"بهائیان حق دفن ندارند و جسد آنها باید بدست شهرداری جمع شود"

+22
رأی دهید
-175

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    metti - رامهرمز، ایران

    یه روز بالاخره هرکسی که این لباس نجس روحانیت تنش بود رو از سرزمینمون بیرون میکنیم فارغ از هر دین و ایینی این اخوندهای شیعه خلف امامان معصومشونن و از شرف و انسانیت بویی نبردن نفرین بر عقایدشون
    75
    112
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    در کل در همین اروپا نیز مطلب خاک سپاری نیز به شهرداری مربوط میشود. میبینید؟ این کلمه نجس را که شما و عده ایی دیگر نیز در این سایت استفاده میکنند میبینید؟ خطر این کلمه را درک میکنید؟! ببین انسان چقدر باید بدبخت باشد که پای حرف این بابا قوری پشت نشور بنشیند و به همنوعش القابی مثل نجس بدهد. خاک بر سر آن مغز و شعور و درکی که به این پت پت زدنهای سراسر نفرت گوش دهد و همنوعش را نجس نام بدهد. وقتی خدا به آدم فرو رفت و دین که جدا کننده انسانهاست پیش آمد، آنگاه شما باید بنشینید و ببینید این جانور مالیخولیایی چطوری سوارتان میشود و به شما میگوید چه کنید و چه نکنید.میبینید این لوبیا چیتی خور باد حوزه ایی چه نفرتی رواج میدهد؟! بنده به کفن و دفن و سیرکهای عجیب و غریب و مضحک مرگ اعتقادی ندارم. ماهی میخورم و از دوستی بسیار نزدیک خواسته ام که پس از مرگم بسادگی مرا در رودخانه ایی در آلپ بیاندازد. اما شما که به دفن و کفن معتقدید و قرار است بروید آنور به زندگی ادامه دهید نگذارید که این انگلهای تک سلولی در مرگ هم برای شما تبعیض قائل شده و شما را جدا کنند. خود دانید.
    80
    85
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران
    جسدشون را صادر کنید انگلستان برای ملکه
    89
    84
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    مرورگر - سیدنی، استرالیا

    شما شکر زیادی می خوری
    12
    83
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    وجود نجس و تهوع آور اون فقهایى که چنین طرز تفکر و فتوایى رو دارند بعلاوه خود پفیوزت رو عشقه ! چکار به بهایى دارى !؟ ادرار خوک و سگ از هر چه عمامه بسره ، منزه تَر و پاکتره! الدنگ .
    13
    105
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    mehrdaduk - لندن، انگلستان

    نه فقط اخوندا بلکه تمام ادیان از یک دین جدید و یک بیزینس دیگه بدشون میاد چون که مشتریشون کمتر میشه
    15
    79
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    کله پز - بروکسل، بلژیک

    جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد ،. . بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : آری من مسلمانم. . جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،. . پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ،. . جوان با اشاره. به گله گوسفندان به پیرمرد گفت که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد،. . پیرمرد و جوان مشغول قربانی کردن گوسفندان شدند. . پس از مدتی پیرمرد خسته شد و به جوان گفت که به مسجد بازگردد و شخص دیگری را برای کمک با خود بیاورد. . جوان با چاقوی خون آلود به مسجد بازگشت و باز پرسید : آیا مسلمان دیگری در بین شما هست ؟. . افراد حاضر در مسجد که گمان کردند جوان پیرمرد را بقتل رسانده نگاهشان را به پیش نماز مسجد دوختند،. . پیش نماز رو به جمعیت کرد و گفت : چرا نگاه میکنید ، به عیسی مسیح قسم که با چند رکعت نماز خواندن کسی مسلمان نمیشود...!
    21
    94
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران
    گور بابای تو و هر چی‌ آخوندو طرفدار آخوندو هر پفیوزی که موافق با این رژیم کثیف آخوندی هست ،اگر بهائی حق دفن نداره،مطمئن و منتظر باش که نه تنها تو بلکه تمام خانواده و نسلتون رو زنده زنده آتیش میزنن که احتیاج به آب و احتیاج به دفن هم نداره .تو روح هر چی‌ آخوندو بنیانگذار آخوند.
    73
    81
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    علی میهن - میلتونکینز، انگلستان

