نوریزاد: دلیل اعتراضات مردم نفرت از آخوند و سردار سپاه است - ویدیو

 محمد نوریزاد، مستندساز منتقد حکومت می‌گوید مردم به خاطر نفرت‌شان از روحانیون و سرداران سپاه به خیابان‌ها‌ آمده‌اند.
+206
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    نوریزاد مریزاد، ما بیشماریم!
    7
    107
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    اگر نظام آخوندی برای رای مردم ارزش قایل بود که باید از همان سالهای اول انقلاب حکومت را رها میکرد.آقای نورزاد اگر خاطرتان باشد اواخر جنگ مردم اخوند ها را شناخته بودند وخمینی بعلت عدم پشتیبانی مردم در جنگ بلاجبار جام زهر را سرکشید.تیوری اسلامی جوابگوی نیاز هیچ جامعه ای نیست
    8
    70
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    نوری زاد عزیز و شجاع خیلی محبوب و دوست داشتتی هستی
    8
    75
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    نفرت ملت از کلِ این نظام اجنبی ، متحجر ، فاسد و متقلب فریبکار است، عمامه ایی و کت و شلواری ندارد، هر دو به یک اندازه تنور این نظام را داغ کردند، به اندازه کافی‌ مردم را با خط فکری خود به انحراف کشاندید، اگر اهل بصیرت بودید از ابتدا با این نظام مافیأیی همگام و همکار نمی شدید، مبارزه ایی هم که کرده اید تاوان اشتباهاتتان بوده باز هم خوب است، مانند دیگران مدام سرتان در آخور نظام نبود، و جان گرو گذاشته و تهدید و شکنجه را به جان خریدید اما بد مسئولیتی بر دوش همه تان است، میدانید با نظامی همکاری کرده‌اید که پاک ترین، شریف‌ترین ، نخبه‌ترین ، متخصص ترین، آزاده‌ترین و معصوم‌ترین فرزندان این سرزمین را تار و مار کرد و یا تارانید و آواره دنیا کرد، کل ایران را غارت کرد ! دروغ و خشکسالی به بار آورد ! راستی‌ را مذمت و تقلب و فریب را ارزش دانست ! و کل بیت المال ملت را غارت کرد، هفت میلیون کودک کار، پانزده میلیون جوان معتاد، شصت درصد مردم زیر خط فقر، تا آن‌ ابلیس چفیه بدوش خرج کارهایِ تروریستی خود کند و به دنیا برای بقایش باج دهد، و سرمایه بی‌ زبان ملت را صرف هوس‌های آلوده و القأیی ابلیس کند ....
    10
    61
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    2- . و در همان وقت دم از حکومت علی‌ بزند که برایِ درخواست سهمِ اضافه برادر علیلش دست او را می سوزاند، تا بفهماند خوردن حق دیگران جزایش آتش است، و با نفرت از دو پادشاه ایران ساز دم بزند که هم خدمتگزار بودند و هم متدین و آزاده. خیر‌ ملت از کل این نظام و نتایج و آثارش بیزارند و در صدد محو هر چه از آن‌ باقیست جرائم و جنایات و خیانات این نظام و عواملش مثنوی هفتاد من کتاب است که با آب هفت دریا هم پاک نمی‌شود . موضوع رو مختصر نکنید.
    14
    41
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    هیچ مسلمانی ایرانی‌ نیست و هیچ ایرانی‌ هم مسلمان نیست
    9
    87
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    آخوند جنایت می‌کند سپاه حمایت می‌کند ، ایرانیان غیور سرزمینشان را از آخوند و شبه آخوند پس خواهند گرفت و آنها را به فاضلاب تاریخ خواهند انداخت
    6
    79
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - مکة المکرمة ، عربستان سعودی

    تمام دلخوشی ما وجود افراد جوانمردی مثل شماست نوری زاد عزیز
    9
    51
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین
    من بارها در مورد این عنصر مشکو....زن عرب [::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::] توضیح دادم .کامنتهای این مجذوب اسلام را بخوانید چطور از الله و روح خدا و محمد دفاع میکند .بعد میآید اینجا به این مرد مظلوم که در ایران علناً به خامنه ای جانی میگوید و بارها کتک خورده و زندان رفته انتقاد میکند.این مرد شجاع جانش را کف دست گذاشته و به دفاع از حق مردم و حتی حق بهایی بارها آزار دیده. این زن ذوب در اسلام از جان ما چه میخواهد؟ چرا ما چشممان را باز نمیکنیم تا این مزدوران با جیره یا بی جیره اطلاعات و سرباز ان بدنام امام زمان را طرد کنیم.از ما گفتن.
