گره خوردن گردنبند زن تهرانی را هنگام نماز از پای در آورد!

رکنا: پرونده مرگ مشکوک زن میانسال پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی برای بررسی نهایی به دادگاه فرستاده شد.
 
چندی قبل مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک زن میانسالی در خانه‌اش حوالی شرق تهران با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه با جسد زن میانسالی به نام کبری روبه‌رو شدند که روی سجاده نمازش جان باخته بود. لحظاتی پس از اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.
 
شوهر زن فوت شده در توضیح حادثه گفت: من و همسرم در طبقه بالای خانه مادر زنم زندگی می‌کنیم. امشب شام خانه مادر زنم دعوت بودیم. ساعتی قبل به خانه‌مان برگشتیم و همسرم سجاده‌اش را برداشت وبرای خواندن نماز به اتاقش رفت. چند دقیقه‌ای گذشت و از او خبری نشد که نگرانش شدم و به داخل اتاق رفتم و با جسد بی‌جانش روی سجاده روبه‌رو شدم.
مأموران در بررسی‌های جسد متوجه آثار کبودی روی گردن زن میانسال شدند که حکایت از این داشت وی به طرز مرموزی به کام مرگ رفته است. بدین ترتیب شوهر زن فوت شده به دستور قاضی برای بازجویی بازداشت و جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.
 
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت پزشکی قانونی علت مرگ زن فوت شده را خفگی اعلام کرد. بدین ترتیب شوهر این زن دوباره مورد بازجویی قرار گرفت. وی در بازجویی‌ها حرف‌های قبلی خود را تکرار کرد و از علت مرگ همسرش اظهار بی‌اطلاعی کرد. وی همچنین به نظر پزشکی قانونی اعتراض کرد و پرونده برای بررسی بیشتر در اختیار تیم سه نفره پزشکی قانونی قرار گرفت. چند روز قبل تیم کارشناسان کمیسیون پزشکی قانونی علت فوت زن ‌ را گره خوردن گردنبند هنگام نماز اعلام کرد. بدین ترتیب مرد میانسال در این حادثه بی‌گناه شناخته شد و پرونده برای بررسی‌های لازم به دادگاه فرستاده شد.
+32
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    بیچاره ،گردنبند بوده یا طناب؟ ولى خوب چاره چیه ؟ الان یه سرى افراد مشخص در سایت میگن ، عجب سعادتى داشته ! روى سجاده نماز عمو عِزى با گردنبند خودش یقه اش رو گرفته!
    7
    47
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    از نظر (اعمال قدرت)پارتی شوهره در دستگاه بی در و پیکر دادسراها,جام طلائی جفنگ یات امسال,نصیب شوهره میشود.حالا خوبه خفه شدن خانمه را گردن تسبیه جانماز نیانداختند.واقعا این مملکت هم نیاز باین دادگاه ها و قاضی ها هم دارد
    3
    26
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Nayeb9 - لندن، انگلستان
    فکر کنم این بابا نمازش دو نونه قبول شده و . حالا من حی میگم در موقع نماز نکات ایمنی رو در نظر بگیرین کسی گوش نمیده فکر کنم این باید کار شیطون باشه که از گردنبند خوشش اومده
    2
    2
    یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.