    ای خدا منو به راه راست هدایت کن
    1
    49
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان

    از شما کثافت تر و نجستر هنوز وارد منظومه شمسی نشده، سعید طوسی شما نجس نیست،خمینی ملعون شما ها نجس نیست که در تحریر و الوسیله شیوه لذت بردن از کودک شیخوار را به گله های زیر دستش میاموزد!، از مسولین دزد و درغگوی شما نجستر کجا دیدید،از افت ا. مکار شیرازی شما دزد تر و نجستر کجاست از توی بی بته که پدر و ماسرش نامعلومه نجستر دیدید!؟
    8
    77
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا

    جناب آقاى آخوند تو وقتى مردى تو را با ید چه کار کرد حتما باید در چاه فاضلا ب انداخت. حـ....
    8
    67
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا

    جناب آقاى روحانى چون شما نماینده خداوند بر روى زمین هستید مى توانید براى مردم تصمیم بگیرید وقتى مادرت یک فرزند حرامزاه مثله شما آورد باید این طور به مردم توهین شود.
    5
    62
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    چقدر باید ادم بی وجدان و بی انصاف باشد !!!درست است که در قران ایه های زیادی هست که به غیرمسلمان و حقوق زنان بی احترامی میشود ،ولی منه انسان نباید وجدان داشته باشم؟ نباید انصاف داشته باشم ؟ البته من از مسلمانان اهل سنت هیچ انتظاری ندارم ،چون یک مسلمان اهل سنت در زندگی اش ،اسلام همچون عینکی است که از طریق ان دنیا را میبیند و این خود انها هم این قبول دارند ولی شیعه اینجور نیست بلکه به طور عمده خلاصه میشود به علی و حسین و محرم و تا حدی بقیه امامان ،و خبری از سنت پیامبر نیست ....حالا همین اخوند بی شرافت اگر در یک خانواده بهایی به دنیا امده بود و این چیزها را میشنید ،چه حالی داشت؟
    15
    53
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا

    خیلى حرمزاده هستى.
    5
    70
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا

    کثیف تر از شما آخوندها در تمام دنیا وجود ندارد.
    5
    70
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    این آخوند نادان همینجوری از خودش حکم صادر میکنه. تمام احکام مجتهدین باید بر پایه قرآن و یا احادیث باشه. پایه شرعی این حکم کجا هست !؟ با توضیح این مطلب که علمای دین فقط در زمینه احکام دینی صاحب نظر هستند، و نه در موارد اجتماعی، علمی‌،و غیره.
    7
    48
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    من مخالفتی با این ندارم. که این آخوند را در یک قفس گذراند. به هاج آقا طوسی ۱۲ تا ویاگرا دهند .و او را در قفس با این شرم ایران هم قفس کنند. بیشرمی و وقاحت تا اینقدر ؟ "بهاهی نجس است". پاکتر و با شریف تر از بهاهی در ایران تجربه نکردم. قیافه این آخوند را که بینم حالت استفراغ به من دست می‌‌دهد.
    6
    57
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    بهائیها چون مخالف اخوند کلاش هستند بدین گونه مورد حمله اخوندها قرار میگیرند !
    9
    56
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    آنتیکور - بروکسل، بلژیک

    کثافت , مردک دیوانه احمق چقدر ما بدبختیم که این کثافتها با این طرز فکر به ما حکومت میکنن
    7
    56
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Tepino - لندن، انگلستان

