راه‌پیمایی حکومتی در ایران روز شنبه در پنج شهر برگزار شد

خبرگزاری رویترز شمار راه‌پیمایان هوادار حکومت در روز شنبه را «هزاران نفر» برآورد کرده است.  براساس گزارش‌ها روز شنبه در شهرهای آمل، سمنان، شاهین‌شهر و شادگان تظاهرات‌هایی در اعتراض به تجمع‌های اخیر و حمایت از حکومت جمهوری اسلامی برگزار شده‌است.
 
به گزارش خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضائیه، روز شنبه، ۱۶ دی، در شهرهای آمل در استان مازندران، سمنان، شاهین شهر در استان اصفهان و شادگان در استان خوزستان تظاهراتی در واکنش به تجمع‌های روزهای اخیر معترضان برگزار شده‌است.
 
براساس این گزارش «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مر بر انگلیس»، «نه سازش، نه تسلیم؛ نبرد با آمریکا»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر فتنه‌گر» از جمله شعارهای شرکت کنندگان در این تظاهرات بوده‌است.
 
خبرگزاری رویترز شمار راه‌پیمایان هوادار حکومت در روز شنبه را «هزاران نفر» برآورد کرده است.
 
در این شهرهایی که تظاهرات در حمایت از حکومت جمهوری اسلامی برگزار شده در روزهای گذشته تجمع‌های اعتراضی برگزار شده بود و از جمله سه نفر در شهر شاهین شهر کشته شده‌اند.
 
بر اساس گزارش خبرگزاری‌های ایران گروهی از شرکت‌کنندگان در نماز جمعه دیروز شهرهای ایران علیه تجمع‌های اخیر راهپیمایی کردند.
 
صدا و سیما و دیگر رسانه‌های ایران گزارش‌هایی از این راهپیمایی‌ها در شهرهای مختلف ایران منتشر کرده‌اند.
 
بر اساس گزارش‌ها شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها شعارهایی را علیه معترضان و همچنین کشورهای آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی سرداده‌اند.
 
این راهپیمایی‌ها در حالی برگزار شده که مقام‌های وزارت کشور ایران تجمع‌های معترضان در روزهای گذشته را غیرقانونی اعلام کرده‌اند.
 
این راه‌پیمایی‌ها در مخالفت با اعتراض‌ها درحالی برگزار شده‌است که مقامات وزارت کشور در روزهای گذشته برگزاری هر تجمعی را «غیرقانونی» خوانده و اعلام کرده بودند که برای هیچ تجمعی مجوز صادر نشده‌است.
 
تظاهرات اعتراضی «نه به گرانی» ابتدا روز پنجشنبه هفتم دی ماه در مشهد و چند شهر دیگر آغاز شد، اما با تداوم این تجمع‌ها، معترضان علاوه بر شعارهای اقتصادی، شعارهای سیاسی علیه رهبر و مقام‌های جمهوری اسلامی سر دادند.
 
پس از آن در ۱۰۱ شهر ایران تجمع‌های اعتراضی برگزار شده‌است. سرکوب این اعتراضات تاکنون دست‌کم ۲۲ کشته برجا گذاشته‌است.
+17
رأی دهید
-161

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    بیا . همینو میخواستید؟ یعنی احمق ترین موجودات، موجوداتی هستن که یک مهره رو توی بازی حرکت بدن، اما قادر نباشن تا ته حرکتهای حریفشونو بخونن . واسه چی یکی میشه سبکبال و یکی میشه کاسپاروف؟ . موضوع در تفاوت همین توانایی ها هستش ..
    117
    13
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک

    اینها مردم غیور ایران اسلامی هستند و تا الان دولت با آشوبگران و مخربین وابسته به دستگاهای امنیتی اجنبی برخوردی نکرده و هنوز دلاوران سپاه و بسیج وارد عرصه جهاد نشدند، پاتک ها و شبیخون های امواج انسانی زمان دفاع مقدس که یادتون هست؟؟؟؟
    115
    13
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران

    چرچیل گفت: مهم نیست که مردم چی میگن و به کی رای میدن بلکه مهم اینکه ما رای ها را میشماریم و به مردم میگیم باید چیکار بکنن.
    7
    72
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران

