرالله لبنان تنها عربى ست که دشمنانش را هم وادار کرده انگشت به دهان گیرند. هر چند اشتیاهاتى هم داشته
    16
    6
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    تنها راه رهایی از دست این انگل‌های تروریست حذف فیزیکی آنان و فرستادنشان به فاحشه خانه آخرت برای همیشه است
    3
    5
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. ببین تو ارزش نداری باهات صحبت کنم چون عفت کلام نداری، یک سانتیمتر از سرزمینهای اسلامی رو بگو که اخوندای رافضی ازادکرده باشن؟ سرزمینهای شمال ایران مثل اذربایجان در عهد نامه ای ترکمنچای رو کی باعث شد از ایران جدا بشه جز اخوندها؟ کی عراق و افغانستان رو به امریکا تحویل داد ؟ چه کسانی برای تضعیف حکومت عثمانی با انگلستان و فرانسه و پرتغال با اونا متحد شد؟ چه کسی در زمان مغولها بغداد و ایران رو به مغولها تحویل داد؟ ابن علقمی و طوسی رافضی،یه جا که روافض از استعمار پس گرفته رو به ما نشون بده، قدس رو خلیفه دوم مسلمانان فتح کرد بار دوم صلاح الدین ایوبی کرد سنی اون رو فتح کرد، سرزمین فارس رو صحابه پیامبر از ساسانیان گرفتند و مردم اون رو از بردگی نجات دادن ببین من خیلی بیشتر از اینا میتونم بهت بگم تاریخ لیبی و عمر المختار رو بخون حماسه ی فتح اندلس و جبل الطارق رو بخون فتح مصر و اسیای میانه رو بخون اگر در همه اینها رد پای اخوند دیدی من برای همیشه از این سایت خداحافظی میکنم شما بزدلها به دنیا دل خوش کردید و ما زندگی و سعادتمون رو در اخرت میبینیم
    5
    4
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. چه کسانی باعث شدن سرزمین پهناور ایران از ایران جدا بشه مثل ترکمنصحرای بزرگ مثل افغانستان و تاجیکستان من اگه بخوام برات بگم باید طومار بنویسم ولی برای من کسر شأن حساب میشه که با بی ادب و فحاشی مثل تو صحبت کنم
    7
    6
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    [::وهابى طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. ببین نازنین من هم در بین شما بزرگ شدم و برعکس اکثریت قاطع کاربران اینجا طرز تفکر شما را مى دانم و نیز میدانم که شماها متاسفانه تغییر نمى کنید زیرا با تغییر(البدعة) مخالفید اما بخدا نمى توانم نگویم وقتى اینهمه جهل یک فرقه و افرادش در قرن 21 را مى بینم که میخواهید مثل زمان رسولتان و خلفاى راشدینتان و ائمه تان زندگى کنید!!.
    6
    5
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    باور کن من با تو مشکلى ندارم نه تو را مى شناسم نه دیده ام و تازه به عنوان یک کافر همه را انسان میدانم و هر کس که احتیاج به کمک داشت از جمله تو را کمک مى کنم (برعکس دین شما که خون کافر را مباح مى دانید و معیارتان دین و باور افراد است و نه انسانیت او). مشکل من با اعتقادات شماست که البته جنابعالى به شیوه اى بسیار حرفه اى کاربران را اغفال کرده ا و خود را یک انسان مترقى سلفى!!!) جا زده اى
    6
    4
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    در ضمن از کى تا حالا انتقاد از وهابیت و سلفیت . شده مترادف عفت کلام؟!! دوباره کامنت من رو بخون ، واقعا من چى نوشتم غیر از نظرم راجع به سلفى ها که به جاى جواب دادن گزینه فرار را انتخاب کرده و بهانه ات هم بى عفتى من هست. و اما خدمت آقاى وهابى طلب نازنین عرض کنم که بحث اینجا صفوى و عثمانى، عمر و صلاح الدین ایوبى و روافض و . نبود عزیز ، اگه جواب ندارى کانال عوض نکن .بحث و تیتر اینجا حزب الله لبنان بود. موضوع هاى دیگه اگه خواستى بیا یک جایى توى سایتى تا جوابتو بدم. فعلا لطف کن نظرت رو درباره حزب الله لبنان بگو .
