سپاه تهران: گشت‌های محله محور بسیج بزودی آغاز می‌شوند

ایلنا : فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: همه هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت‌های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می‌شود.
 
به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، به طرح گشت‌های محله محور بسیج اشاره کرد و گفت: هدف این طرح، تأمین امنیت شهر و شهروندان است البته نیروی انتظامی با قوت در تأمین امنیت کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد اما برقراری امنیت کامل در تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.
 
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال این است که با راه اندازی این نوع گشت‌ها بتواند بخشی از امنیتی که در پایتخت لازم است را تأمین کند.
 
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برخی ادعاهای کذب مبنی بر تلاش سپاه برای امنیتی کردن تهران، اظهار داشت: امنیتی کردن پایتخت مدنظر هیچ کس نیست و اصلا نیازی به امنیتی کردن تهران وجود ندارد.
 
یزدی با تأکید بر قانون مداری بسیجیان تصریح کرد: برخی تصور می‌‌کنند که کار بسیج از دستگاه قضایی و انتظامی جداست در حالیکه همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه صورت گرفته و بر همان اساس و در چارچوبی مشخص گشت‌‌های محله محور در محلات فعالیت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه بسیج در امر خدمت‌رسانی به مردم موفق بوده است، خاطرنشان کرد: کارهایی در راستای تأمین امنیت مردم، فقر زدایی، مبارزه با اعتیاد و مبارزه با معضلات اجتماعی نیازمند حرکتی جهادی است و بسیجیان نیز جهادگرانه در این راستا قدم بر می دارند.
 
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در پایان ابراز داشت: گشت‌‌‌های محله‌محور بسیج به زودی در تهران آغاز بکار می‌‌کنند و در حال حاضر ایست و بازرسی‌‌های بسیج هم تقریبا به صفر رسیده است و فقط در مواقع حساس برپا می‌شوند و ان‌شاالله مردم از این پس امنیت ایجاد شده از سوی بسیج را به شیوه دیگری احساس می‌کنند.
+9
رأی دهید
-161

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    مردم باید مسلح شوند، زیرا آتش را با آتش خاموش میکنند! چرا کسی نیست که مردم را مسلح کنند همانند ایالت متحده آمریکا. اگر هر یک از ما، که ۹۵ درصد یک جامعه یکدست و یکدل هستیم، آیا دشمن ایران شهامت جنگیدن با ۶۵۰۰۰۰۰۰ میلیون انسان را خواهد داشت؟ ما باید همانند جنگهای داخلی آمریکا دست به اسلحه شویم و از حق و حقوق خود دفاع نموده وبه آینده ایران نوین که "ایران فدرال" است درود بفرستیم همانند آلمان و آمریکا.
    8
    112
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    بدون شرحیات. سپاه باید پشت مردم باشد. اصل مردمند.ارتش هم باید پشت مردم باشد.ارتش و سپاه باید بگویند: جانم فدای مردم. اگر بگوید جانم فدای رهبر انحراف است. اصل مردمند. رهبر هم جانش فدای مردم است. ما همه برای مردمیم. سپاه باید از حقوق مردم دفاع کند . پشتیبان مردم باشد.اگر بگوید جانم فدای رهبر که این میشود همان زمان شاه. پس مردم برای چی انقلاب کردند؟ امام خمینی، صحیفه نور، جلد سوم پاراگراف ۱۳۲ )
    4
    74
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۸
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    امیدوارم که نمونه این گشتها در فضای مجازی هم رقم بخورد تا برخورد مناسبتری با اینگونه اراذل و اوباش مجازی هم داشته باشیم.
    119
    3
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ANTI JAHL - هامبورگ، آلمان

    باید تو کوچه پس کوچه‌ها در کمین بسیجیان نشست و این مزدوران فاشیستی رو حسابی‌ گوشمالی داد تا ورق به نفع مردم برگرده و اینها از دست مردم تو وحشت باشن نه مردم از دست این جوجه ها
    1
    105
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    parsa74 - تورنتو، کانادا

    چه خوب از این پس بسیجی ها راحت تر در دسترس هستند تا به ملکوت بپیوندند. مردم شجاع ایران حساب کفتارها را خواهند رسید،
    0
    93
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    منوچهری - کرمان، ایران