    کل این جمعیت در تهران ۳۰ هزار نفر هم نمی شد شاید با اصفهان و مشهد حدود ۵۰ هزار نفر میشد که ۷۰ درصد آن عرب یا افغانی کاسه لیس رژیم میباشند و ۲۰ درصد هم سربازان و کارمندان زوری هستند که دنبال اضافه حقوق هستند . یعنی‌ ۹۹.۹۹ درصد از جمعیت ایران مخالف این رژیم میباشد
    15
    109
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    دوران غربال گری است، خداوند را سپاس که از هشتاد میلیون ایرانی ، این تعداد مامور دجال هستند و خود فروخته او، آنهم بعد از ۴۰ سال باج خواری و جیره خوری و غارت بیت المال ملت و جلاد بازی برای دجال که نماینده ابلیس است. تظاهرات ملت را هم غصب کنید، تک تکتان توسط حق برای محشور شدن ابدی با دجال که نماینده ابلیس است ثبت نام می شوید. یک پیشنهاد به ترک‌های تبریز، چرا شما با این مأمورانِ جان بر کفِ دجال راهپیمأیی نکردید ! حداقل این چاکران آب از سر گذشته خود را نشان دادند که تا آخر ارادت به دجال ر افریاد زدند، در سایه نشستن و روی سبیل دجال خامنه ایی به خاطر رسمِ نژاد پرستی تان نقاره زدن و میدان داری چهل ساله ، کاری نه در خورِ فرزندان ستار خان و باقر خان است. این نظام کارش اخته کردن جوانمردی , فتوت , وجدان و شرف است. دو روزه دنیا ارزش جیره خواری و هم سویی با کذاب و دجال را ندارد، چه قدر هم ادعای خدا پرستی‌ و غیرتِ دینی دارید ! غیرتِ ملی‌ را که به بوته فراموشی سپرده اید، حیف ارزش و اعتبار پیشینیانتان را اینگونه چوب حراج زدید، ....
    10
    68
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    2-. .حساب آنها برای ما جای خود دارد، و حساب شما‌ها را با آنها یکی نمی‌دانیم. دینی را دیگر چرا ! ! اشکال ندارد به خود مشغول باشید، حق کارش را بدون شما در حال انجام دادن است. زمستان تمام خواهد شد اما روسیاهی آن‌ به ذغال خواهد نشست.
    6
    59
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    تظاهرات فرمایشی و نمایشی . هیچ جایگاهی در بین مردم حق طلب ایران و آزادیخواهان جهان ندارد . اینها همه از روی درماندگی و عجز سر دمداران در مقابل جنبش عظیم ملت ایران است . مردم ایران و جهان بخوبی در یافته اند این تجمع های فرمایشی و اجباری کوچک از روی خدعه و نیرنگ و وانمود کردن حامیان خود برای خوراک رسانه های خارجی میباشد. مردم مسیر راه رسیدن به آزادی را با اتحاد و همدلی و شعار یکپارچه یافته اند و تا پیروزی و رسیدن به آرمانهای والای انسانی از پا نخواهند نشست.
    8
    79
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. اخوند عزیز، اگر باتوم و زور اسلحه و چکمه سپاهیان خامنه ای نبود میدیدی که یک ساعته خشتک اخوندا رو پاره میکردن . قدرت مانور مردم رو میخوای؟ ١٧٠٠ زندانی در پنج روز قدرت ماست. اون جوانانی که به خون غلطیدند مانور توده ی مردم بینوای ایران است
    8
    32
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    از همان ابتدا مشخص بود که فتنه کار عوامل و عناصر ماتریالیسم، امپریالیسم، صهیونیست و عرعرای عمریست. ولی ما همگی آشوبگران را شناسایی و مجازات خواهیم کرد. اینهمه لشکر آمده به عشق رهبر آمده. تا خون در رگ ماست، ولی زمان، رهبر ماست.
    50
    6
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. در زمان حکومت حزب نازیسم در آلمان رژیم نازی هتلر نیز مرتب در ستایش از پیشوای جنایتکار و حزب ضد باشی‌ نازی در گوشه کنار کشور با امکانات فراوانی که در دست داشت تظاهرات نمایشی طرفداران جرم و جنایت تدارک میدید. این گله حیوانات ریشو را که می‌‌بینید مشتی خود فروخته انگل وطن فروشند که یا وامدار آستان پلید قدرت علی‌ گدا هستند یا خودشان از جنایتکاران این حکومت فاسد و کثیف اسلامی می‌‌باشند. مزدور دون مرتبه باور سطحی خود فروخته سقوط رژیم پلید فتنه و فساد شما نزدیک است. خلاصه رویارویی نهائی با شما مفسدان بد کاره فرا خواهد رسید و ایران را از دست شما تازی تباران کثیف آزاد خواهیم کرد.
