درخواست سفارت ایران در لندن برای نظارت بر برخی رسانه‌های خبری فارسی زبان مستقر در انگلیس

ایسنا: سفارت کشورمان در لندن با ارسال نامه‌ای به آفکام خواستار نظارت بر برخی رسانه‌های خبری فارسی زبان مستقر در انگلستان شد.
 
به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن اعلام کرد که سفارت کشورمان با ارسال نامه‌ای به نهاد عالی نظارت بر رسانه‌ها و شبکه‌های صوتی و تصویری انگلستان (آفکام) درخواست کرده است که با توجه به آنکه برخی از رسانه‌های خبری فارسی زبان مستقر در انگلستان با نقض صریح قوانین داخلی انگلستان و قوانین بین المللی تلاش بسیاری را طی روزهای اخیر برای ترغیب معترضین در ایران به شورش و درگیری مسلحانه به عمل آورده‌اند، لازم است آفکام برای توقف خبر سازی ناسالم این شبکه‌ها با هدف صیانت از اطلاع رسانی حرفه‌ای اقدامات لازم را اتخاذ کند.
 
آفکام سازمان تنظیم کننده مقررات رسانه‌ای بریتانیا می‌باشد که در ۲۹ دسامبر ۲۰۰۳ تشکیل شد. آفکام بر فعالیت‌های ایستگاه‌های رادیویی، تلویزیونی، خطوط ثابت دوربرد تلفنی و موبایل و بر امواج رادیویی وسائل بی‌سیم (از امواج رادیویی تاکسی‌ها تا امواج مورد استفاده‌ قایق‌ها) نظارت می‌کند.
+12
رأی دهید
-126

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا

    در ایران کوچکترین اعتراض مردم را با سرکوب و شکنجه جواب می دهند، ان وقت در بیرون از ایران رژیم شیعه داعشی فاسد اخوندی با سواستفاده از قوانین کشورهای ازاد، می خواهند کوچکترین روزنه هایی که تا حدی صدای حق طلبانه مردم را منعکس می کنند را وادار به سکوت کنند تا با وحشیانه ترین شیوه های غیر انسانی قیام ازادیخو اهانه مردم را سرکوب کنند.
    10
    57
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    مردم چرا از این خبر تعجب کردید. خوب دیکتاتوری یعنی‌ همین . دیکتاتور که عقل ندارد تا بفهمد این یک درخواستِ احمقانه و غیرِ قانونیست.
    10
    63
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    رهبر افلیج رژیم آخوندی دستورات لازم را توسط لانه جاسوسیش در لندن به انگلیس خبیث صادر کرد.ایرانیان ساکن لندن لطفا شما هم این لانه جاسوسی را چنان تزیین کنید که در خور آخوندها باشید!موفق باشید
    7
    70
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایرانی مرده پرست - منچستر، انگلستان

    به عاغا(خود خدا) قسم من ملهد کافر فتنه گر بلاخره نفهمیدم انگلیس سگ گوش بفرمان آخوند هست یا آخوند سگ نمک پرورده روباه پیر
    6
    55
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.