بازتاب اعتراض‌های ایران در رسانه‌های بین‌المللی.

+100
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    دگه همه دنیا فهمیدن این نظام دیکتاتوری و ظالم است
    1
    38
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    امروز تمام وقت در منزل بودم و اخبار های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و حتی ایتالیایی را نگاه کردم.نکته بسیار جالب اینجاست که همه آنها گفتند: رژیم و رهبر مذهبی ایران مثل همیشه و بمانند همه سالهای اخیر، امریکا و عوامل خارجی را مسبب و علت اغتشاشات دانسته و از هر گونه اشاره به نارضایتی مردم و ضعفها خودداری کردند. خوب، اینها هم با اینکه ایرانی نیستند بازیهای مضحک جمهوری اسلامی و شوی احمقانه توهم توطئه و توطئه سازی را از حفظ هستند. اما هنوز هستند مردمی که چنین مهملاتی را باور میکنند. کلمه دشمن و توطئه سوپاپ اطمینان جمهوری اسلامی هستند و نه افراد.
    2
    44
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایرانی مرده پرست - منچستر، انگلستان

    گیرم همین فردا انقلاب کردید و این رژیم رفت و ولیعهد یا یکی که خودتون میخواهید اومد و ایران شد درست مثل سوئیس حالا وجدانا راستشو بگید فردا عاشورا و اربعین و حج که اومد این ملت مثل گوسفند راه نمی افتند بروند اونجاها پول خرج کنند تا رستگار شوند؟. دلم برای این چند جوان خوشخیال که تو خیابان کتک میخورند میسوزه که فکر میکنند اگه ملاها بروند همه چی درست میشه در حالیکه اول باید همین ملت احمق عرب پرست دین زده نوکر آخوند را آدم کنند بعد به فکر آزادی ایران باشند.
    2
    26
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::ایرانی مرده پرست - منچستر، انگلستان: دوست ارجمند، متاسفانه آنچه که شما اشاره میکنید، حقیقت آزارنده و تلخی است که بنده همواره اشاره کرده ام و آسایش عده ایی از دوستان را با این مطلب بر هم زده ام. کاملا درست میگوئید. حتی در سال ۱۹۷۹ یا همان ۵۷ شمسی، عصر انقلابها برای ملتهای فهیم و باشعور بسر آمده بود. تا چه رسد به امروز. بلبشویی را که به آن انقلاب گفته میشود، امروزه فقط در قاره فرسوده و فاسد آفریقا میشود دید که هر بار، محصول انقلابهایشان ویرانی جدیدتر و آدمهای فاسدتری بدنبال دارد. حرف شما کاملا درست است. آنچه را گفته و نوشته اید که بنده همواره تکرار میکنم: یک مملکت یعنی آدمهاش. تا ما عوض نشیم، ایران عوض نمیشه. ما که عوض شدیم، دیگر نیازی به فکر کردن برای تحول ایران نیست، چرا که با تحول ما، ایران خودبخود متحول میشود. به همین سادگی و روشنی. با شفقت و مهر.
    0
    24
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.