    5
    29
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    [lll] - کپنهاگ ، دانمارک
    خوب باور جان اگه اینقدر مطمئن هستید که اکثر ملت از این حکومت راضی هستند خوب چرا میترسید اجازه رفراندوم بدهید یا تظاهرات آزاد. چرا برای شما مرغ یک پا دارد. و همه اشتباه میکنند و امثال شما درست میگویید. عزیز دل برادر.! هر کشوری به فکر منافع خودش هست و حتما دسیسه و سیاست میکند تا منفعت بیشتر ببرند. ولی اول برای قوی شدن و قوی ماند به رشد اقتصادی و رفاه مردم خود میرسند و سیستمی قانونمند و با کمترین فساد ایجاد میکنند.شما چه کردید؟ کشور و مردم را به فنا دادید. واقعا توی دنیا نمیتوان موجوداتی پست و چندش اوری مثل امثال شما ذوب شدگان در ولایت یافت
    4
    20
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    این خیمه شببازیها که واسه ما تازگی نداره ما سالهاست که با این ترفندها آشنایی داریم و میدانیم یه عده شون جیره خوار هستند و یه عده شون مجبورند و یه عده شون هم خرافاتی.راست میگید رفراندم برگذار کنید
    3
    50
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. اگر امر خداوند نبود؛ آن روزی که فاطمه زهرا س را شهید کردید؛ امیرالمؤمنین ع خشتک عمر رو پاره کرده بود.
    40
    6
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Dine tahavo - لینز، اتریش
    کرکسا خفه،رفتنی هستید چون بوی تعفن می دید.
    4
    11
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    تفکر شیطانی دجالی- با آن‌ دهان‌های آلوده به دروغ و ریا و تقلب که بوی خون پاکترین فرزندان این مرز و بوم را میدهد، نام مبارک دخت گرامی‌ پیامبر را نیاور، خبر نداری ایشان یکی‌ از اصلی‌‌ترین‌ها در انجام اراده حق بر سرنگونی تان هستند و قریب دهسال است که برنامه کار را ارائه کرده اند، شما باقیمانده همان هأیی هستید که به پیامبر برای نداشتن فرزند ذکور ، لقب ابتر دادید، و خداوند برای اینکه در دهان همتان بزند نسل اهل بیت را از ایشان بوجود آورد، و به پیامبر فرمود ما به تو کوثر عطا کردیم، به همین خاطر است که به یوسفِ گمشده اش یاری می‌رساند. حال با اسم پاک ایشان سینه همسر داریوش فروهر را ببرید، دانشجو‌ها را از پنجره خوابگاه به پائین اندازید و با اسم یا زهرا از روی بدن ملت ازادیخواه رد شده اینبار با چاقو به آنها حمله کنید تا بازتاب خبری اش کمتر باشد. هنوز کارها با شما دارد و از اعتبار خود و پدرش دفاع جانانه ایی خواهد داشت. کمترینش داغ ننگ‌ ابد و روسیاهی بر چهره همه تان است.
    2
    7
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::[lll] - کپنهاگ ، دانمارک::]. عرض سلام و ادب . من حقیقتا نمیدونستم اسم شما چیه . اجازه بدید شما رو ٣ خطاب کنم . عزیز جان شما باید به خاطر بیارید ساده ترین شکل برگزاری رفراندوم، حضور در پای صندوق های رای در وقت انتخابات میباشد . حتما شما تصدیق میفرمایید که امکان ندارد کسی مخالف یک رژیم باشد و پای مکانیسم انتخاباتی آن سیستم حاضر شود . حضور پرشور مردم رو هم که مشاهده فرمودید دفعه آخر . موفق و موید باشید انشالله
    9
    1
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    دارابی. مثالت مزخرف بود چون مردم آلمان عاشق هیتلر بودند اولا . دوم اینکه الان تو داری دقیقا چه ....میکنی ؟ تو الان یا باید ایران را پس گرفته باشی و یا مرده باشی . پای کامپیوترچه ...میکنی؟
    9
    1
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران
    نامردا هنوز تو بهار زندگی میکنن همه آستین کوتاه و زیر سایه درختای پُربرگ :
    1
    5
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.