سخنان اعتراضی مریلا زارعی درباره نوع رفتار حاکمیت با مردم

+166
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    گل پام چال - دانتس، آلبانی

    مردها هم باید جیگردار بشند .درود بر شما شیر زن هنرمند ایرانی .حرفهات را باید با طلا نوشت.دقیقا حرفهای ۷۹میلیون ایرانی را زد
    9
    75
    شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    خاک بر سر بی شرفهایی که از این رژیم حمایت میکنند .صدا سیمای این رژیم خیلی راحت به مردم دروغ میگه و از واقعیتها فرار میکنه،زمانی که محمد مرسی رییس جمهور وقت مصر در ایران از ظلم به مردم سوریه صحبت میکرد ،صدا و سیما در ترجمه به جای سوریه ، بحرین را ترجمه میکرد و بعدا با واکنش محمد مرسی روبرو شد.
    24
    55
    شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    یادمان نرود که رییس صدا و سیما توسط رهبر موقت ،جناب خامنه ای ،انتخاب میشود و مسایل سیاسی صدا و سیما، زیر نظر بیت رهبری موقت است.
    25
    51
    شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Alibab3456 - آنگولا ، آنگولیا

    افرین به این شیر زن! میگه باید وایسید حقتون رو بگیرید! زن‌های ایرانی خیلی شجاع هستند ( و زیبا) بر عکس مردهاشون. و به خاطر همینه این ملاهای شپشو ۴۰ ساله هست و نیست ما رو از ما گرفتند. آخرش هم زنها این حکومت رو عوض میکنند چون امیدی به مردهای ایران نیست!! مردهای ایرانی soft هستند، نبودند که این بلا سر ایران نمیومد.
    13
    59
    شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    برای همین دلالیل است که همیشه از یک "پدیده شگفت انگیز" ایرانی سخن میگویم!
    10
    32
    شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا

    ما مردها که اسمش رو به یدک می کشیم غلط کنیم که دیگه به شیرزنان ایرانی بگیم “ ضعیفه “ ! هر چی کلیپ جیگر دار دیدیم هنر پیشه نقش اول و آخرش زن بودند. شیر ننت حلالت !! از پسر زیر ابرو بردار های امروزی بیش از این انتظاری نیست ! شیر زن برات بهترینها رو آرزو می‌کنم ! درد همه ملت ایران رو بازگو کرد!! من که جک سوسماری لازم شدم ، فکم چسبیده زمین !!!
    7
    55
    شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    حق گرفتنی ست، هر که تعلل کند با ناحق است، مستقیم یا غیر مستقیم ! دانسته یا ندانسته حق با کسی‌ شوخی‌ ندارد، کل کائنات را مسخر انسان نکرد تا دیو‌ها بر او حاکم شوند و یا ابلیس رانده شده، اگر حکمرانی ابلیس را میخواست او را می‌خواند نه که براند! در ۵۷ بخش کوچک ملت نا آگاه و بخش کاملِ سیاسیون بی‌ تدبیر ، منفعت طلب و ضد میهن، شورشِ نفت مفت و اقتصاد مال خر است و بیزاری از فرهنگ و تمدن را حق خود دانسته به خاطرش قیام کردند، و حق جوابشان را تا اکنون داده، که نفت مفت میرود در جیب سوریه و دیگر مناطق تروریست پرور، اقتصادی که خواران دغدغه دارند وگر نه آدم نماهأیی مانند خمینی و خامنه ایی و دیگر اراذل و اوباش که راه غصب و غارتِ بیت المال را میروند و نیازی به زحمت کشیدن در راه اقتصاد ندارند و بیزاری از فرهنگ و تمدن ، ایرانیانِ پیش قراوول در حقوقِ بشر را می برد به عصر جاهلیت عرب و قبیله بازی و دفنِ روح و روان و هویت زن، و اما اکنون باید دید چه کسانی‌ اهلِ گرفتن حق هستند و‌ حق را چه می‌دانند، آیا حقی‌ که ریشه در خدا و کرامتِ حقیقی‌ انسانِ اشرف مخلوقات دارد، یا عجب و گمراهی و خود خواهی ابلیس!
    3
    25
    شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.