بخشی از شعارهای امروز مردم مشهد: «ایران که شاه نداره، حساب کتاب نداره»+ ویدیوها

+474
رأی دهید
-60

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    زنبور - کپنهاک، دانمارک

    سران قاتل و چپاولگر رژیم بزودی قصر ها به سوراخ موش تبدیل میشود
    36
    293
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    رقص پرواز - پراگ، چک

    بعد از 40 سال دوباره نام پادشاه ایران در شعارهای مردم ظاهر شد. دست از پا درازتر برگشتیم سراغت ای شاه ایران! امیدوارم به مردم تازه بیدار شده قرص خواب ندهند تا دوباره به خواب عمیقی فرو روند. قدمهایتان در راه رسیدن به هدف پاینده و استوار باد!
    62
    345
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۷
    taha74 - خورموج، ایران
    بوشهر،گناوه،خورموج،اهرم هم عصر اعتراضهایی شد.
    175
    190
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان

    مشکل اینجاست مردم دیگر مناطق ایران از اینها حمایت نمیکنند. اگر بکنند داعش شیعه در ایران از بین میرود.
    40
    215
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان

    البته بیشتر ایرنیها از کارهای آخوند‌ها خوش‌شان میاید. مخصوصا نسل جدید و آنهائی که در خارج زندگی میکنند. من در اروپا متوجه آین شدم.
    213
    37
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    آذادی - منچستر ، انگلستان

    فدای همتون بشم من هم وطنای عزیزم که جرقه انقلاب زدین همین جوری ادامه بدین ما خارج نشینها هم میام برای نابود کردن رژیم دیکتاتور اخوند انگلیسی زاده خواهشن همین جوری ادامه بدین که نسلهای اینده از زندگی تو ایران لذت ببران مثله ما اواره نشن از همتون خیلی خیلی ممنون هستم کفه پاهاتونم میبوسم.🏻🏻🏻❤️❤️❤️🌹🌹🌹
    41
    243
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    شاههههههههه!!!! خخخخ. ملت اسکل الان مگه اینی که اسمش رهبره فرقی با شاه داره. هنوزم خوی بردگی در ایرانیها چه از نوع ولایتمداری چه از نوع سلطنت طلبی فوران میکنه. این ملت و این کشور راه به جایی نمیبره. مردم پپه
    254
    37
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان

    ایرنیها خیانتکار هستند. فکر نمیکنم از اینها حمایت کنند. دولت به‌‌‌ چند میلیون نفر بسیجی یا سپاهی شیعه داعش تروریست و مسلح حقوق مفت میده و ساکتشان کردند. پس امیدی نیست چون که ایرنیها به‌‌‌ مردم خودشان خیانت میکنند و طرف آخوندها را به‌‌‌ خاطر حقوق مفت و پول میگیرند. مثلا صاحب امپراتوری پرسا و یا پوسیده هستند. برین با همین داعش شیعه زندگی‌ کنین. دموکرسی در یک کشور اسلامی معنی‌ ندارد.
    184
    38
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    معلم فراری - کیف، اوکراین

    این تظاهرات تنها وقتی میتونه نتیجه بگیره که لیدری داشته باشه که مردم کاملا ازش پیروی کنن البته لیدری نه از جنس موسوی.به نظرم گرچه ایرادات فراوانی به شاهزاده وارده اما به واسطه نام پدرش که بزرگترین وزنست و همچنین ایراندوستی خودش علاوه بر همت مردم شک نکنید تنها راه رهایی از این سقوط شخص ولیعهده.
    64
    246
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان

