خط و نشان فرمانده ارشد سپاه در واکنش به اعتراضات: کار را یکسره می‌کنیم

یکی از مانورهای تمرین سرکوب سپاه و بسیج در حالیکه برای پنجمین روز متوالی اعتراض های گسترده در شهرهای مختلف ایران ادامه دارد، یک فرمانده سپاه از دور جدید برخورد با معترضان در تهران خبر داده است.
 
اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده «قرارگاه ثارالله» که پس از ناکامی در انتخابات مجلس، دوباره لباس نظامی بر تن کرده هشدار داد: «به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم که وضعیت ناامنی تهران تداوم پیدا کند و اگر این شرایط ادامه یابد قطعا مسئولان تصمیماتی خواهند گرفت و در آن زمان کار یکسره خواهد شد.»
 
قرارگاه ثارالله بخشی از تشکیلات امنیتی سپاه پاسداران است که زیر نظر مستقیم فرمانده کل سپاه فعالیت دارد و وظیفه اول آن مدیریت تامین امنیت پایتخت ایران است.
 
هنوز مشخص نیست که این نهاد نظامی درباره اعتراضات در بیش از بیست شهر دیگر برنامه ای دارد یا خیر. اعتراض های گسترده که از روز پنجشنبه در مشهد شروع شد، با شعارهایی علیه نظام تا کنون در بیش از سی شهر بزرگ ایران برگزار شده است.
 
نیروهای بسیج و سپاه پاسداران در اعتراضات گسترده پس از انتخابات سال ۸۸ بخش بزرگی از عملیات سرکوب مردم را بر عهده داشتند.
 
سردار کوثری روز گذشته نیز همزمان با اعتراضات گسترده ادعا کرده بود که در تهران آرامش برقرار است.
 
تجمع‌های اعتراضی که از پنج روز پیش در ایران آغاز شد، روز دوشنبه نیز در تهران و برخی از شهرهای ایران ادامه پیدا کرد. به گفته برخی از مسئولان، تجمع‌های اعتراضی روز یکشنبه حدود ۱۵ کشته برجای گذاشت.
+21
رأی دهید
-128

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    ما فرزندان ایرانیم / ​​​از سپاه بیزاریم ! درود بر مردم غیور ایران زمین که مدتیست منتظر یک تسویه حساب بنیادی با این سپاه مزدور هستند، ما بیشماریم!
    12
    88
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران

    با دست خالی‌ و تنها شعار دادن با این مزدوران بی‌ همه چیز کنار جوبی رژیم کثیف جنایتکار آخوندی نمیشه مقابله کرد باید مثل خودشون عمل کرد ،وقتی‌ گیرشون انداختین نباید دل‌ رحم باشین ،و اجازه بدین که برن ،چرا؟؟ چون گیر همین بی‌ ناموس‌ها بیفتین رحمی بهتون نمیکنن ،پس بزنین این بی‌ ناموس‌ها رو، و تار و ما‌ر کنین .
    8
    97
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    ارواح ننه ات این کاره, ، رژیم استبداد و فاسد چلاقعلى که داره یکسره میشه ! توى مجلس هم هیچ .....نبودى ، برگشتى تو لباس وحشیگرى و جنایت ! اینجا هم رقمى نیستى ! نه تو ، نه گُنده تَر از تو که فیروزابادى گاومیش باشه!
    7
    74
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    آخوند جنایت می‌کند سپاه حمایت می‌کند ، سپاهیانی که به ملت نپیوندند اعدام در انتظارشان است
    9
    79
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    حالا شد درست ! دیده اید قانون چگونه پشت سر گروه‌های مافیایی و یا سر دسته مواد فروشان کمین می‌کند تا به موقع در صحنه آنها را به دام اندازد ، گاهی‌ سالها به طول می انجامد ، اکنون حق دست‌های پر از خون و غاصب تان را کت بسته در میدان می خواهد تا شاهد و مدرک جرمتان باشد. دام حق برایتان مهیا و آخرین مرحله است، از این دام خلاصی ندارید و کار یکسره خواهد شد.
    4
    27
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    خوشبختانه با انتشار خبرهای دست اول تظاهرات از انگلستان معلوم استکه با موافقت ام ای سیگس دولت انگلستان از نظام اسلامی ایران ناامید شده است.انشاالله که خیر است.امیدوارم که یک آشغال دیگر بملت ایران غالب نکنند
    6
    33
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    ای بدنه سپاه شما فرزندان ایرانید و حراست از مرزها و مردم خویشکاری شماست نه کشتن مردم بیدفاع بی اسلحه در یک نبرد نابرابر و نامردانه.پس بروی هم میهن زجر دیده خود تفنگ نکشید.سران فاسد سپاه غارتگرند از آنها بیزاری جویید و بمردم بپیوندید.
    4
    29
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

    در سوریه هم کار را یکسره کردید و کشور را به تلی از خاک تبدیل کردید ولی مطمئن باشید با گشتردگی ایران و اقوام ایرانی یک بسیجی و اخوند در کشور زنده نمیماند.
    3
    29
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا
    خفه بی‌چاره، این ملت الان چهل ساله که کارشون یکسره شده. دیگه اینرو از چی‌ میترسونی؟ فقر، فحشا، اعتیاد، بیکاری، بی‌ آبرو شدن تو همه دنیا، سلب کوچکترین آزادی‌های اجتماعی و عقیدتی‌ و سیاسی؟ همه رو دارن. آب که از سر گذشت چه یک متر چه صددمتر. اینا همه مردگانی متحرکند شما به خودتون زحمت ندید.
    3
    20
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.