نوری‌همدانی: مسؤولان به فکر بومی‌سازی فضای مجازی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از دفتر آیت‌الله حسین نوری‌همدانی، این مرجع تقلید صبح امروز در درس خارج خود در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم در محکومیت فتنه اخیر تشکر کرد و توجه مسؤولان به خواسته‌های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شد.
 
وی حضور مردم نشانه را تعهد مردم نسبت به انقلاب، امام و رهبری دانست و بیان کرد: مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماندند که بین خواسته خود و دشمن تفکیک قائل هستند؛ خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی است و خواهان عملی شدن خواسته‌های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج‌سواری به دشمن نخواهند داد.
 
این مرجع تقلید با بیان اینکه ملت با حضور در صحنه جواب دشمن را همیشه خواهد داد، تأکید کرد: شورای امنیت بیش از این آلت دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.
 
وی گفت: به مسؤولان هشدار می‌دهم به فکر بومی‌سازی فضای مجازی باشند، متخصصان داخلی توان اداره فضای مجازی را دارند و امکانات هم هست ما به هیچ وجه با فضای مجازی مخالف نیستیم ولی می‌خواهیم از نکات مثبت فضای مجازی استفاده شود.
 
این مرجع تقلید تأکید کرد: با فضای مجازی که اختیارش دست دیگران باشد امنیت خانواده و جامعه به خطر می‌افتد و نتیجه این می‌شود آمار طلاق افزایش یابد، اعتقادات مردم با ایجاد شبهه بدون پاسخ صحیح ضعیف شود، به مقدسات توهین شود و دشمنان از این طریق افکار انحرافی خود را ترویج کرده و فتنه‌انگیزی کنند.
 
وی تأکید کرد: مسؤولان هرچه زودتر به این موضوع توجه کنند و این خواسته جدی حوزه علمیه است.
 
+3
رأی دهید
-93

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    حاجی جان شما زحمت نکش، مسئولان چند ماهه الان طرح شبکه ملی اطلاعات رو آماده کردم فقط باید یه دکمه رو فشار بدن .منتظر موندن ٤ تا احمق یه دو تا آروغ دیگه تو خیابان بزنن تا اونم فشار بدن که بعد ایران ما بتونه فقط به آموزش پخت کته با گوجه دسترسی داشته باشه .آخه یکبار از خودتون بپرسید، بالاخره بالای ٣٠ تا جگرگوشه های مردم نفله شدن .یعنی رسما نفله شدن و خونشون از طریق شبکه جوبهای کنار خیابان به سیستم فاضلاب پیوست .خب، این سردار آزادیخواهی جناب روباه بنفش، چی گفت؟ تقدیر و تشکر از سردار اشتری .جناب نوری زاد چه فحشی به آقای روحانی داد بابت این همه رذالت؟ هیچی .آقای زیباکلام؟ آقای خزعلی، خانم فاحشه؟؟ چی گفتن؟ یعنی آقای زیباکلام روش میشه بیاد فردا از روی پرچم لی لی کنه فیلمشو بذارن اینور اونور؟ نه خداییش روش میشه؟ آهای شمایی که داشتید پای کامپیوتر ساعتی ١٠ بار به اوج میرسیدید، یک ساعت، فقط یکساعت، بیشتر نه، خودتونو بذار جای ننه های این نفله شده ها .یعنی واقعا کور بودید که قراره گوشت در مقابل گلوله قرار بگیره؟ یا شایدم به قول شیر موش به بیضه اسب رستم .مهم نیست که .از تو خونه ما نباشه فقط
    162
    3
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    بعد اومده عین این منگولای خاک بر سر به شیرموش کامنت میده میگه: به گمانم این باور عمیق قبل از نابودی نظام سکته کنه . رحمت و درود خدا بر اون نقطه آغازت که فکر کردی جان یه عده انسان ، محل بازی و مسخره بازی و یکی به دو کردن تو با دیگران هستش . یعنی اینقدر یه انسان نادان؟ اینقدر یه آدم بچه؟ اینقدر نفهم؟ یعنی واقعا نمیتونستید ببینید اینا همش مرحله مرحله برنامه ریزی شده بوده؟ واقعا؟ واقعا نمیتونستید ببینید؟ به خدا تا وقتی خر باشه، خرسوار هم هست . نگاه کن . خبر بالا رو بخون . این آغاز فشار واسه همون چیزیه که من همون دو روز اول بهتون گفتم . با چه تفاوتی؟ با این تفاوت که قرار شده روحانی هر روز صبح یه سر بره بیت، اول آقا سوار گردش بشه چهار تا چرخ بزنه، بعد بره جلسه هیات دولت . حالا بخور تا تو باشی به خاطر لجبازی با یکی دیگه به یکی دیگه رای ندی . برنده این بازی کیه؟ کسی که هم آمریکا رو متهم کرده، هم احمدی نژادو، هم عربستانو هم عجوزه و پسرشو و هم روحانی رو . چرا؟ چون برخلاف امثال تو، صاحب مغزه . این سری به خودش حتی زحمت نداد پاشه بیاد نمازجمعه . خخخخ
    161
    0
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    مُرده از گور ، در اومده ! همین مونده بود که این ابول مِیِت درخواست بومى کردن فضاى مجازى رو بده! این خرپیره ها ، تا کى میخوان زنده بمونن!؟؟
    0
    48
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران

    قرار داد بومی‌سازی فضای مجازی را هم حتما میدن به آقازاده حاج آقا.
    0
    42
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - لیون، فرانسه
    بمیر نکبت. راست میگه این خواسته جدی حوزه علمیه است چون امنیت ما آخوندهای فریبکار و حقه باز به خطر می‌‌افتد.
    0
    14
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    هر کس میخواهد تجسد ابلیس را ببیند، به اینها بنگرد، در صورت تک تک مأموران نظام دجال ابلیس ظهور کرده است .تو مردک کودن منفور به زودی خوراکِ کرمهای قبر خواهی بود پس هر چه بیشتر شکر قهوه ایی بخوری حد اقل به آنها منفعت رسانده ایی. پس به خوردنت ادامه بده ریق ماسو.
    1
    11
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایرانی مرده پرست - منچستر، انگلستان

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. ممنونم از موجوداتی مثل تو و خدایان و مراجع تو که ماهیت و باطن آشغال و دروغی به نام دین و مذهب بخصوص اسلام رادر این 40 سال سیاه برایم عیان کردید تا بدانم و مطمئن باشم که تمام ادیان و مذاهب زنجیری هستند ساخته شیادان و حقه بازان در گردن ساده لوحان بدبخت و نادان و بیسواد تا هر کجا و هر طور که خواستند بکشند و ببرند.تو و اربابان زالو صفتت واقعیت را از اول میدانستید ولی من هم دیگر میدانم گرچه کمی دیر فهمیدم.
    0
    23
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند
    حضور پر شور مردم اى مرده شور این چهره نحست بره.
    0
    15
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    greatpersian1 - وین، اتریش
    چیه دزدیها تون را میگن دردت میاد
    0
    14
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
    هر چه فکر میکنم و می گردم نمیدانم شبیه چیست، اما از یک چیز مطمئنم اگر ایشان را به جای کلاهک در موشک بگذارید و شلیک کنید، باور کنید قدرت نابودیش به اندازه ده عدد بمب هیدروژنی است، چون از بوی گند و نجاستش حداقل نصف کره زمین ویران خواهد شد، مردم در فکر تهیه لباس برای مقابله با موشک مجهز به کلاهک اخوندی باشید تا از بوی گند و نجاست تلف نشوید.
    0
    13
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::ایرانی مرده پرست - منچستر، انگلستان::]. هنوزم نفهمیدی . ادای آدمای فهمیده رو داری در میاری
    3
    0
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.