    خاک تو اون سرت اخوندک، می خوان بدونم تو کثافت از اونا پاک تری؟؟ البته تقصیر تو سیرابی نیست ما ایرانیا مقصریم که هر اشغالی و راه می دیم تو خودمون...
    7
    51
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    مطلب خیلی خنده دار این است که بهاییت بر روی این دین وحشی بنا شده و من نمیدانم یک بهایی چه نظری در باره اسلام دارد .از یک طرف اگر اسلام را قبول نداشته باشد اصل خودش زیر سوال میرود و اگر قبول داشته باشد که باید به این وحشی ها حق بدهد.البته بهاییت را آخوندهای شیعه قرن هجده که دنبال قدرت بودند درست کردند و مطالبشان هم آخوندی و ماله کشی است.چیزی که اصلا نمی فهمید این است که بهایی میگوید ما محبت را از عیسی مسیح که میگوید اگر به طرف راست سیلی زدند طرف چپ را هم بده بزنند هم بیشتر کردیم و به کسی که برادرمان را بکشد محبت میکنیم ،خوب اینها چرا ناراحت قبلا خانواده های بهایی برای قاتلان خانواده شان گل میبرند خوب شما که میروید بهشت چرا ناراحت هستید .مثل مسلمانان عزیز؟؟! من نمیده شما که بهشت به این خوبی دارید چرا اینقدر از رفتن به آن وحشت دارید؟
    27
    28
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. گرامی‌، در باره این موضوع بار‌ها با هم تبادل نظر کرده ایم، و شما هم چنان بر موضع خود استوار هستید ! اگر از نظر عقلی میخواهید به این موضوع نگاه کنید، چند بار دیگه کامنت دوست خوب ما `تو خوبی‌ بابا - از بلژیک` رو بخونید. که به درستی‌ حقوق انسانی‌ هر فرد رو یاد آوری میکنند. ولی‌ از دید دینی ، آئین بهائی به هیچ عنوان بر روی اسلام بنا نشده، اشتباه شما در اینجاست. ما اسلام رو یک دین بر حق، ولی‌ منسوخ شده می‌شناسیم، بدین معنی که احکام این دین دیگه در هیچ کجای جهان نباید و نمی‌تواند جاری و حاکم باشد. آیه‌های قرآن دراین زمینه و در تأیید این مطلب را قبلا برایتان نوشته ام. ولی‌ جدا از موضوع دین و مذهب، بحث حقوق انسانی‌ و شهروندی مطرح هست، که به خاک سپردن، و یا سوزاندن و یا غیر آن باید توسط به آنچه که در و‌صیت نامه هر فرد قید شده انجام بگیرد. چطور یک فرد یا نماینده یک دین میتونه به خودش اجازه بده که برای یک شهر وند دیگه تصمیم بگیره که چطور زندگی‌ کنه، و حتی بعد از مرگش هم راحتش نگذاره ؟ این مقوله بسیار مفصل هست و از حوصله این صفحه خارج. با احترام.
    11
    24
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    تو که جا دفنت مشخص؛ چاه مستراح تازه اونهم از سرتون زیاده.
    23
    36
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. دوست بسیار عزیزو مهربان، یعنی شما قبول دارید که اسلام قبلا بر حق بوده ؟ یعنی قتل و کشتارهای کافران توسط محمد و علی عمر و پیروانشان ، چند همسری، ایات ضد زن و ضد غیر مسلمان به عنوان کافر و کلمات قتلوا قتلوا ،بی احترامی و زنازاده و حیوان خواندن غیرمسلمانان ،ظلمهایی که به بردگان و کنیز و ...در ان زمان را غیر انسانی نمیدانید ،این اعمال در ان زمان غیرانسانی نبوده ؟ اسلام فقط برای زمان فعلی نسخ شده ؟؟؟؟؟ دوست دارم رک و واضح، بدون حاشیه و توضیح اضافی ،جوابتان را بدانم ،چون مسلمانان محترم وقتی از اعمال غیر بشری قران صحبت میشود چون جواب منطقی و درستی ندارند وارد حاشیه میشوند
