شبیه سازی مشکوک لحظه برخورد نفتکش سانچی توسط صداوسیما در حالی که جعبه سیاه باز نشده وشاهدی زنده نیست

+12
رأی دهید
-105

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا

    خدا بزرگ این جمهورى اسلامى چقدر کثیف است جان مردم ایران هیچ ارزشى براى این حکومت ظلم ندارد.
    1
    75
    شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    صدا و سیماست دیگه !! وقتى میگن دزد ناشى به کاهدون میزنه حکایت کار این پفیوزهاست ! میان اونطور که دوست دارن ذهن مردم رو منحرف کنن ، ولى چون اینکاره نیستند و پیش مردم حناشون هم رنگى نداره ، فقط سنگ رو یخ میشن ! ولى بالاخره واقعیت پنهون نمیمونه و همه چیز روشن میشه !
    1
    76
    شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    مثل تمام سناریوهای جمهوری اسلامی کاملاً ناشیانه و احمقانه ساخته شده و حرفی از اینکه پس با این شرایط چگونه جعبه سیاه بیرون اورده شده و چرا هیچ فیلم و یا عکس مستندی از زمان تصادف بین دو کشتی موجود نیست و چرا کشتی دیگر بدون اسیب چدی توانسته از معرکه خارج شود و چراهای بی جواب دیگر به میان نیامده . با اطمینان این کشتی حامل اجناسی بوده که باید به کره شمالی انتقال میافته و چون امریکا در صدد گوشمالی کره و ایران است به طریقی کشتی و محموله و متاسفانه خدمه را از میان برده اند و اخوندها هم چون قهو ه ای شده اند ترجیح داده اند که اینگونه با چنین انیمیشن احمقانه و توضیحات مزخرف مسئله را لاپوشانی کنند.
    4
    66
    شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    rouzbeh_ma - لندن، انگلستان

    این رسانه دروغ پراکن راست هم بگه کسی باور نمی کنه.مردم سال هاست کشیدن بیرون از این رسانه مردم احمق فرض کن .
    1
    57
    شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Dr.yashar - اسکی شهیر، ترکیه

    هر‌چی سرمون بیاد حقمونه اون موقع‌که قطار‌قطار صف می‌کشیدید‌ واسه رای دادن فکر اینجاشم می‌کردین'روحانی متشکریم'
    2
    70
    شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    در یکی دو هفته اخیر حکومتهای کره جنوبی و کره شمالی با هم مذاکراتی داشتند و در این موقع کشتی سانچی نفت کش ایران هم قرار بوده میلیونها لیتر نفت تحویل کره جنوبی بدهد . باید شک داشت که بار کشتی نفت کش به احتمال زیاد جزء مذاکرات دو کره بوده و حتما" خواسته شده بار سانچی مخفیانه از طریق کره جنوبی به کره شمالی تحویل داده شود . چون کره شمالی شدیدن مورد تحریم سازمان بین الملل است و امریکا هم پی به مذاکره دو کره برده, نخواسته بار سانچیحتی بدست بدست کره جنوبی افتد . کشتی سانچی چون توسط چینیها ساخته شده و به ایران فروخته شده بود , پس چینیها بهتر از هر کشور دیگری بهتر جاهای حساس کشتی را میدانستند که کدام قسمت کشتی در برابر تصادف یا هر اتفاق دیگری خیلی حساس است و زود دچار حریق و از بین رفتن میشود تا اینکه به احتمال زیاد نقشه تصادف کردن با کشتی سانچی را تحویل ان کشتی چینی داده اند و دقیقا" از ناخدا کشتی چینی خواسته شده کشتی خودش را به کدام قسمت کشتی سانچی ایران بکوبد تا موجب اتش گرفتن کشتی سانچی و بارش شود.
    6
    7
    شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Janhamin - تهران، ایران
    یعنی اینا میدونستند که باری با میعانات گازی سمی جابجا میکنند و ماسک مخصوص به همراه نداشتند تا با تنفس هوای پاک زنده بمانند و جان خودشان را از مهلکه نجات بدهند. چونکه با توجه به مطالب کلیپ خفگی ناشی از استشمام گازهای سمی در درجه اول باعث شده که اونا از پا بیافتند و نتونند فرار کنن و خودشونو با جلیقه و قایق نجات نجات بدن. واقعا مسخره هست. اگه واقعا هم درست و راست گفته باشند باز هم مسخره هست‌ . کشوری که در گذشته یی نچندان دور خاطرات و تجربه های جنگ های شیمیایی را در کارنامه دار‌د . متاسفم. متاسفم و متاسفم. با همه فامیل های داغدیده همدردی کرده و از خدای بزرگ خواهان صبر و تحمل در این مصیبت بزرگ برایشان هستم.خداوند همه رفتگان را غریق دریای بی کران رحمت خویش بگرداند. روحشان شاد و جایشان خالی.
    0
    3
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.