فیلم اختلال در سخنرانی صادق خان شهردار لندن توسط هواداران ترامپ

اسکای نیوز گزارش داد: صادق خان در آستانه آغاز سخنرانی‌اش در نشست جامعه فابیان بود که گروهی از معترضین وابسته به جنبش دست راستی «پندراگون های سفید» با سردادن شعارهایی در حمایت از دونالد ترامپ و برگزیت، نظم جلسه را برهم زدند.
 
آن‌ها که پرچم ایالات‌متحده آمریکا را در دست داشتند، شعار صادق خان را بازداشت کنید سر می‌دادند.
 
یکی از معترضین با صدایی بلند فریاد زد: خانم‌ها و آقایان ما اینجا جمع شدیم تا بدون خشونت یک شهروند را در کمال آرامش بازداشت کنیم.
 
مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شدند تا نظم جلسه را کنترل کنند، که در این میان یکی از معترضین فریاد زد ما اینجا را ترک نمی‌کنیم، هزینه ورودی را پرداخت کرده‌ایم و در چارچوب قوانین مدنی در کنار یکدیگر ایستادگی می‌کنیم. اگر به ما دست بزنید مرتکب تجاوز خواهید شد. عقب بروید و به ما دست نزنید.
 
بااین‌حال شرکت‌کنندگان با هو کردن و کف زدن، جو جلسه را دست گرفته و مأموران پلیس را در اخراج معترضین همراهی کردند.
+94
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
    یک مسلمان اهل چرکستان که یکی از بدترین کشورها برای صدور تروریسم است.
    49
    57
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    دنیا تازه داره میفهمه گلادیاتور ترامپ در مقابل فساد جهانی و امپریالیسم رسانه ای و لابیگران آخوندپرست ایستاده و قابل خریدن هم نیست چون خودش دنیا رو میخره میفروشه. ترامپ بتاز من پششتتم. البته نه به عنوان یک قزوینی الاصل بلکه به عنوان یک هوادار . جون تو راس میگم..
    17
    22
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پیامک1 - منچستر، انگلستان
    [::Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا::]. خیلی‌ هم روشنفکر و خوبه همون ترامپ برات خوبه که ممنوع الوردت کنه
    20
    21
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    keyanrad - منچستر، انگلستان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. [::Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا::] . یعنى ساده لوح تر و وطن فروش تر از شما آدم ندیدم آخوندها باید برن قبول مشکلى نیست ولى شما به چه قیمتى میخواید برند به قیمت غارت و چپاول ایران و مردم ایران توسط یک مشت وحشى به نام آمریکایى و ترامپ بعد یادتون نره که همون خانواده شاهزاده خائن که داره اسباب دولت آمریکا رو میمالونه در زمان حکومتشون به آمریکایها که ایران میومدند یا تو ایران بودند حق توحش میپرداخت. اگر میتونید یک مثال هم برام بزنید که آمریکا به یک کشور حمله کرد یا رفت تو یک کشورى که امنیت اونجا بر قرار شد واقعا خائنید شما.
    10
    4
    دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::keyanrad - منچستر، انگلستان::]. مثل پیرمردهای بالای 80 سال فکر میکنی. فعلا که داریم به آخوندها و سرداران کفتار حق توحش میدیم. کفتار از آدم حق توح بگیره خیلی زور داره. من هیچ علاقه ای به نظامهای حکومتی بخصوص از نوع رهبری و شاهنشاهی ندارم اما همون فرزند شاه قبل سگش جلوی این حکومتیها شرافت داره. یعنی اگر قرار ملت برده باشن بهتره برده 1شاه باشن تا 1000تا آخوند و سردار سپاهی زنازاده غربتی بی همه چیز از خدا بی خبره نامرد ظالم. البته آرزوی نابودی همه حکومتها و برقراری یک سیستم اداری دولتی محلی تحت نظر سنای جهانی متشکل از همه اقوام و ملتها رو دارم.
    1
    5
    دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.