    10
    18
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    نجس تر از خودتون توی دنیا وجود نداشته و نخواهد داشت
    11
    19
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    ..و خداوند برای تنبه و زجر آدمیان گنهکار برروی زمین,آخوند را آورید
    10
    18
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست خوب من، ما داریم در دنیای مدرن امروز, احکام اسلامی مربوط به ۱۴ قرن پیش رو قضاوت می‌کنیم. باید در نظر داشت که تا همین ۲ قرن پیش، همه این موارد امری طبیعی به نظر میرسید. و در ادیان گذشته نیز نقض نشد. ( مثل برده داری، سنگسار، ..)، این احکام در آئین بهائی ملغی شدند و احکامی مقتضی زمان ما به جهانیان پیشنهاد شد. درست که در جهان امروزی، احکام اسلامی جایی ندارد ولی‌ فراموش نکنیم که تا قرن ۱۵ میلادی، جهان اسلام بر بقیه ادیان فخر میفروخت، و کلیسای مسیحی همین جهنمی که آخوندها برای ما درست کرده اند رو برای مسیحیان آن زمان ساخته بود، درست به همان دلیل، دینی که از زمان خود خارج شده ( یعنی‌ دوره اش تمام شده) و اصرار به حکومت داشت، اونهم با قوانین ضد و نقیض کلیسا. با احترام و مهر.
    6
    4
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست نازنین، یادم رفت بنویسم که در جنگ‌های صلیبی بین مسلمین و مسیحیان، که تا نصف فرانسه را هم تسخیر کرده بودند، همان توحش و بربری با اسرا را از جانب هر دو جناح شاهد بودیم. می‌بینید که جهان تنها با تعلیم و تربیت تغییر بنیادی خواهد کرد، وگر نه، هر کس که به قدرت رسید، تمام عهد و پیمان گذشته رو شکسته و خودش یک دیکتاتوری بدتر از فرد و یا نظام قبلی‌ میشود. مشکل رو باید از ریشه و بنیاد ترمیم و تصیح کرد. با احترام و مهر.
    6
    6
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. پس با این حساب حمله اعراب به ایران برای گسترش اسلام و کشته شدن انسانهایی که حاضر به پذیرش اسلام نبودند و دین اجدادشان را میخواستند بپرستند کار بدی نبوده ، زنانی که محمد و یارانش در جنگ با غیر مسلمانان به عنوان کنیز تجاوز میکردند و خرید و فروش میکردند کار بدی نبوده ،بی احترامی به غیر مسلمانان کار بدی نبوده ، کتک زدن زن برای سکس کار بدی نبوده ،یعنی میشه توجیه کرد کرد مثلا در یک زمانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتن زنان و دختران عمل ناپسندی نباشد؟ یا مثلا بگوییم کلاهبرداری در فلان قرن عمل بدی نبوده؟ با این حساب تمام موارد خشونت و ظلم و تبعیض و بی احترامی در قران در ان زمان عمل بدی نبوده ؟ حالا این دین و اون کتابش به نام قران چطور میتونسته به بقیه ادیان فخر بفروشه من نمیدانم و این یعنی کتابهای اسمانی بقیه ادیان باید خیلی خشن تر و غیرانسانی تر از قران باید باشند....به هر حال اگر دین بهاییت اسلام و قران را برای ان زمان قبول داره ،از نظر من کاملا زیر سوال میره ...این نظر شخصی منه و همینطور افرادی که اسلام و قرانش را غیر انسانی میدانن همین نظر را دارند .
    5
    9
