۱۰ واکنش جالب به افزایش عوارض خروج از کشور - ویدیو

+77
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران
    ضرر می‌کنن اگه این قانون تصویب بشه، پشتوانه ارزی سقوط میکنه به دلیل کاهش شدید مسافران، و من اگر جای مسافران بودم دیگه تو این مسیر سفر نمیکردم ، بعد ببینید از ۷۵۰۰۰ هزار تومن هم کمتر میشه.
    2
    7
    ‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    خبر جالبی که شنیدم را خدمت دوستان عرض کنم. در حالیکه افزایش حقوق کارگران بدبخت برای سال ۹۷ فقط ۱۰ درصد پیش بینی شده وزارت بیکاری و رفاه مدیران با وزیر بی لیاقتش یعنی ربیعی طی دو بخشنامه حقوق مدیران بی لیاقت اون وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی و شرکتهای وابسته را دو بار زیاد کردعملا یه حقوق تپل توپ به این بی لیاقت های دزد داد که برای سال ۹۷ یعنی افزایش سرکاری ۱۰ درصد کارگران روی حکم حقوقی مدیران دزد تاثیری نداشته باشه. بعدش هم اقای روحانی دزد عوارض خروج از کشور را چرا سه برابر کردی ۷۵۰۰۰ تومان پول زور را کردی ۲۲۰۰۰۰ تومان بار اول و تا ۴۰۰۰۰۰ تومان برای دفعات بعد اگه اسم این دزدی و پول واقعا زور نیست از عمه ات و خاله و مادرت که دعای خیر ملت بشدت پشتشان است بپرس چیست.
    3
    9
    ‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    هیچى دیگه خشتک ملت رو همه جا و همه جوره درآوردند ، از الان همه رو دارن تو صف و به نوبت میخوان بفرستن تو بشکه! از همون بشکه هاى حوزه هاى علمیه!
    3
    12
    ‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.