جلسه شورای امنیت درباره حمله ترکیه به سوریه بدون نتیجه ماند.

+9
رأی دهید
-37

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    ترکیه از دولت کوردی نمی ترسد بلکه میخواهد به هر عنوان شده اسلام گراهای سنی را در سوریه حاکم کند چون این اسلام گراها متحد خود اردوغان هستند. همانطور که رژیم اخوندی ایران میخواهد هلال شیعی در خاورمیانه درست کند . اردوغان هم به دنبال امپراتوری حکومت اسلامی در منطقه است, مثل زمان عثمانیها.
    11
    21
    ‌سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    به نحوه جمله بندی خبر توسط دویچه وله فارسی توجه کنید. دویچه وله فارسی خود را ملزم و پایبند به رعایت بدیهی ترین اصول و اخلاق رسانه ای نمی بیند، دویچه وله فارسی بجای بازتاب رویدادها به انتشار و تشدید نفرت و کدورت بین انسانها و ملت ها می پردازد. حاصل چنین خبرپراکنی و بازنشر آن توسط سایر رسانه های فارسی زبان نهادینه شدن خشونت بین ملتها است. هر کسی که حتی نیمچه سوادی بزبان فارسی هم داشته باشد می داند که خبرنویس دویچه وله فارسی در جهت تشدید اختلافات بین ترک و کٌرد و در جهت تقویت منافع رژیم ایران قلم می زند. در اینموضوع هیچ تردیدی نیست.
    9
    16
    ‌سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    در اینکه دویچه وله فارسی لانه شوینیسم نژاد پرستی فارس است تردیدی نیست.
    6
    6
    ‌سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    دویچه وله فارسی شاید بهتر است اینرا نیز بداند که بدنبال شروع ناآرامی های سوریه و مطابق آمار ارائه شده سیصد و پنجاه هزار نفر از مردم کٌرد تبعه سوریه به ترکیه پناهنده شده و در آنجا زندگی می کنند. این نقل قول دویچه وله فارسی در خبر بالا:« در نبرد با کردهای سوریه . » آشمارا دروغ محض است. علاوه بر این هیچ سیاستمداری چنین عباراتی رابکار نمی برد. دویچه وله فارسی نه تنها به اخلاق رسانه ای پایبندنیست. بلکه عملا و علنا به دشمنی و نفرت بین انسانها دامن می زند. دویچه وله فارسی و خبر نویسان آن و سوء استفاده از موقعیت سیاسی در سوریه برای ایجاد نفرت اتنیکی یک موضوع و مسئولیت حقوقی است که دویچه وله فارسی می بایستی در برابر آن پاسخگو باشد.
    4
    3
    ‌سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    ترکها ..،بخا'طر شکست داعش از کردها که موجب نابودی این تروریستهای هم کیش اردوخر ،قبیله پست و فاشیست تروریست اردوخر قصد انتقام از کردها را داره. من به شخصا کرد نیستم ولی تنفرم از ترکها زمانی اعاز شد که کرد وهمایی طرفداران جومهوی اذربایجان که معتقدند اذربایجان ایران باید جدا شود و شعار های که علیه خلیج فارس در مسابقه فوتبال میداند و خلیج فارس را خلیج خوکها بخاطر کاسه لیسی ابوسوسمارها عرعر چون اردوخر به ماتحت عربستان چسپیده بود باعث نفرتم از این ته ماندهای مغول شد.کردها هم درخواست خودمختاری میکنند (و نه جدایی،تا بهحال هیچ یک از احزاب کرد درخواست جدایی از ایران نکردنند حتی خیلیها معتقدند کردستان عراق هم باید با کردستان ایران زیر پرچم ایران باشد)من از هیچ کردی حتی کردهای کردستان عراق نشنیده بودم که خلکیج فارس را چیز دیگری بنامند.این مسئله برای هر ایرانی یک مئله حسیتی است ککه یک عده مغول زاده میان کاه گیر نه جو گیر میشند اینجور چرندیات انهم داخل ایران عر عر میکنند!ولی اینو اردوخر باید بدونه که اگر بوی کباب تو کردستان به پوزش رسیده خر کباب میکنند و خواهد دید
    5
    9
    ‌سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    ....این مردک بیاصل و ریشه همانطور کر ادعای ارضی روی کرکوک میکنه میخواد مناطق نفتخیز سوریه را که پیشتر دسات باباش ابوبکر البغدادی بود تصرف کنه.
    4
    7
    ‌سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.