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::Iranemaa - قم، ایران: دوست ارجمند و محترم. این مباحث در نطفه میمیرند و راه بجایی نمیبرند. مبحث ادیان مبحث عقیم و بی سرانجامیست. تمام دینها خود را وارث و مالک حقیقت میدانند. تمام ادیان به شما میگویند: با ما باش و ما را تائید کن تا برادر ما باشی. ما تنها حقیقت موجودیم. انسانها چیزی را باور میکنند که دوست دارند آنرا باور کنند. در اینصورت این باور چه ربطی به حقیقت دارد. و آیا حقیقت کسب کردنیست؟! حقیقت در انحصار گروه، حزب، دسته یا طبقه خاصی است؟! حقیقت امتیاز افراد خاصی است؟ ملاحظه میفرمائید؟ دوست بزرگوار من، با همه شفقت و مهر اجازه بدهید مطلب را بسیار ساده عرض کنم. حقیقت درست مثل خوشبختی، اگر همین الان جلوی پای شما و در خانه شما نباشد، پس هیچ جای دیگری نمیتواند باشد. دنبال آن نگردید. حقیقت یافتنی نیست. درست مثل خوشبختی. شما زمانی خوشبخت هستید که دنبال آن نیستید. پیروی و تقلید کردن، انکار کردن حقیقت است. حقیقت هیچوقت نباید و نمیتواند خودش را نشان دهد. اگر چنین باشد حقیقت نیست. حقیقت جدا نمیکند، فرم و شکل نمیگیرد، آدرس ندارد. حقیقت در هر نفس و هر لحظه است. حقیقت زنده و پویاست. با مهر.
    8
    11
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست گرامی‌، لشکر گشایی به ایران و دیگر سرزمین‌ها ( مثل اورشلیم که حدود ۵ سال بعد از فوت پیامبر اسلام فتح شد)، در زمان عمر اتفاق افتاد. باید فرق بگذاریم بین آنچه که اسلام، از نظر دین حساب میشه، و اونچه که انسانها به نام دین انجام میدن. در زمان ۱۳ سال رسالت حضرت محمد در مکه، و در آیه هایی که در آن زمان نازل شد، هیچ آثاری از دستور قتل و برده داری نیست، اینها مربوط به زمان بعد از هجرت به مدینه اتفاق افتاد. اتفاقا آیه‌های قرآن نازله در مکه بسیار زیباتر و عرفانی تر هستند، ولی‌ در مدت ۱۳ سال، فقط نزدیک به ۱۰۰ نفر به این آئین ایمان آوردند، اونهم بخش بزرگی‌ از خانواده حضرت محمد رو تشکیل می‌دادند، به معنی دیگر سعی‌ شد که از طریق مسالمت آمیز مردم رو به دین جدید ارشاد کنند، ولی‌ کارگر نیفتاد. آنچه که بعدا اتفاق افتاد برای همه ما جای تأسف هست. ما روح این آئین رو تأیید می‌کنیم، و قضاوت در مورد جزئیات آن و عملکرد علما را به عهده خبرگان این آئین می‌گذریم. بهتر هست که نگاه به آینده داشته باشیم تا برای خود و فرزندانمان روزگار بهتری رقم بزنیم. با احترام و مهر.
    2
    5
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::] گرامی ! چرا شما نمیتوانی یک مطلب بدون تبلیغ بنویسید؟؟ دوست ما خواهش کرد صریح جواب بدهید!! چرا به جای جواب درست شعار میدهید؟شما فکر کردی قرن آفتابه است و ما هم گوشمان دراز است؟ الله در سوره بقره آنان که ایمان نیاوردند و به محمد ذکات ندادند را بوزینه و خر میخواند! این الله شما اول باید کلاس ادب و تربیت خانواده برود بعدا وارد صادرات و واردات پیغمبر بشود.اخه پدر جان! حقوق شهروندی تان را برادران مسلمانتان و الله تان نقض کرده چرا برای ما توضیح و تفسیر میکنید.ما که وحشی گیری الله و پیامبران دزد و تروریست اش را قبول نداریم چرا حقوق شهروندی را از ما طلب میکنی. ولی خدایی کلمات شما عجیب مسلمانی است نمی دانم چرا این مسلمانان از شما اینهمه متنفرند؟فکر کنم مسئله مالی است.
    6
    9