    . دیگه دوره ی این حرفا گذشته . این احمقها فقط دارن وقت خودشونو تلف میکنن این نظام تمام راههای سرکوب کردن و شکنجه رو بلده چونکه هم پول و نفت و اسلحه و نیروی نظامی و انتظامی به ( اندازه ی یه دریا ) داره و کوچکترین و بزرگترین تظاهرات رو خیلی راحت سرکوب میکنه . شماهایی که دارین خوشحالی میکنین مانند اون [::آذادی - منچستر ، انگلستان::] خیلی ساده لوح هستین هنوز باور ندارین که جمهوری اسلامی سال ۵۷ برای همیشه بر روی عرشه ی ایران نشست و میخ خودشو کوبید و ٨ سال هم جنگید و اکنون چه بخواین چه نخواین چه بدتون بیاد چه نیاد در حال حاضر سلطانِ خاورمیانه س .
    182
    31
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Tepino - لندن، انگلستان

    تا حالا شده‌اند عنوان یک ایرانی از خودمون بپرسیم که چه کسی و قبول داریم که بیاد این مملکت و مدیریت کنه؟ یا خیر هر کس که میاد دزد و قاتل؟ ما احتیاج به تمام افراد با سوادمون در سراسر دنیا داریم، به اونایی که کار بلدن ، اونایی که وطن پرستن، ما الان احتیاج داریم به کسی لیدر با غیرت ایراندوست و دلسوز که بتونیم این اخوندارو بیرون کنیم از خونمون....
    39
    126
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    نسلی عاشق شاه شد که هرگز اونو ندید،،الان هم روزی هزار بار به غلط کردن افتادن که چرا انقلاب اسلامی آخوندی کردن،،از این بلا‌ها بیشتر سر ایرانی‌ هایی که مرگ بر شاه گفتن باید بیاد و این مملکت و مردم ناسپاس باید جواب ناسپاسی و نمک خوردن و نمکدون شکوندن را بدن،،تا شما باشید و خوشی‌ زیر دلتون نزنه فکر انقلاب باشید ملت احمق فکر کردن صبح می‌رن تظاهرات کار هم نمیکنن پول هم که به حساب کارمند ریخته میشد 😏 بجز مجانی‌ کردن آب برق اتوبوس بی‌ شرف خمینی بی‌ پدر می‌گفته و لاکن اگر نیمه شب در منزلتون را زدن یه وقت نکنه بترسید وحشت کنید اینها پول نفت هستش که میاریم دم در خونه تحویل میدیم 😂😂 خخخخ حالا هم تحویل بگیرید گندی که به مملکت و ده نسل بعد از آن‌ زدید ;)
    93
    121
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    دوستان اشتباه نگیرید. این تظاهرات توسط بسیج و عناصر طرفدار ابراهیم رئیسی نامزد شکست خورده آقا توسط تلگرام برنامه ریزی شده بوده و رئیسی و قوه قضائیه پشت این شانتاژ هستند تا اعتراضهای سنگین به قوه قضائیه و شخص لاریجانی فاسد رو منحرف کنند. شرایط انتقادها از قوه قضاییه لاریجانی ها طوری داره پیش میره که حسابی گند همه چیز داره درمیاد و رئیسی و سپاه سعی مکنند با ساختن این اعتراضها توجه مردم و بخصوص رسانه ها رو به مسائل دیگه پرت کنند و فسادهای قوه قضاییه رو از سرتیتر خبرها خارج کنند ولی اینا فک نمیکردند مردم عادی هم به اعتراضها اضافه بشوند و این چنین وضعیتی و شعارهایی برضد خامنه ای هم اضافه بشه.در هر صورت هر کسی مشهد زندگی کرده باشه میدونه مشهد کاملا دست سپاه هستش و از شورای شهر و تمام مسئولین این شهر به نوعی سپاهی هستند و اجازه هیچ فعالیتی به هیچکس نمیدن و این تظاهرات برنامه ریزی شده بود ولی مردم ناراضی برنامه طرفدارای رئیسی و سپاه رو از دستشون درآوردن و شعارها از مرگ بر روحانی تبدیل به مرگ بر دیکتاتور که خامنه ای هستش و به شاه و انقلاب کشیده شد. حواستون به فساد لاریجانی ها باشه
    48
    50
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - مکة المکرمة ، عربستان سعودی