    فاز دوم خفقان شروع شد! ولی غافل از اینکه با دست خودشون گور خودشون رو دارن میکنند!! چندتا چندتا بفرستینشون تو تا کلک شون رو بکنیم! همون کاری که تو فیلم هفت سامورای کردند!! اخوی!! ;)
    0
    36
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    تفکر شیطانی دجالی- اگر به شما ناپاکانِ دجال صفت باشد که دنیا را هم داشتید به گندابی که در آن‌ هستید مبدل میکردید، دستتان را از دنیا کوتاه کردیم و حلقه محاصره تان تنگ شده، ایران هم که برخواست ، از اصول گرای شیطانی که از ابتدا گذر کرده بود، و سپاس خداوند را که از اصلاح طلبِ نظام دجالی هم گذر کرد و با افتخار فریاد زد رضا شاه روحت شاد، و هم فریاد مرگ با خامنه ایی و دیکتاتور سر داد و باز فرزندان بابک و کوروش و داریوش سینه خود را سپر آزادی و شرف انسانی‌ خود کردند ، تا در برابر تحجر و مبارزه بر علیهِ ستم و اهریمن زنده جاوید و همیشه سرفراز در تاریخ بمانند. اگر بر هر خانه شما قوم بربر و تازی ،هم چون قادیسیه دوم برای ملت بپا بگزارید، اراده حق بر سرنگونی تان است تنها هر روز این حلقه محاصره تنگ تر می شود تا با کمترین خون ریزی ملت وجود منحوستان برای همیشه دفن شود. شما زامبی‌ها دیگر جنازه ایی متعفن‌ بیش نیستیدید.
    1
    27
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا

    سردار محمد رضا یزدی قاتل و جنایتکار جنگی و جنایت علیه بشریت شناخته شده است و باید مورد تحریم آمریکا و اروپا قرار بگیرد.
    0
    32
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    ملاخوری - منچستر، انگلستان

    باید مردم جا متمرکز نشوتد ر بصورت پراکنده ر در نقاط مختلف شهر و محله ایی دست به اعتراض بزنند و بصورت پارتیزانی عمل کنند و نیروهای حکومتی رو خسته کنند
    0
    30
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    هفت سامورایی !!! آقا دمت گرم جنس خوب کرمان چنده؟
    12
    2
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
    میخواستند تظاهرات محدود مشهد را برای حضور این گشتها و جو امنیتی در شهرهای بزرگ علم کنند که تیرشان به سنگ خورد. از این به بعد باید این بیسجی ها شناسایی و زن و بچه و تمام اعضای خانواده اشان اتش زده شوند تا همان جو رعب و وحشتی که در میان مردم می اندازند در بین خانواده اشان نیز بیافتد.
    1
    5
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک , برو ....مزدور ....
    0
    14
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. به هر صورت هر خانه باید یک سطل ...داشتع باشد، و شما استعدادت را بارها نشان دادی !
    1
    18
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    ایران اگر تکه تکه بشه باز بهتره تا این وضع که یک مشت دزد بیشرف حاکمان ایران باشند ..از عربستان از امریکا از هرکجا سلاح یا کمک برسه دمشون گرم فقط این حکومت زودتر سرنگون بشه
    0
    13
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۸
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. چلنج سطل یخ منظورته؟ دیدم، امتحان نکردم. میگن برای گشاد کردن عروق بسته ناشی از خوردن زیادی غذاهای پرچرب از قبیل آبگوشت با دمبه اضافی، کباب کوبیده، کله پاچه، سوسیس پنیری و اینا جلوگیری و خوبه.
    4
    0
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    منوچهری - کرمان، ایران
    بستگی داره, شیاف بخای یا رفع حاجت؟ تقریبا با شمع های دزدی قیمتش برابره! اخوی. ;)
    0
    2
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    این نشونه خوبیه. بطور قطع نفسهای آخر حکومته. از الان به این فکر باشیم که بلوغ فکری برسیم و مملکت رو دست حکومتهای بعدی ندیم و نزاریم حکومت تشکیل بشه بلکه یک دولت و نظام دموکرات ریاست جمهوری و سیستم اداری حقوق بگیر تحت نظارت کامل مردم. بساط حکومتها و جنگها باید برچیده بشه. ملتها فقط یک دولت اداری مثل سایر مشاغل میخوان. باید دست هیچکس در قدرت و اموال باز نباشه.
    0
    1
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.