پاک کردن پرچم اسرائیل از روی زمین دانشگاه خبرساز شد + عکس

به گزارش فارس، محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در رابطه با اقدام برخی دانشجویان این دانشگاه در پاک کردن پرچم اسرائیل از زمین دانشگاه گفت: این کار از سوی چند نفر از دانشجویان انجام شده که عضو انجمن آرمان بودند ولی این انجمن دخالتی در این اقدام نداشته است.
وی افزود: هنوز گزارش‌های کامل این کار به دستم نرسیده ولی اعضای انجمن اعلام کردند که دخالتی در این موضوع نداشتند و فقط چند عضو انجمن به همراه دانشجویان دیگر این اقدام را انجام دادند. رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: امسال روز دانشجو پنج‌شنبه بود و به همین دلیل برنامه‌های گرامیداشت این روز در یکی دو هفته اخیر برگزار شد ولی تمام برنامه‌ها بسیار خوب انجام شده و در چنین فضایی برخی حواشی نیز بین جوانان پیش می‌آید.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر: پاک کردن تصویر پرچم اسرائیل اقدامی بی‌شرمانه بود به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در نامه‌ای خطاب به دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از اقدام دانشجویان انقلابی به خاطر رسم پرچم آمریکا و اسرائیل در معبر این دانشگاه تقدیر کرد.
متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای محسن رحیمی
دبیر محترم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران
سلام علیکم
متاسفانه در روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در دانشگاه علم و صنعت ایران، اقدامی بی شرمانه و مذموم در جهت تطهیر وجه‌ی دشمنان اسلام صورت گرفت که خاطر مردم عزیز ایران از این اتفاق آزرده شد. به همین منظور دانشجویان ارزشی این دانشگاه در اقدامی انقلابی و بسیار شایسته، پرچم رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در معبر اصلی دانشگاه و بر کف زمین رسم کردند.
بدینوسیله "انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر" ضمن تحسین این اقدام انقلابی و حمایت از آن، آرزوی توفیقات روزافزون را برای تمامی سربازان نخبه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، فعال در بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان و دیگر تشکل‌ها و گروه‌های انقلابی دانشگاه علم و صنعت ایران مسئلت می‌نماید.
والسلام علی من اتبع الهدی
+72
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    خاک بر سرتون که تو‌ سال 2017 تو‌ فکر پرچم کشیدن روی زمین هستید
    9
    144
    ‌پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    اون قسمت نامه که میگه خاطر مردم ایران ازرده شد واقعا ادم را ناراحت میکند .چهل ساله با دروغ و کلک مردم را فریب دادند ،خیلی بیشرف و حقه بازند کسایی که در ایران به پست و مقامی میرسند
    6
    31
    ‌پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid reza - ملبورن، استرالیا

    کثافت حمال از کیسه خلفیه می بخشه!!! خاطر مردم آزرده شد !!! مرده شور انجمن اسلامی همه جا رو ببرن که جز .. مالی و دستمال یزدی دست گرفتن و البته حاج آقا حاج آقا گفتن سود دیگری از اول عمر انقلاب نداشتن . البته افراد کاسه بدست هم کم نبودن که از این امتیاز استفاده کردن .
    4
    27
    ‌پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    راه رفتن روی پرچم بقیه کشورها و مرگ به این و اون فرستادن، کار ادمهای ضعیفیه که کار دیگه ای ازشون بر نمیاد. اگر واقعا میخواهید روی پرچم کشوری راه برید، برین اون پرچم که تنی کره ماه هست رو بکنین روش راه برین! نه اینکه برین چهارراه فخر الدوله پرچم بخرین، سر راه هم یه لیتر نفت و یه کبریت بگیرین که توی خیابون ١٦ آذر اتیشش بزنین.
    5
    20
    ‌پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یا30ن - پارسایان، ایران
    اینکه چیزی نیس!چهار ساله۹۹٪ مردم ما سنگ مسجدی رو به سینه می زنن که مسجد الاقصی نیس!زبان من مو در آورد از بس گفتم قله الصخره است نه مسجد الاقصی!اونوق با چنین اطلاعات سطح بالایی که ملت دارن می خوای بهشون بفهمونی این کار که وجهه تطهیر برای چهره دشمنان اسلام هس!یه حرکت بدویست!از محالاته!راسسی جریان چیه!پنجره مجازی سایت تغییر کرده!؟
    5
    9
    ‌پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    میگن شیر سرعت کمتری از آهو داره ولی به اون میرسه و شکارش میکنه!چون ایمان داره که میتونه و آهو میترسه که شاید نتونه بگریزه! 80میلیون ایرانی که ازش دستکم 60میلیون ناراضی و ازین تعدا آدم سالم و پرتوانش گیریم 40میلیون،همه خسته و شاکی ازین بی عدالتی،تسلیم در برابر چندهزار نفر که ایمان دارند به هر روشی میتونن بازهم برماحاکم بشن!اگراین 40میلیون نه،حتی 20میلیونش فقط چند روز جاده هارو ببندند اون چندهزار نفر چطور میتونن به حکومتشون ادامه بدن! تنها خواستن هست و بس! به قدمت هزاران سال ترسیدیم با اینکه میلیونهانفر بودیم
    3
    3
    جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.