    دیگه به یاری خدا سقوط اینها نزدیکه ، فرش قرمز برای بازگشت بانو فرح ملکه ایران و شاهزاده رضا پهلوی پهن خواهیم کرد .
    52
    139
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    ایرانی صبرش زیاده ولی تا یک جایی اجازه میده مُلا بهش اجحاف بکنه سرمایه ملیشو حیف ومیل بکنه جوون باسوادش رو اعدام بکنه یک انقلاب دستوری و ریاکارانه تواین سرزمین شد ولی شما هنوز خشم واقعیِ این مردم به جان آمده روخوب ندیدید قسم میخورم هرنطفه ای از شما درهرنقطه ای رویِ این کره خاکی باشه رویِ آرامش رو از این به بعد نخواهد دید !
    26
    96
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش

    این تودهنی، به خامنه ای ملعون، ملقب به ضحاک علی و رژیم لواطکارش بود. رژیمی که همه ارزشهای فرهنگی و انسانی را در کهریزک زیر پا گذاشت. و با بخاک وخون کشیدن دانشجویان و نویسندگان آزادیخواه رکورد علیشاه قاجار را شکست. و با تحمیل مجنون دیوانه ای به بنام احمدی نژاد و هاله نورش بر هشتادمیلیون ایرانی مورد تنفر و انزجارهمه ایرانیان و آزادگان شد.
    25
    87
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    معلم فراری - کیف، اوکراین

    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. مگه مردم انگلیس یا اسپانیا یا تمام کشورهای ثروتمند اطرافمون پادشاهی نیستن؟چندتا هم اسما رئیس جمهور دارن که عملا باز پادشاهی هستن و روزبه روز در حال پیشرفت و رفاه بیشتر ایا همه مردمشون برده هستن؟.واقعا چقدر بی انصاف هستی که پهلوی رو با این وطن فروشان یکی میکنی.از کامنتت کاملا میشه به این پی برد که خودت رو بی نهایت عاقل میدونی عاقل تر از همه مردم همونطور که فریاد میزنه چقدر بی وجدان هستی و منفور و البته بی عقل.شماها همه جا هستین.
    37
    101
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

    با مقایسه این شلوغی ها با بقیه کشورهای شبیه ایران روشنه که عمر آخوندا به سر اومده. فرقش با چند سال پیش اینه که اونوقتها بیشتر مردم یه چیزایی برای از دست دادن داشتن اما الان دیگه خیلی ها چیزی برای از دست دادن ندارن و همینجوری هم دچار مرگ تدریجی شدن. امیدوارم با کمترین تلافات ممکن تغییرات اساسی ایجاد بشه.
    21
    84
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    معلم فراری - کیف، اوکراین

    [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. واقعا امثال شماها حال انسان رو بر هم میزنید.اونقدر نادانی که هنوز پی به قدرتی که مردم در صورت اتحاد با هم دارن نبردی ولی تو که چیزی نیستی بزرگترهات هستن که تا اینجا با لجن پراکنی اجازه شکل گیری این اتحاد مطلق رو ندادن و حقیری مثل تو در حال کاسه لیسی اونهایی ولی شک نکن هر طور شده اوضاع از دستشان در خواهد رفت و گریه های رهبرت در نماز جمعه که نشان ضعفش بود کارساز نخواهد بود و شما و امثالت در اتش خشم مردم به بدترین شکل ممکن خواهید سوخت.با عذابی غیرقابل وصف.
    28
    91
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند

    قدیمترا شعارها هم قافیه داشت هم معنا.درود به روان پرفتوح آن مبارز نستوه که از پای ننشست واز مبارزه دست نکشید مگر به اذن انگلیسی ها.
    93
    8
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند

    روان آن یگانه مقام همایونی آریامنش تلالو فره ایزدی و نور جاوید هورمزد بر زمین و سماوات محمد(ع)رضا شاه پهلوی شاه قدس سره شریف در بهشت در کنار امام رضا سلام الله علیه شاد ومحشور باد
    101
    3
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    lehrte - هانوفر، آلمان

    از فردا خارج نشینان به اصطلاح اپوزیسیون که ۴۰ سال چشم دیدن همدیگر را ندارند تظاهرات خود جوش ملت را طرفداران خود میدانند و به هر طریق فریاد میزنند که اینها طرفداران ما هستند
    78
    19
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان

    سال ۵۷ همین شماها بودید که داد میزدید یا مرگ یا خمینی،وای به حالت بختیار اگر امام فردا نیاد....حالا همون شاه دزد و میخواهی و رهبر شما ها دیگر خمینی بت شکن نیست؟.چقدر ملت بوقلمون صفت تشریف دارند.
    88
    15
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان

    [::آذادی -فعلا تو نشین زمستونه ،بلند بشی جات سرد میشه، همین ملت هنوز از خونه که بیرون میان میگن به امید حضرت عباس و کرور کرور پول برای ساختن گور توالت و منبر برای مردارهای عرب خرج میکنند. منچستر ، انگلستان::]
    64
    11
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان

    شاه میخوان چه ولی وقیه داره نماینده خود مهدی عرب که کسی نمیدونه از تک و تخم کیه.
    61
    10
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    گیلگمش - کنت، انگلستان

    مشخصه که ساختکی توسط نیروهای اطلاعات!روشی که رژیم‌های دیکتاتوری از آن استفاده می کنند تا مخالفین نظام رو شناسایی کنند !؟نمونه بارز همان نیروی اطلاعاتی (امید فرجی دانا)مجری برنامه رو دست مقیم سو ئد !همان نقش نفوذی اطلاعای رو در سال ۸۸ اجرا کرد !؟
    72
    20
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    [::معلم فراری - کیف، اوکراین::]. خیلی از مرحله پرتی آق معلم! رضا پهلوی با حذف نام "پارس" از خلیج پارس در مصاحبه با یک سوسمار خور کثیف، با پول گرفتن از عرعرستان، با توی بوق کردن فدرالیسم و بکار بردن واژه ی جعلی "ملت" به جای "اقوام" ایرانی و نزدیک شدن به جریان های تجزیه طلب تروریست و چپ ها و خیلی گندکاری های دیگه روی منافع ملی ایران پا گذاشت! نشون داد که لیاقت شاه شدن جای پدرش رو نداره و خیلی راحت حاضره با قربانی کردن خط قرمزها و پا گذاشتن روی ارزش های ملی و تاریخی ایران با دیگران معامله کنه. آق معلم اوکراین خوش می گذره؟ هنوز تنت گرمه نفهمیدی توی چه خراب شده ای پا گذاشتی از روسیه صد درجه بدتر!
    69
    7
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    Ordak برلین. بابا اقا. چطور شاه نداره. ان اقا ضامن اهو مگر شاه نبوده. مگر برای خودش سالن بارعام نداشته؟؟. مگر زندان نداشت؟؟؟ اینکه میگویند زندان هارون قابل قبول کسی نیست. اقا مسئول جمع اوری پول و مالیات بود و هر کس چونه کاری میکرد اقا فورا حواله همان زندان میفرمودند که اخوند ها بغلط میگویند زندان هارون ..اینکه میگویند امام غریب بوده میخواهند سرتان را کلاه بگذارند. اقا باندازه قاره اروپا فقط قدمگاه داره
    17
    34
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    زنده و جاوید باد سلطنت پهلوى.
    26
    60
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    فکر کنم این هموطنان مشهدی بجای نان ، جو زیادی جویده اند که نمی فهمند " علی شاه " مشهد را به اولین شهر مهم ایران تبدیل کرده و شهری مهمی مثل تبریز را از دوم به هفدهم رسانده ، برای مثل فقط در خود شهر مشهد سه آموزشگاه فنی و حرفه ای با ده ها رشته و با رستوان و آسایشگاه و آموزش مجانی هست که از آن یک عدد در کل شهرهای ترک نشین از تبریز و ارومیه گرفته تا اردبیل و زنجان یک عدد وجو د ندارد و در اطراف مشهد در تربت حیدریه و تربت جام هم همان نوع آموزشگاه هست !
    38
    12
    ‌پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۷
    taha74 - خورموج، ایران
    سال 54 مادرم که هفت سالش بود با پدربزرگ و مادربزرگم رفتن تهران،حرم شاه عبدالعظیم...مادرم گم شد،اتفاقا همون روز شاه و فرح هم اومده بودن،شاه به مادرم بیسکوییت داد و بعد به نگهبان گفتن سریع این دختر بچه رو ببرید پیش پدر و مادرش. روحش شاد
    52
    47
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا

    نباید از چاه آخوندیسم اسلامی در بیایم و در چاه دموکراسی یونانی بیافتیم. در دموکراسی یونان نیمی از مردم برده بودند و زنان معادل حیوانات و عملا یک یونانی شهروند آزاد جزو 5-10 درصد جامعه اقلیت سلطه گر بود. دقیقا عین همین سیستم لاشخوری 99%-1% دنیای کنونی. ما باید به ریشه های خود باز گردیم و سیستم دادگری (داد و دهش) باستانی خود را در قالب یک پادشاهی ایرانی پایه ریزی کنیم. حکومت شاهنشاهی سرزمین های ایرانی که بر پایه داد و دهش (قانون اساسی و اجرای بی نقص آن) باشد. فردوسی به خوبی میگه: فریدون فرخ فرشته نبود. زمشک و ز انبر سرشته نبود. به داد و دهش یافت آن نیکویی. تو داد و دهش کن فریدون تویی.
    7
    48
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    [::معلم فراری - کیف، اوکراین::]. دوست محترم کدوم شاه. شماها به خانواده رضا آلاشتی میگه شاه؟ شاه بودن استقلال میخواد شاه بودن رگ و ریشه میخواد. همون قاجارها که مسخره میکنید صدها سال در دربار سلسله های قبل خودشون جزو مقامات دربار بودن و بعدشم با کلی جنگ و شکست دادن تمام کشورهای همسایه (روس عثمانی افغان) توسط آقامحمد خان سلسلشونو بنیان گذاری کردن. به خدا قسم از نظر من سگ رضاخان و پسرش به این حکومت میرزه اما متاسفانه از اواخر قاجار ایران تحت سلطه روس و انگلیش قرار گرفته و شاه و رهبر و غیره فقط مترسکی بیش نیستن. مردم تظاهرات کنن که ما استقلال میخواهیم. والا همینا که رضاخان و پسرشو و آخوندارو گذاشتن یکی رو میارن میگن اینم شاه. اما چپاول ادامه داره و ما مثل حالا باید با سیاستهای کثیف اونها زندگی کنیم. ای ملت فعلا دنبال استقلال باشید. اگر استقلال داشتیم الان سگ هار روسیه برای پیاده سازی سیاستهاش در منطقه نبودیم. اونم با پول ایران.
    39
    4
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران

    آن ماموران رژیم را باید گرفت و لگد مالشان کرد، جاوید شاه ،ایران که شاه ندارد حساب کتاب ندارد.
    19
    41
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    زنده و جاوید باد سلطنت پهلوی,,، اقتصاد پهلوی ارزانی -ارزانی ،،،،،استقلال آزادی سلطنت پهلوی
    27
    37
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    حرف حق بگو - آنتورپن، بلژیک

    [::taha74 - خورموج، ایران::]. حرفحق اینه که ساعت سه ونیم سبح وقت خوبی برای نوشتن خاطرات نیست
    31
    2
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    حرف حق بگو - آنتورپن، بلژیک

