ساخت تخت جمشید ایران در دبی! - تصاویر

 طی 15 سال گذشته، دهکده جهانی دبی، سرگرمی‌های فرهنگی گوناگون، همراه با تجربه بهترین خرید، را برای میلیون‌ها بازدید کننده از این شهر فراهم آورده است. اجرای زیبا از برنامه‌های پرطرفدار به صورت زنده، غذاهای خوشمزه از سراسر جهان، صنایع دستی اصیل و کالاهایی از کشورهای مختلف دنیا و معماری‌های فرهنگ های مختلف در این شهر برای بازدید آماده شده است. در این میان معماری تخت جمشید شکوه و عظمت خاصی را به این شهر بخشیده است.
+217
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    حاکمان امارات اینجوری پول در میارن و مردمشان در رفاه و ناز و نعمت زندگی میکنند اوخوندهای بیشرف هم پول را خرج یمن و حماس و سوریه میکنند و مردم هم در شرایط بد اقتصادی و نبود ازادی و حتی ازادی پوشش .تو روح خمینی ملعون با انقلابش
    10
    233
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی

    همه جا بدنبال پیشرفت و ما همچنان بدنبال کشف امامزاده بیشتر !!
    6
    123
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا

    اعراب همیشه بخشی از سرزمین ایران بودند و ایران مسحوی می شدند. در صدر اسلام اعراب هیره زرتشتی بودند و اصلا بخشهایی از اوستا (بندهشت) در پاسخ به یک زرتشتی عرب نوشته شده است! اصلا واژه تازی را اعراب شهرنشین هیره به بادیه نشین های حجاز اطلاق می کردند چون همیشه به شهرهای بزرگ حمله میکردند و تازش میکردند و غارت.
    18
    45
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    با وجودیکه نفرت تاریخى از اعراب دارم ، ولى این حرکتشون قابل تحسین هست! اولاً به لحاظ کسب درآمد از گردشگرانى که براى دیدن این آثار ، هر چند فِیک ، به دُبى میروند، و قابل تاسف اینکه رژیم فاسد ما براى تاریخ و عظمت این آثارارزشمند و بجا مانده از آن دوران پشیزى ارزش قائل نیست و هر از گاه خبرهاى تاسف بار از تخریب این ابنیه تاریخى بگوش میرسید!. خاکبرسرشون که یک جاى سالم براى این مملکت بجا نذاشتند!
    10
    66
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست من، من با قاطعیت میگم هیچ گناهی متوجه اخوند نیست. اگر ازش بپرسی این کارها چیه که میکنی؟ در جواب خواهد گفت من دارم به دستور خدا و سیره رسول عکل میکنم. اخه کجا دیدیم که هنوز توی قرن ٢١ قیمت خون ادم رو با شتر حساب میکنن؟؟ توی همین إمارات و عربستان هم که صادر کننده این دین بودن هم بدین منوال نیست. این تخم به حرومها ملک إیرا ن رو عین غنیمت جنگی صدر اسلام میدونن و هرکی شمشیر رو در اختیار اینها گذاشت، از غنیمت بهره میبره. چند دفه تا حالا خودشون اعتراف کردن که ما داریم از حقمون از سفره انقلاب برمیداریم. دیگه چه جوری باید بگن؟
    5
    66
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    alirezagermany - فرانکفورت، آلمان

    آدم حسودی نیستم ولی تو این یک موضوع حسودیم شد ، توف به این رژیم ایران به امید نابودی
    4
    77
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    دوست عزیز با بیشتر افکارت موافقم ولی‌ اینجا داری اشتباه میکنی‌. امارات هم در یمن، سوریه و لیبی‌ مستقیم یا غیر مستقیم حضور داری. اتفاقا نفوذ داشتن خیلی‌ خوبه ، خود آمریکای آزاد ، اروپا و . از ده‌ها هزار کیلومتر پا میشن میان در خاور میانه فضولی می‌کنن ، چرا ما نه؟. به نظر من تفاوت ما و کشور‌های مثل امارات کلا در جای دیگریست. آزادی،مدیریت درست اقتصادی ، عدم خصومت بیخود با سایرین(مثل اسرائیل و آمریکا) و سرمایه گذاری درست بر روی صنعت توریسم (البته نه توریسمی فقط چاه جمکران و حرم خانم معصومه در ‌قم رو بهشون نشون بدیم). در کل مشکل برنامه ریزی درست داریم. پاینده باشی‌ گرامی‌
    17
    16
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش

    خیلی قشنگ و زیبا است.
    5
    36
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    من واقعاً بعنوان ایرانی خجالت کشیدم که هموطنانم تاریخ و ارزشهای کشورم را طی چهل سال پیش به لجن کشیده اند و در عوض بیگانگانی که همواره با ما در جنگ بودند سعی در منسوب کردن خود به ارزشهای تاریخی و موروثی ما می باشند .ترس و زبونی هم حدی دارد مرگ یکبار شیون یکبار ،دنیا به ما خواهد خندید اگر بگذاریم این خائنین عبا بدوش همچنان ایران ما شخصیت ما و تاریخ ما را به عفونت و تباهی ذاتی خود دچار سازند. التماس تفکر
    7
    39
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. دوست محترم ،امریکا اگر دخالت میکند اولا قدرت اول دنیاست و از این دخالت سود اقتصادی هم دارد و این دخالت باعث نمیشه که پولشون هدر بره و کسری بودجه را با فشار اوردن بر مردم مثل افزایش قیمت بنزین و یا افزایش عوارض خروج جبران کنند ،امریکا یک کشور پیشرفته است مثل ما هزار و یک مشکل داخلی و اقتصادی ندارد، ببینید دولت ایران برای یک اتفاق طبیعی مثل زلزله پول ندارد مشکلات زلزله زدگان را حل کند ولی پولی که خرج حماس و یمن و سوریه میشود یه قوت خودش باقی است و کشوری مثل امارات هم اگر پولی به حماس کمک میکند خیلی خیلی کمتر از پولی است که ایران میدهد و تازه انها مثل ایران نیستند که در کشورهای زیادی پول خرج کنند ،ایران تمامی شیعیان جهان را ساپرت مالی میکند و پول زیادی خرج شیعه کردن سنی ها میکند در امریکای لاتین و افریقا میلیاردها دلار خرج کرده اند ،ساختمان مجلس جیبوتی را اینها ساختند اما در نهایت جیبوتی طرف عربستان را گرفت .و واقعا اگر ما هم مثل مردم امارات و عربستان در رفاه اقتصادی بودیم باور کن برایمان اهمیت نداشت که اخوند پول مملکت را تباه میکند .
    6
    32
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    [::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. پولی که ایران خرج حماس میکند انقدر زیاد هست که فلسطینیان و حماس علیرغم مسایل شیعه و سنی ، و ضد شیعه بودن ،راضی نیستند با ایران شیعه، قطع رابطه کنند چون کشورهای عرب سنی به ویژه عربستان راضی به رابطه حماس با ایران نیستند ولی راضی به پرداخت این مقدار پول هم نیستند تا حماس را مجبور به قطع ارتباط با ایران کنند .و حماس هم با این پول لذت میبرد ولی علنا در جنگ سوریه علیه بشار اسد قرار گرفت .اگر از لحاظ احترام برسی کنیم تنها کشوری که حاکمان یا حاکمش به مردمش احترام قایل نیستند ،فقط کره شمالی بدتر از ماست و سیاستهایش،مردم کشورش را به بدبختی کشانده.
    5
    32
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    abulolo al majoosi - برنو، چک . مثلا ما پاک هسنیم و فقط به پیشرفت کشورمان می اندیشیم !!!!
    10
    7
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. کاملا موافقم دوست عزیز
    1
    10
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.