    5
    5
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    البته گفتم تو بخاطر مشکل سنى شیعه باهاش مخالفى ، ولى من از پایه با عقایدش مذهبىبیش مخالفم اما این دلیل نمیشه که شجاعتش در نبرد با اسراییل را بیان نکنیم. مثلا بیام شیخ حسن نصرااله رو بذارم پیش ولیدالطبطبایى یا عثمان الخمیس و شیخ العرعر تا عفت کلام داشته باشم؟
    6
    4
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    باور کن تمام افرادى که به کامنتهات لایک مى دند براى تایید مخالفت با سیستم حاکم ایران هست و الا دقیقا همان افراد طرز تفکر سلفیت مرتجع را به عمیق ترین زباله دان پرتاب مى کنند. این رو باید قاعدتا درک کرده باشى آقاى عفت کلام:)
    7
    3
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. اخه تو چی داری که من از تو فرار کنم؟ببین شما ما رو یک فرقه تلقی میکنیددرحالی که ما بعدازمسیحیان با داشتن یکملیاردو هشتصد ملیون دومین جمعیت موجودروی زمین هستیم پس واژه ی فرقه رو به کار نبر اما درموردنصرالله من به شخصه( نظر شخصی خودم رو میگم) ایشون رو یک مشرک رافضی میدونم که ائینش ربطی به اسلام نداره ولوکه خودشو مسلمان بنامه اسلام دین عمله و نه حرف پس هر مسلمان زاده نمیتونه مُعَرف اسلام باشه ، مشکل بزرگ شما اینه که به ما اتهام میزنید که دین ما دین جنگ و تجاوز وخونریزی هست و فقط دستور قتل داده و متاسفانه شما با انتخاب چند ایه گزینشی ما رو به قتل انسانها چه گناهکار و چه بیگناه متهم میکنید در صورتی که هر ایه قران شأن و منزلت و سبب نزولی داره و در جایی که دستورقتل داده فقط در جنگها هست که کافران بر علیه ما انجام نیدن و اسلام در کتاب زیبایش فرموده کشتن یک انسان بیگناه برابر با نسل کشی است ( فکر کنم در سوره ی الاسراءباشه این ایه) اسلام ما رو امرکرده با جاهلان زدوخورد و دعوا نکنیم بلکه برای جلوگیری از دعوا به اونها بگیم "سلام" و از جنگ پرهیز کنیم
    2
    9
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. ببین دوست بزرگوار در هیچ کتابی جز قران و در هیچ سنت پیامبری احترام به والدین و علی الخصوص مادران به این اندازه بیان نشده که در قران و احادیث گهربار پیامبر ما اومده ، شما دعوا و مناظره حضرت ابراهیم باپدرش رو در قران ببینید شماها ادعا میکنید که ما خوی وحشی گری و جنگ رو داریم بفرما بگو ایا مسلمانان مرتکب جنگهای ویتنام و جنگ اول و دوم جهاتی شدن؟ ایا تفکرات کومونیستی در روسیه که باعث قتل عام٤٥ ملیون روسی شد رو مسلمانان انجام دادن؟ ایا مغولها مسلمان بودن؟ ایا به خاک و خون کشیدن مردم بوسنی و هرزگوین و عراق و افغانستان کار مسلمانها برد؟ ایا قتل عام مردم مصر و لیبی و تونس و مغرب و الجزائر ترسط مسلمانها صورت گرفت یا ترسط استعنارگران ایتالیا و فراتسه و بریتانیا؟ حالا مسئله روهینگیا و مسلمانان چین و چچن و قتل عام اهل سنت ایران به کنار و یا من جنگهای بیشماری رو میتونم خدمت شما بزرگوار ارائه بدم که فقط در قرن ١٨ تا ٢٠ میلادی بالغ بر یک ملیارد اگر نباشه کمتر نیست رو فقط در این دویست سال اخیر غیر مسلمانان در دنیا انجام دادن
    1
    9
    ‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. دین ما به اخلاق سفارش کرده دوست عزیزبفرما بگو کجا ما در جنایتهای بشریت دست داشتیم، شما اگر تمام جنگهایی که مسلمانان انجام دادن رو بررسی کنید متوجه میشید فقط انگیزه ی دفاعی داشته ( بلا استثنا عرض میکنم) از زمان پیامبر تا زمان خلفا و یا در زمان عثماتی تمام جنگهای مسلمانان دفاعی بوده همین جنگ با سپاه ساسانی رو شما دقیق بفرمایید مطالعه کنید ببینید چه کسانی شروع کننده جنگ بودن( تاریخ رو منصفانه بررسی کنید) هنگ سلفی گری ووهابی گری روبه ما میچسبوتیددرصورتی که ازواژه های سلفیت و وهابیت هیچی نمیدونید اولاًکه کلمه وهابیت یک کلمه ی ساختگیه که انگلیسیهااول اون رو به کار بردن و اصلاً مذهبی بنام وهابیت وجودنداره در موردسلفیت هم یعنی اقتدا کردن به اسلاف و گذشتگان مسلمان ( یعنی الگو پذیری از بزرگان مذهبی خودمان) ما پیرو اسلاف درست کار و صالح هستیم که به راستی و پاکی و عدم تجاوزوتعدی به دیگران شهرت داشتن خداپرست و راستگو و راستکردار و نیک گفتاربودن وبه همه خارج ازعِرق ودین و مذهب کمک میکردن
    3
    9
    ‌پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. abulolo al majoosi - برنو، چک::. دین ما اصلاً سخت نیست خیلی فهمیدنش اسونه : خدارو به تنهایی بپرستی و یاد کنی و کسی تو رو فریب نده که غیر خدا رو بخونی و از این طریق بخواد برای اخاذی شما دکان بازکنه مثل اخوندا و مردم رو مرید هرکسی غیر از خدا بکنن و ازشون پول و نذورات بگیرن مثل هندوها و کشیشان و تمامی ادیان دیگه دوم اینکه به همه کمک کنی چه مسلمان چه غیر مسلمان سوم اینکه راستگو باشی و شهادت دروغ ندی و حرف حق رو بزنی ولو به ضرر خودت و نزدیکترین افرادت باشه نماز بخونی و به فقرا زکات بدی و دستشون رو بگیری و زنا نکنی همونطور که دوست نداری کسی با تو و زنو بچت زنا بکنه و اخلاق داشته باشی و بر روی همه لبخند بزنی ،تا در این لبخند تو اونها احساس ارامش کنن و برای تو حسنه ای نوشته بشه ،واگرجاهلی با تو بدرفتاری کرد از اون در بگذری و ببخشی و با اون درگیر نشی دزدی نکنی و مال مردم رو به ناحق نخوری و مال یتیم رو نخوری و به جامعه خدمت بکنی در اندازه توانت به بزرگان و خوردسالان احترام بزاری
    1
    9
    ‌پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    جناب ابولولو مجوسی لطف کن برای درک و فهم بیشتر از اسلام یک شبکه رو بهتون معرفی میکنم فقط به مدت یک ماه روزانه سه ساعت برنامه شبکه کلمه به زبان فارسی رو نگاه کن فقط یک ماه تا بدونی ما برای شما پیام اور صلح هستیم و خوشونت رو نفی میکنیم و تجاوز رو بر نمیتابیم و نصرت بینوا ، و ازرده خاطران دلشکسته با هر عقیده ای که دارن جزو اصولی ترین اخلاق ماست من صمیمانه از شما تقاضا دارم برای یک ماه این شبکه رو ببینید و از دیدگاه اصولی ما اطلاع پیدا کنید و بدون شناخت جامع ( شناخت جامع و دقیق) ما رو به تند روی متهم نکنید . بخدا قسم محمد طبق بیان قران برای بشریت رحمتی است که از جانب خدا نازل شده ، همینطور شما رو برای کنکاش و کندوکاو و بررسی دقیق اصول اسلامی ارجاع میدم به ( کتابخانه ی عقیده) کافی این رو در گوگل سرچ کنید به تمام شبهات شما به طور مفصل و دقیق پاسخ داده میشه و تمامی کتابهای چالش برانگیز رو در این کتابخانه پیدا میکنید در اخر شما رو به دیدن شبکه جهانی کلمه توصیه میکنم ایام به کامتون باشه بزرگوار
    1
    9
    ‌پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. راستی در مورد قانون من دراوردی جهاد النکاح لطف کن ما رو به چیزهای ناروا نسبت نده ، در هیچ جای قوانین اسلامی این شهوت رانی جایز نیست و صیغه و متعه و جهاد النکاح یک نوع زنا است و از دید اسلامی مردود. تقاضا دارم در گفته هاتون چیزی غیر مستند به ما نچسبونید، و چند انتقاد دیگه هم دارم که البته ارزش گفتن نداره البته شاید سر فرصت بهتون گفتم و این که چرا گفتم عفت کلام نداری. حالا باقی مسائل رو به خاطر مضیقه وقت نمیتونم بهتون بگم ولی موفق و سربلند باشید و بی غرض دنبال حقایق باشید
    1
    6
    ‌پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.