    [::آذادی - منچستر ، انگلستان::]. چیز دیگه هم لازم داری بگو خیلی جالبه نوشتی دیکتاتور انگلیسی زاده پسچرا خودت هم رفتی انگلیس
    31
    2
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    معلم فراری - کیف، اوکراین

    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. اوج حماقت و دروغ و قدرنشناسی و تهمت ونامردی و افتراو تمام موارد هم معنی رو میشه تو چند خط کامنتی که نوشتی به وضوح دید و به راحتی پی برد چه نوع انسانی هستی.این دروغها و فریبها رو فقط میتونی برای افراد بیسواد و نادان به کار ببری نه تو این جمعی که اغلب کاربرانش نشون دادن انسانهای باسواد و روشنفکری هستن پس اینجا نمیتونی تفرقه بندازی و لجن بپراکنی!ولی برای اگاهیت هم که شده این رو میگم که شاهزاده در اوج احتیاجش به ترامپ به استفاده او از کلمه خلیج به شدت اعتراض کرد چه برسه به عرب که عددی نیست.ثانیا تمام چیزهایی که دوستشون دارم اینجا ریخته هوای سرد و برف زیبا و انسانهای راستگو(نه دروغگویانی مثل تو که هر قدم ایران دیگه پر شده از اونها)و بی کلک و زیباترین و باحالترین دخترهای دنیا ودلخوشی و...تو که اینقدر بدت میاد کسی منتت رو نمیکشه برگرد همون ایرانت و اینقدر منت نزار.
    11
    42
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    حرف حق بگو - آنتورپن، بلژیک

    منه سربازفراری که تو هیفده سالگی ترک تحسیل کردم زدم بیرون نصف بیشتر عمرمو بلژیک بودم سوادم نمیرسه چی به چیه یا کی چی میخاد یا جریان حساب کتاب چیه حالا مثلن بلژِیک شاه داره قبلی البرت بود الان فیلیپ کی توجه میکنه بجز یه عده خاس پولو قدرت دست حزبا و پارتیهاست اگه غیر از اینه کمک کنین بفهمم قظیه چیه
    39
    4
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    معلم فراری - کیف، اوکراین

