ترامپ از ثبات فکری و هوش خود دفاع کرد

آقای ترامپ می‌گوید کتاب سرشار از دروغ است پس از آنکه انتشار کتابی جنجالی درباره دونالد ترامپ بحث‌هایی درباره سلامت روانی او به راه انداخته، او از سلامت روانی خود دفاع کرده است. رکس تیلرسون، وزیر خارجه نیز از آقای ترامپ حمایت کرده است.
 
آقای ترامپ در توییتر خود نوشته است تحقیق درباره ارتباط او با روسیه به جایی نرسیده و برای همین دموکرات‌ها و رسانه‌های جریان اصلی این بحث را علیه او به راه انداخته‌اند.
 
او نوشته است: "راستش در طول زندگی‌ام دو اندوخته مهم من ثبات فکری و خیلی باهوش بودن است. هیلاری کلینتون شیاد هم همین برگ را بازی کرد و چنان که می‌دانیم به جهنم رفت."
 
"من از یک تاجر خیلی موفق، به ستاره تلویزیونی مطرح و بعد هم رئیس جمهوری آمریکا رسیدم. (در تلاش اولم) این باهوشی نیست، نبوغ است... و نبوغ خیلی زیادی در این زمینه!"
 
پس از آن که نویسنده یک کتاب جنجالی در باره دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، گفت کارکنان کاخ سفید و اعضای کابینه آقای ترامپ به او مثل یک "بچه" نگاه می‌کنند، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید "هیچگاه درباره سلامت روان دونالد ترامپ تردید نکرده است".
 
مایکل وولف، نویسنده کتاب "آتش و خشم؛ درون کاخ سفید دونالد ترامپ" می‌گوید کتابش را بر اساس مصاحبه با ۲۰۰ نفر نوشته است.
 
با وجود تلاش‌های رییس جمهوری آمریکا برای جلوگیری از انتشار کتاب، فروش آن آغاز شده است.
رکس تیلرسون می‌گوید هیچ دلیلی وجود ندارد که سلامت روان دونالد ترامپ را زیر سوال ببرد آقای ترامپ می‌گوید این کتاب "ملال‌آور و سرشار از دروغ" است و مایکل وولف "یک بازنده کامل" است. به گفته رییس جمهوری آمریکا، رسانه‌ها و دیگران می‌خواهند به او لطمه بزنند.
 
رکس تیلرسون که گفته می‌شود زمانی آقای ترامپ را "سبک‌مغز و ابله" خوانده بود، به شبکه سی‌ان‌ان گفت: "هیچ دلیلی وجود ندارد که من سلامت روان او را زیر سوال ببرم."
 
آقای تیلرسون گفت: دونالد ترامپ تیپ دیگر روسای جمهوری آمریکا نیست و با آنها فرق دارد.
 
"فکر می‌کنم همه این را می‌دانند. و البته همین هم باعث شد که مردم آمریکا او را انتخاب کنند."
 
وزیر امور خارجه آمریکا افزود که با رییس جمهوری آمریکا "روابط رو به بهبود" دارد و این موضوع را که در پی بروز یک اختلاف‌نظر، قصد کناره‌گیری از مقامش را داشته، رد کرد. وی گفت کل سال ۲۰۱۸ را در این پست باقی خواهد ماند.
 
آقای تیلرسون به سی‌ان‌ان گفت:"آنچه امسال متفاوت از سال قبل انجام خواهم داد این است که سعی خواهم کرد بهتر با رییس جمهور ارتباط برقرار کنم".
 
پیش از آغاز فروش کتاب "آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ"، وکلای دونالد ترامپ تلاش کردند جلوی آن را بگیرند اما ناشر، کتاب را زودتر از موعد توزیع کرد.
 
مایکل وولف، نویسنده کتاب پیشتر به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفته بود با هر فردی که برای کتاب مصاحبه کرده، رئیس‌جمهوری آمریکا را کودکی خوانده که نیازمند خشنودی لحظه‌ای است.
 
آقای وولف گفت: "این مرد (ترامپ) کتاب نمی‌خواند، (به چیزی) گوش نمی‌کند."
 
او در باره افرادی که صحت و دقت کتاب او را زیر سئوال می‌برند، گفت: "پای آن‌چه که نوشته می‌ایستد."
 