    13
    28
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    به به به . بشنوید چهار کلام از سوپاپ اطمینان رژیم آخوندی. مردم آخه یک کمی فکر کنین ببینین اگر ما مردم این حرفها را میزدیم به سه شماره اعداممون میکردن آنوقت این حضرت آقا ی نوریزاد برای رژیم لات بازی در میاره و صبح تا شب بیکار دستاش تو جیباش میگرده و هیچکس باهاش کاری نداره. این از کجا میاره میخوره. یادتون نره که آقای نوریزاد زمان قتلهای زنجیره ای روشنفکرها و فروهرها از مدیران وزارت اطلاعات بود و کنا ر دست علی ربیعی وزیر کار فعلی (با اسم مستعارعباد) برنامه ریزی میکردن. بابا اینا همه خیانتکارن اینقدر ساده نباشین.
    23
    16
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ضد میهن رسوا- چال میدون - عاقلان را اشارتی کافیست نادانان را حکایتی کم است. تو وز وز را کن و راحت باش، وز وزو ستون پنجمی ندیده بودیم که دیدیم، این نظام همه گونه تولیدات دارد.
    16
    9
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند
    قضیه سوریه ثابت کرده که آخوند از قدرت کنار نمیرود و با مردم خواهد جنگید حتا اگه دهها میلیون ایرانی‌ کشته شوند
    4
    10
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین: کاملا درست میگی دوست عزیز. ایران رو کلا این آدمها در نکبت فرو بردن و این خاله خرافاتی مرتب با کلمات اسلام زده های گندیده و متحجر داره هی از حق و ابلیس و نور الهی و این دری وری های بیسرو ته مینویسه. واسه خودش هم بشارت قائله و هی میگه من آینه هستم!! یا مثلا مینویسه: شما سربازان خداوند هستید!! ولمون کن خاله زنبوری!! خدا خر کیه که ما سربازش باشیم؟! شما مذهبیهای خرافاتی و خرمالو خور فرقی با هم ندارید. دارید؟! همتون در قدرت مردم رو سرباز خدا میکنید و خودتون میشید ژنرال تا سوارشون بشید. بهت گفته بودم خاله جون، برو ترساتو حل کن. ایران بعد از جمهوری اسلامی مذهب رو تا صد سال میفرسته لی لی قا قا. اینهمه حرفهای عنبر پشمکی و مزخرف نزن. برو با خودت که آینه شدی رو برو شو و ترساتو حل کن تا اکسیژن به مغزت برسه و کمتر بری دنبال شنگول و منگول بازیهای دینی.
    4
    17
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش
    درود بر آقای نوریزاد. وقتی جامعه ای نظر و خواسته هایش را آشکارا بیان نمود. کار برای دیکتاتورها سخت خواهد شد. اگر رژیم خشونت بخرج دهد. خودش در باتلاق ترور و ناامنی از بین خواهد رفت. بهترین راه حل، انتخابات آزاد زیر نظرسازمان ملل است.
    5
    8
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    آقای نوریزاد یعنی قراره مردم هم مثل شما برن تو خونه هاشون دوباره قایم بشن؟ نه فکر نمیکنم . مردم اینقدر بی غیرت نیستند . شما مطمئن باش هر کس معترض به نظام باشه تا حالا اومده توی خیابونا و فقط دو حالت داره . یا به قول خودشون میمیرن و یا ایران رو پس میگیرن . یعنی شما فکر کردی اینقدر بی غیرت و بی ناموس هستند که برگردن خونه هاشون؟؟؟ نه نه عمرا . هیچ کی بر نمیگرده خونه . یا میمیرن، یا ایرانو پس میگیرن . اگه ایرانو پس نگرفتن، یعنی همشون به درک واصل شدن . منظورم از همشون هم یه چیزی حدود ١٠٠ تا ١٥٠ نفر توی هر شهر هستن . شما هم پتو رو بکش روت یخ نکنی
    20
    0
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] درود من بر دوست آگاه و زیبا سخن! کامنتت سخن شرافت و دانایی ایرانی است جایی که الله و بقیه موجودات که در آسمان پشتک وارو میزنند جایی ندارد.این شترسواره عربه نادانه دچار مالیخولیا شده و جفنگیات اسلامی میگوید😆😅😆 مارا از کامنت های زیبایت بهره مند کن.برایت تو فرزند خلف کورش پیروزی آرزومند. کسی که به هیچ خدایی باج نداد.
    3
    13
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین: زنده و سالم باشی. جانت خوش و بدور از گزند.
    1
    8
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.