صحنه ناراحت کننده توقیف گاری یک دستفروش و تلاش وی برای باز پس گرفتن وسیله کارش

+82
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    بی‌شعورها، افرادی نابغه و باهوش هستند. نابغه‌هایی خودخواه، مردم‌آزار و با اعتمادبه‌نفسی کاذب. این افراد با منفعت‌طلبی‌های خود در نهایت به خود و افراد جامعه ضرر می‌رسانند.
    4
    38
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    چطور روزى و معاش افراد رو ، دچار مشکل میکنند!!؟ بى فانوسهاى تبهکار! اگر این هموطن نتونه مخارج زندگیشو از همین گارى فکستنى تأمین کنه ، مجبوره رو بیاره به انواع جُرم و حتى جنایت! ولى تاریخ نشون داده که ظلم پایدار نمى مونه! اى تو ریشت ... ضحاکعلى !
    16
    55
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان

    تف تو شرف اونهایی که فقط نگاه میکنند و فیلم میگیرند بجای اینکه مردونه پا وسط بذارند و بگن ای گاری دستفروشی ،کشتی نفتکش و دکل نفت نیست!،تا کی این ملت میخواد بی تفاوت بمونه: ....چند روز دیگر نوبت من توست که یا به ماتم فرزند خویش بنشینیم یا به کشتن فرزند خلق برخیزیم.....
    4
    45
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    morvarid abi - تهران، ایران

    دوست من عزیز من بیا قبول کنید دستفوروشی و دست فوروشان چهره‌ای شهر رو در هر جای دنیا خراب میکنن و این ربطی به آخوند و رژیم و ملا نداره اگر ادعا می‌کنید کار نیست که هست حالا درسته از برکت جمهوری اسلامی حقوق‌ها با مخارج اصلا همخونی نداره
    59
    11
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    [::morvarid abi - تهران، ایران::]. همشهری گرامی این توضیح را مخصوصا برای شما و دوستانی که هم نظر شما هستند توضیح میدهم. در اروپا اینطور نیست که احتمالا بدون تحقیق به شما عرض کرده اند . در اروپا دست فروشها برای شان محل های مخصوصا از ۴ صبح تا ۱۴ بعداز ظهر با مبلغ بسیار ناچیزی مترمربعی اجاره میدهند. با اون پول به شهرداری بابت تمیز کاری از ساعت ۱۵ پرداخت میکنند. مشکل ای که شما اشاره میکنید به مردم دست فروش وارد نیست . شما مشکل را در مدیریت و مسئولین بی تجربه جستجو کنید. شما برای مثال قانون ترافیک را بردار ببین تو شهر چه اتفاقی میافتد..!
    3
    28
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.