از جمله موضوعاتی که در کتاب مطرح شده آن است که استیو بنن، مشاور ارشد سابق او، ملاقات تابستان سال ۲۰۱۶ در برج ترامپ میان پسر بزرگ آقای ترامپ با نماینده روسیه را "خائنانه" توصیف کرده. آقای ترامپ در واکنش به ادعای منسوب به آقای بنن گفته است استیو بنن با از دست دادن مقامش در کاخ سفید "عقلش را هم از دست داده" است.
 
استیو بنن سال گذشته اخراج شد.
 
هراسناک بودن تیم انتخاباتی دونالد ترامپ از پیروزی او، خشم آقای ترامپ از شرکت نکردن بسیاری از چهرهای سرشناس در مراسم سوگندش، و گریان بودن ملانیا ترامپ، همسر آقای ترامپ، در شب انتخابات هم از مسائلی است که در کتاب "آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ" به آنها پرداخته شده است.
+24
رأی دهید
-13

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
    درود بر آقای ترامپ و من متاسف از این هستم از ایشان در کامنت‌هایم به عنوان چغندر زرد نام می‌بردم. ایشان با در کنار ایستادن ملت ایران بر خلاف بعضی‌ دولت‌های دو روی حیله گر ‌اروپایی که فقط فکر کم شدن تعداد بیکارانشان و نفت مفت و مجانی‌ از طرف مللان هستند، ثابت کردند که اسمشان در آینده به خوبی یاد خواهد شد و من مطمئن هستم که در زمان ریاست جمهوری ایشان حکومت جهل و جنون و اشغال ملایان اسلامی به فاضلاب تاریخ ریخته خواهد شد.
    8
    19
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Slimshady - طهران، ایران
    من موافق سیاست های ترامپ بوده و هستم، پایین کشیدن ترامپ ۲ راه بیشتر نداره ؛ یکی موضوع روسیه و دومی اثبات عدم سلامت و ثبات روحی روانی ، نویسنده این کتاب که اطمینان دارم پشتش یک جریان قرار داره میخواد خیلی نرم از افکار عمومی سوء استفاده کنه و زمینه رو برای زمین زدن ترامپ آماده کنه. در هر صورت بازندس. بازنده تر از هیلاری و پائو‌لو کوئلو
    9
    15
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    من به هوش یا بی عقلی ترامپ کاری ندارم، من متعجب از دموکراسی ، آزادی مطبوعات و قلم در آمریکا هستم که اینچنین بی پروا در مورد رییس جمهور مینویسید، رئیس جمهوری که کد حمله اتمی در اختیار اوست قدرت مبارزه و جلوگیری از انتشار این کتاب را ندارد اینست دموکراسی و جهان اول بودن!!!
    2
    3
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    payamtech - پاریس، فرانسه
    خیلی‌ آدم خوبو سیاست مداریه واقعا عدم آسان لذت میبره نگاش میکنه، مردم ایران می‌تونن چشم بسته بهش اعتماد کنن آسان جای شک نیست. تاریخ دوباره می‌خواد تو ایران تکرار صحه ۴۰ ساله پیش مردم خودشونو از چاله انداختن تو چاه حالا الانم میخوان خودشونو از چاه بندازن تو گودال با اعتماد به حمصهین موجودی واقعا که، تمامه ایرونیهای که یهو نظرشون برگشته و از خوبی‌ از ترامپ یاد می‌کنن فقط به خاطره چند تووت که هاجاقا نوشته ! بابا ما اینقدر ساده نبودیم پس چی‌ شد؟
    5
    2
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    گشتاسپ - شیراز، ایران
    مگر میشه کسی که مخش هنگ باشه میلیاردر بشه و ثروت پدرش رو مدیریت کنه و تاجر موفقی بشه.درخت از بارش و میوه اش شناخته میشهِ.اینه همش بازی سیاسیه و از زمین خوردن ترامپ اخوند .... خشنود میشه.اباما و هیلاری با اخوند جنایتکار همخونی دارند..... به گور پدر هر سه تون
    3
    4
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
    ترامپ از پدرش بهش کلی پول رسیده اینجوری نبوده که خودش از صفر به جایی رسیده و کلا خیلی آدم احمق ‌و خودشیفته ای هستش و ‌‌متاسفانه یکسری هموطن کورکورانه ازش طرفداری میکنن ، این همون کسی هستش که زلزله ایران رو به هیچ جاش حساب نکرد ایرانیها رو تو امریکا راه نمیده بهشون میگه تروریست به خلیج فارس هم میگه خلیج ع....ر.....ب....ی