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست گرامی‌، در نظر داشته باشید که این خشونت‌ها در هر ۳ دین ابراهیمی گذشته وجود داشته، مثلا حضرت مسیح برای سنگسار فقط یک شرط می‌گذارند، ولی‌ ان را ملغی نمیکنند. آئین یهود که خود به وجود آورنده این قانون هست، و اسلام ادامه دهنده آن. شاید برای بشریت ان زمان که از نظر ما در دوره کودکی به سر می‌برده این جور تنبیه‌ها اجرا می‌شده که با معیار‌های امروزی توجیه شدنی نیست. شما نظر من در این مورد رو میدونید، هیچ دینی نباید نسبت به مومنین خود و یا دگر اندیشان اعمال خشونت بکنه, در هیچ زمانی‌ . من مطلقاً قصد ماله کشی‌ بر روی آنچه که در جهان اسلام و کلا به نام دین در جهان انجام شد ندارم، قصد من این هست- حالا که فرصتی فراهم آمده و یک آئین دیگر نگاهی بسیار انسانی‌ و پر مهر و عطوفت نسبت به همه آدم‌های روی کره خاکی داره، این فرصت رو از دست ندیم و سعی‌ در پیشبرد هر چه بیشتر حقوق انسانی‌ داشته باشیم. با احترام و مهر.
    4
    6
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    با تشکر از دوستان بابت توضیحات
    4
    5
    ‌چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. دوست عزیز ، ازدواج محمد با دختر بچه ای به نام عایشه ؟ یا ازدواج با زن پسر خوانده ؟ دستور خیلی قتلها و حتی زنان که زمان خود محمد اتفاق افتاده یا علی که در بیرحمی و شقاوت از عمر بدتر بود ودر کتابش نهج البلاغه زن را ناقص العقل میخواند. و جوری که شما میخواهید خود محمد را بری از هرگونه بی رحمی و قساوت تلقی کنید این یعنی بعد از فوت محمد یک دفعه الله عرب،کتاب قران که ایات ضد انسانی زیادی دارد نازل کرده و این یعنی الله عرب ،خشن است ولی محمد ظالم نبوده . و کلا دین بهاییت که از برابری و ...حرف میزند اگر حتی دین اسلام زمان محمد را هم تایید و بگوید اسلام برای ان زمان خوب بوده ولی الان نه ،خود تایید اسلام ان زمان در تناقض با دین بهاییت است و اگر من از شما بدون در نظر گرفتن اینکه بهایی هستید بپرسم ایا قران و دین اسلام را برای ان زمان از نظر انسانی تایید میکنید مطمینم جواب قلبی شما نه خواهد بود ولی ناچارید بخاطر ایین بهاییت واقعیت را کتمان کنید و این متاسفانه ویژگی همه ادیان است هرچند دین بهایی از نطر من دین بدی نیست.
    5
    8
    ‌پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست گرامی, نظر قلبی من, تایید ۱۳ سال رسالت حضرت محمد در مکه هست و علامت سوال روی ۱۰ سال رسالت اخر در مدینه و رد انچه که بعد از فوت پیامبر در جهان اسلام اتفاق افتاد. برای پیدا کردن ریشه انهمه خشونت در مدینه و بعد از ان هنوز به جوابی منطقی نرسیده ام باید از چند دانشمند خودمان که هنوز در قید حیات هستند بپرسم شاید انها جواب این سوال را داشته باشند. با احترام و مهر
    1
    2
    ‌پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. گرامی با شلوغ کاری و منحرف کردن بحث راه به جایی نمی بریم. انتظار من از شما زیر سوال بردن افکار قرون وسطایی این آخوند نادان هست. دررابطه با ایه های قران من نباید پاسخ گو باشم. نگاه کنید به جوابی که به کامنت دوست خوب ما Iranemaa نوشته ام. با احترام.
    2
    4
    ‌پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.