    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. واقعا اینهمه دروغی که از رسانه های جمهوری اسلامی شنیدی سیر نشدی و همون خزعبلات رو عینا تکرار میکنی؟همون رسانه هایی که دائم با نسبت دادن دروغ و با تهمت های ناجوانمردانه رضا شاه و محمد رضا شاه رو کوبیدن و این دروغها رو قبلا با کتابهایی درباره شهبانو حتی به اسم خودش و مادرش ادامه دادن و اون دروغها رو نوشتن و اخیرا هم این مصاحبه فرضی رو به خورد امثالت دادن و تا تو هم پخششون کنی .
    11
    41
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    [::معلم فراری - کیف، اوکراین::]. اوج حماقت و ناآگاهی و نادانی و بلاهت رو در کامنتی که تو نوشتی می شه تشخیص داد! یا اینقدر از مرحله پرتی که نمی دونی رضا پهلوی کی و با کی مصاحبه کرده یا خودت رو د اری می زنی به کوچه ی علی چپ! مصاحبه ی رضا پهلوی با سایت العربیه و با مصاحبه با مسئول موسسه ای به نام مطالعات خلیج عربی!!!!. گفتن خلیج ع ر ب ی برو تو اگه آدم باخردی بودی توی اوکراین نبودی!!!!
    35
    8
    جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    معلم فراری - کیف، اوکراین
    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. پس شاهزاده گفته خلیج ع....ر....ب...ی نه مرگ خودت؟!اصلا با شخص بیغی مثل تو سروکله زدن چه سود چون اونقدر دروغ و فریب در چنته دارین واونقدر کله خرابین که جمله اون بزرگ دربارتون(جواب ابلهان خاموشیست )کاملا صدق میکنه ولی چندتا جمله برات دارم:به نمایندگی از تمام افراد ذاتا چندش اور و منفوری که مطلقا تو هر جمع هستن تا حال همه رو به هم بزنن و علیرغم بارها کوبیده شدن تو دهنشون از رو نمیرن شخص حقیرت به همراه پشم علی بی نیاز و لشگر ششم و حرف حق ویکی دوتا کاربر دیگه تو این جمع هستین ونقش مورد نظر رو بازی میکنین .درمونده ای که با 37 سال سن خودش در روسیه نشسته و به من 25 ساله بی خرد میگه که تو اکراینم.
    12
    21
    شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    [::معلم فراری - کیف، اوکراین::]. آق معلم بی سواد و از همه جا بی خبر مایه اش یک سرچ ساده توی اینترنته برو ببین در ضمن غیر از این برو ببین اردشیر زاهدی راجع به این رضا پهلوی چی گفته نکنه اینقدر بی سوادی که نمی دونی اردشیر زاهدی کیه؟ کسی که بر سر ایران و ارزش های ملی ایران با عرب و تجزیه طلب معامله کنه لیاقت پادشاهی رو نداره! حیف که سر پسر کوچکه ی شاه فقید رو زیر آب کردند وگرنه شادروان شاپورعلیرشا که عرق ملی و وطن پرستی ایرانی داشت (از رشته ی تحصیلی اش معلوم بود) برای جانشینی شاه فقید خیلی خیلی لایق تر از این مردک رضا پهلوی بود
    23
    6
    شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    معلم فراری - کیف، اوکراین
    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. تنها کاری که ولیعهد کرده مصاحبه با بخش فارسی العربیه بوده و این که در اونجا از وازه خلیج ع...ر...ب....ی استفاده کرده نشات گرفته از شخصیت پلید و درغگو و تفرقه انگیز جنابتان داره.در زمان جوانی شاهنشاه فقید هم خیلی ها بر ان بودند تا ایشون رو به دلایل واهی از جمله عدم کفایت و عدم پسر دار شدن کنار بزنن و برادر کوچکتر که لایق تر به نظر میرسید رو به جاش بنشونند ولی همگان دیدند که اریامهر بزرگ لایق ترین و مفید ترین شاهنشاه ممکن در زمان خودش برای ایران و منطقه شد و چنان نقشی برای جهان بازی کرد.حالا که جوابت رو درباره العربیه گرفتی یهو پریدی به زاهدی و حرفهای دروغی مثل کامنت قبلت و...من هم تو کامنتام گفتم که ایرادات بسیاری به شاهزاده وارده ولی راه دیگه ای و شخص دیگه ای وجود نداره.اسم پهلوی به تنهایی اباد کننده ایران خواهد بود.
    2
    11
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    درود بر شاهزاده رضا پهلوی که یادگار شاه فقید ایران هست . و سمبل ایران آزاد و مدرن . ایران با سلسله پهلوی به سرعت پیشرفت کرد . نظام فاسد جمهوری اسلامی هنوز مصرف کننده کل ساختار پهلوی هست از جاده راه آهن و دانشگاه گرفته تا پالایشگاه و صدها هزار زیر ساخت های دوران پهلوی . همان ارتش شاهنشاهی بود که از ایران در برابرعراق دفاع کرد و ارتشی بودکه شاه ساخت. آن ارتش امروز باید از مردم ایران دفاع کند در برابر خامنه ای کثافت و روس بایستد و از پادشاهی دموکراتیک به سبک اروپا و سیستم پارلمانی دفاع کندو شاهزاده رضا پهلوی در برابرچشم میلیونها ایرانی تاجگذاری کند و از ایران آزاد و مدرن دفاع کند.این تنها راه جبران این اشتباه ۴۰ ساله است و جوانان ایران باید آزاد و مرفه زندگی کنند و کفتار هار پیر آخوند باید ریز ریز شوند و به زباله دانی تاریخ ریخته شوند.
    1
    1
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.