شعار باز نشسته ها : عزا عزا است امروز ، روز عزاست امروز ، حقوق باز نشسته زیر عبا ست امروز

تجمع عظیم بازنشسته ها مقابل مجلس امروز 19 آذرماه شعار باز نشسته ها : عزا عزاست امروز روز عزاست امروز حقوق باز نشسته زیر عبا ست امروز
+188
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    امیدوارم فکری به حال و روز بازنشسته ها بشود که نمی شود. بازنشستگان در ایران قشری ضعیف و نتوان هستند که رژیم سرتاپا جنایت جمهوری اسلامی حق و حقوقشان را پایمال میکند . مردم همیشه در صحنه هم حاضر نیستن دست در دست بازنشستگان اعتراض به ظلمی کنن که بر بازنشستگان میشود. ملت شریف و زحمتکش ایران کارگران و کارمندان تا با هم دیگر متحد نشوید نه اینکه نمی توانید حق و حقوق قانونی خودتان را از رژیم پست اخوندی بگیرید , هر روز هم بیشتر از روزهای دیگر بر شما ملت ایران ظلم خواهند کرد.
    5
    84
    دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    بهنام 139 - زوله، هلند

    ینا همه فریب خوردگان غرب و آمریکا هستن که چنین به رحانیون عزیز ما که با خلوص نیت ما رو به بهشت هدایت می‌کنن، توهین می‌کنن. وای بر شما که همگی‌ سوسک خواهید شد.
    6
    28
    دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Ohrmazd awal - تهران، ایران

    ببینید حقیقت من دیگه دلم به حال این مردم نمی سوزه؟می دونید چرا؟چون ی ضرب المثل هست میگن ادم از ی سوراخ یک بار گزیده میشه...همه میان شعار ..کاسه چ کنم چ کنم تو دست ..تحصن وابن حرفا..بعدش دوباره فردا که نوبت انتخابات که می شه همه به صف برا رای دادن...فکرشو بکنین...آقا شماها که گول مخورید و مشروعیت به اینا میدید دیگه چ اعتراضی دارید؟!....هر دفعه هم یکو علم می کنن میگن ببینید این دفعه دیگه به این رای بدید که فلانی نیادو از این شعر..ورا......بابا بعد از 40 سال هنوز خوابید متوجه نشدید این رژیم درست بشو نیست...از پایه ویرانه...من حرف دیگه برا گفتن ندارم..........
    4
    40
    دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    آقای روحانی تکلیف بازنشسته ها در ادارات و وزارتخانه ها بخصوص وزارت بی کاری و رفاه مدیران بی لیاقت چه شد . در کنار کلی بازنشسته کلی آدم با سابقه ۳۵ - ۳۶ - ۳۷ - ۳۸ - ۳۹ - ۴۰ سال هستند که مفت میخورن و دارای دو سه پست اداری با حقوق بالا هم هستند تکلیف اینها چه شد. نکند حقوق این مفت خورها را از عوارض خروج از کشور که یک دزدی آشکار هست میخواهی بدهی. البته این بازنشسته های آویزون با حقوق های ۱۰ تا ۲۰ میلیونی با بازنشسته های توی راهپیمایی تومنی ۲ زار فرقشون هستش.یه سری مفت خور آویزون هم با سابقه های بالا ۳۵ - ۳۶ - ۳۷ - ۳۸- ۳۹ و ۴۰ سال کارشون فقط و فقط خوردن و تولید کود آلی از نوع ادرار و مدفوع هستش وگرنه خروجی کاری ندارن جز ضرر.
    0
    15
    ‌چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    دوستان خوبم این روحانی عوضی چهار سال پیش هم میدونست با این اقتصاد ورشکسته کاری نمیتونه بکنه ؛ ولی اون موقع نمیتونست از جیب ملت اساسی بکنه به علماه مفتخور از جمله حسن خمینی بده گذاشت گذاشت با وعده های پوچ و تو خالی سری دوم هم رای بیاره از خریت رای دهندگان نهایت استفاده را بکنه بعد حسابی تلافی چهار سال قبل و چهار سال بعد را بکنه و دخل ملت را بیاره اون نوبخت مفتخور بی سواد مثلا اقتصاد سرش میشه یا اون جهانگیری دماغ بدبختی و بیچارگی ملت سرشون میشه یا اون ترکان که الان رفته تامین اجتماعی دو نفر باید زیر بغلش را بگیرن راه بره فرق گاو و از الاغ تشخیص میده .‌روحانی گذاشت گذاشت جاش را برای دور دوم هم محکم کرد گفت حالا ملت غیور پشت صحنه چنان فشارتون میدم که فشار یادتون بره. کجای دنیا عوارض خروج میگرن عوضی ها انگار بهشت برای مردم درست کردن که موقع خروج عوارض هم بدن . روحانی دروغگو خروج از جهنم عوارض نداره گوساله.
    1
    12
    ‌چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.