    4
    5
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بله حق با شماست، اما سیاست پلید و دودوزه باز شفافیت و سادگی‌ را بر نمی‌تابد و به همین علت اینگونه بر علیه تان بسیج شده، واگر نه نحوه خانواده سوابق کاری و موفقیت‌های شما بر هیچ عقلِ سلیمی پوشیده نیست. آنها از عقل سلیم بی‌ بهره اند، حق با شماست.
    0
    2
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    یه روزایی قبل انتخابات آمریکا تنهایی داشتم در سایتهای مختلف و همین سایت از ترامپ طرفداری میکردم و بهش میگفتم گلادیاتور. این گلادیاتور اگر اتفاقی براش نیوفته هم نسخه حکومت ایران رو میپیچه هم نسخه تزار جدید روس لنگه پوتین رو. هم پوتین و هم حکومت ایران قلدری امروزشون رو مدیون خیانتهای اوباما و کلا دموکراتهای خائن به مردم فقیر دنیا و خائن به خاورمیانه هستن. خیانتی که دموکراتها به جان و مال مردم خاورمیانه کردن تاریخ بشر ندیده. البته زمینه این خیانت از زمان کلینتون و رابطه با آخوند روباه صفت خاتمی بود. رسانه های کثیف آمریکا در مقابل این گلادیاتور شکست خوردن و خفه خون گرفتن. بعضیها رو خدا میفرسته. در نوشته های آخرالزمان هم اومده که هر وقت شیاطین قدرت میگیرن خداوند نیروهایی رو به کمک انسانها میفرسته. این نیروها در روح انسانهایی که اهل کمک باشن وارد میشه. البته نمیخوام نگاه زیادی متا فیزیکی و ماورایی داشته باشم اما دیدم همیشه ذات هستی یا خداوند یه جا ظلم رو کات میکنه. من در رویاهام هم نمیدیدم بعد از سرکوب جنبش سبز مردم بطور گسترده یهو بیان تو خیابونا. اینا کار خداس.
    2
    1
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    payamtech - پاریس، فرانسه
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. چی‌ میگی‌ جون مادرت . اتفاقا برای یه بار که شده رسانه‌های خارجی‌ تو یه موضوع واقعیت کاملو میگن در مورده همین جونور، بعدشم ما هنوز اونقدر بدبخت نشدیم که آزادی مملکتمونو از این شارلاتان قالطاق امریکایی بخواهیم !. تو یه لحظه فک میکنی‌ امریکا برا آزادیه ایران مثلا چیکار میکنه؟ یا جنگ میکنه یا به یکی‌ دیگه میگه جنگ کنه با ایران مس ۳۰ ساله پیش یا نکنه فک کردی کاماندو میفرستن تهران حکومتو بگیرن ؟ در هر صورتش یعنی‌ زرشک اونم همش نسیبه ما
    3
    1
    دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::payamtech - پاریس، فرانسه::]. خوب گزینه دیگه ای هست؟ حکومتهای ظلم دست در دست هم با اموال مردم اسلحه و جنگ افزار و کلی مزدور خریدان. مزدوران سپاه و مزدوران ارتش روس. مردم کل دنیا هم دست خالی نمیتونن حکومتی رو براندازی کنن. اینا هم انقدر زرنگ هستند که از سخت افزار و نرم افزارها به خوبی برای کنترل مردم استفاده کنن. عملا پس امیدی به رهایی از این حکومکت نیست
    0
    4
    دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    payamtech - پاریس، فرانسه
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. چرا عزیز هست ۴۰ سال صبر کردی ۵ سالهم روش ، من مطمئنم تو این ۵ ساله آینده سرنوشته ایران تغییر میکنه بدون خونریزیو کشتار اگه یکم فک کنی‌ میفهمی خودت چرا
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::payamtech - پاریس، فرانسه::]. تا وقتی این حکومت برای ابرقدرتها سود داره جاشون سفته. عمرا اگه این بدون قیام واقعی مردم 5سال و 10 ساله برن.
    1
    2
    ‌سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.