وزیر اطلاعات: دشمن نقطه شروع بحران نبود.

+7
رأی دهید
-76

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا

    دزد ۶ میلیارد دلاری ، مردم ایران دشمن نیستند ،دشمن شما آخوند‌های دزد و آدم کش هستید
    1
    65
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    greatpersian1 - وین، اتریش

    گورتون را ‌گم کنید برید نجف
    1
    65
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    واژه دشمن در طی این 40 سال آنقدر در فضای ایران شنیده شده . که اگر سوسکی از حاشیه درب توالت . دستشوئی نمایان شود فکر میکنی دشمن درحال رخنه بداخل خانه است . یا اگر پرنده ای پشت پنجره بنشیند میگوئیم این دشمن نفوذیست که میخواد اوضاع داخل خانه را بررسی کند. درحالیکه آنکس که دشمن دشمن میکند خود بیشتر از دشمن بهمه جا نفوذ کرده و در ویرانی و متلاشی کردن اقتصاد و بفقر رساندن ملت موءثرعمل نموده.
    1
    65
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان

    لطفا تا می توانید اطلاع رسانی کنید که مردم بار دیگر فریب خاتمی و دارو دسته اش را نخورند ! خاتمی دست به تحرکات تازه زده و افشاگری کنید در مورد ماهیت اصلاح خوران !. اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا!
    1
    33
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    rouzbeh_ma - لندن، انگلستان

    سرتون رو کردید زیر برف مغزتون یخ کرده. این ادرس دادن ها و حرف ها واقعا تاثیری نداره. این صدا ها از پایتخت نبوده از دورترین استان ها و شهرهای ایرانی بوده. شهرهایی زیاد با شعارهایی یکسان و مردمی که همگی یک فکر و یک هدف رو می خواستند و می خواهند. استراتیژی نظام اکنون اینطور هست : جلو بخور بخور و فساد رو که نمیشه گرفت چون از خودمون هست ،فشار های خارجی هم فراوون هست ، حالا همین فرمون رو بریم ببینیم چی میشه . مردم شلوغ کردن می کشیم نشد فرار می کنیم .
    0
    28
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    دیگه آخر کارتونه متعفنین دزد دروغگو ! ولی چجوری میخواین به پایان برسین ونوربر تاریکی پیروزبشه خدا رحم کنه خداوند نگهبان ایران باشه !
    1
    29
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    روز از نو روزی از نو! ۲ هفته مردم را "سرگرم" کردند که دست آمریکا، اسراییل و عربستان در کارست، بعد ۱٫۵ هفته مردم را با نقشه روح صدام، دامادش و دخترش "سرگرم" میکنند و بعد ۱ هفته مردم را با فحش و نفرین "سرگرم" میکنند که چرا و با چه اجازه ای با شکم خالی به خیابانها رفتی و بعد چند هفته ای بچه سوسول طاهری سر از آب در میاورد که ما باید خود را با علت مرگ زندانیان "سرگرم" کنیم ولی بمن تو دهنی زدند که بمن ربط ندارد و در این وسط ما را با ترامپ چند هفتگی "سرگرم" میکنند تا اینکه به ناکهان پروستات ضحاک ورم کرده و او را به بیمارستان منتقل کرده و مردم را با دع و نیایش برای سلامتی پروستات او "سرگرم" میکنند، تا از سر نعمت مرگ و تولد ۱۳ امامان، ما را با علت تولد وچگونگی داستانهای پوچ مرگشان "سرگرم" میکنند! جان کلام اینکه مردم سرگرمی هستیم!
    1
    30
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dogisgod - مونرال، کانادا

    آقای وزیر اطلاعات، مث اینکه میخوای برکنارت کنن! فرمایشات استالینی پیشواتو فراموش کردی که دایم میگه دژمن- دژمن؟ این دژمنو آویزه گوشت نگهدار، به بچت هم ادب یاد بده که پدر در نیاره اینقد. همه نقطه پایان شمارو میبینن تو دنبال نقطه شروعی؟ عقب مونده یی والا. برو آفرین، برو تولتو قبل از اینکه یتیم بشه، تربیت کن. کاسه لیس استالین.
    1
    30
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    چی میگی تو ؟؟ همش دشمن دشمن میکنی . ایران غیر از شماها دشمن دیگه هم داره ؟ توصیه میکنم مصرف کا و یونجه را بیار پایین که باعث هذیون گفتن میشه.
    0
    28
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    علوی روز یکشنبه اول بهمن، با بیان برخی مشکلات و نارضایتی‌ها در زمینه‌های قومیتی، معیشتی و محیط زیست . دقیقا چیزی که من چندین و چند بار اینجا نوشتم. ترس این اراذل و اوباش از قومیتها بیش از هرکسی است چون میدانند سرنوشت نهایی این کشور چه خوب و چه بد به انها برمیگردد. حقوق خود را تماما و کامل را در 4 چوب ایران گرفتند این مملکت اباد میشود نگیرند دیر یا زود تجزیه ایران را خواهیم دید هیچکس هم نمیتواند جلودار این واقعیت بود.
    1
    9
    دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    محسگ رضایی سرچوپان ولی وقیه که میگفت شخصا در جلسه اربیل که در ان ناتانیاهو،ترامپ،ولیعهد،برادر صدام و پسرهای صدام(این سه نفر ظاهرا از جهنم مرخصی گرفته بودند) مریم رجوی در سطل اشغال قایم شده بود،شنید که اینها برنامه اعتراضات را ریختند و سازماندهی میکردند،خودش سه لشکر باند رجوی را چند تا لشکر سلطنت طلبها و اسراییل را دید که یواشکی در از چشم سربازان گمنام امام زمان وارد ایران شدند که خرابکاری کنند.ولی تو الان میگی رضایی ...خورده. شما ها یک باند بدبختید که چهل ساله فقط مثل خر جلوی پای خودتون را نگاه میکنید ،تو چاله که میافتید کهر دشمنها بود،میدزدید،توطئه دشمنها بود،در حالی که بزرگترین دشمن خود شما ها هستید
    1
    6
    دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.