کانکس های درب وداغونی که برای مردم زلزله زده فرستاده شده - ویدیو

+53
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    از اغاز هم مشخص بود که هدف جمهوری اسلامی واخوندها و سپاه، کمک به مردم نیست و فقط بخاطر انکه در تلویزیون و اخبار تبلیغ کمکهای نظام را بکنند از فرستادن کانکس ها برای مردم گفتند. دیگر همه میدانیم که به ان عربهای دزد و ادمکشی که کشورمان را غصب کرده اند اطمینان نکنیم.
    8
    53
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    والا خیلی خوبه که هر کسی که میاره کامل تحویل بده و همه چیزش رو بررسی و یه چیز شسته رفته بدن دست مردم ولی برادر من شما هم یکم سخت میگیری عزیزم. مشخصه اون کسی که این کانکس ها رو می آورده و بخصوص اون کسی که پول دادی و برات آوردن پایین زدن داغونش کردند وگرنه این سقف نیازی به جوشکاری نداره و مفتولها پیچ و مهره شدن به ورقهای سقف و مشخصه موقعی که می آوردین پایین این از دو طرف فشار آمده و سقف رو تا کرده و بهمش ریخته. عجله هم بد چیزی هستش و امیدوارم همه متوجه باشند شرایط کشور واقعا خوب نیست و همه کشور دچار مشکلات هستش و البته باید همه با آرامش و بدون عجله کردن کمک کنیم
    9
    6
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    این تداعى ضرب المثل ، شمع ریخته رو وقف امامزاده میکنه است! مگر در زلزله هاى بزرگ گذشته ( در این رژیم ننگین و فاسد ) نبود، اجناس مرغوبى ( چادر - پتو - چراغهاى سیار- لباس- کفش ووو ) که از کشورهاى اروپایى و کانادا اهدا شده بود رو در محله گمرک تهران و چند جاى دیگه و در فروشگاهها در معرز فروش گذاشته بودند ! چادرها همه آرم صلیب سرخ داشت و پرچم کشور اهدا کننده و جمله هدیه از طرف کشور . ! این بى شرفهاى بى فانوس نه وجدان دارن و نه بویى از انسانیت بردند!
    2
    24
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    [::arian1 - ابادان، ایران::]. این دوستمون تو این ویدیو میگه اینو‌ مردم فرستادن
    1
    9
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.