هشدار سفیر اسراییل در آمریکا: افزایش خطر جنگ اسرائیل با گروه‌های وابسته به ایران

ران درمر، ۴۶ ساله، سفیر اسراییل در آمریکا ران درمر سفیر اسرائیل در آمریکا، می گوید خطر بروز مناقشه میان کشورش و گروه های دست نشانده ایران در سوریه و لبنان هفته به هفته افزایش می یابد.
 
به گزارش نیوزویک، سفیر اسرائیل در واشنگتن در مصاحبه ای با نشریه «پولیتیکو» گفت تا زمانی که با تهدید ناشی از ایران در سوریه مقابله نشود امکان جنگ بین اسراییل و آن گروه ها بیشتر می شود.
 
درمر معتقد است: «اگر ایران در سوریه عقب نشانده نشود، شانس برخوردهای نظامی بیشتر می شود. این افزایش خطر سالانه و ماهانه نیست، بلکه هفتگی است.»
 
اسرائیل برای مقابله با تهدیدها در سوریه مرتب به عملیاتی در مناطق مرزی دست می زند. دولت اسرائیل گفته است اجازه نخواهد داد ایران از طریق حزب الله پایگاهی دائمی در سوریه بنا کند.
 
به گفته سفیر اسرائیل در آمریکا «جای تردید نیست؛ امکان بروز درگیری در سوریه بالاتر است. اسد اساسا رعیت رژیم ایران است و نیروهای آن یعنی شبه نظامیان شیعه و حزب الله در میدان نبرد هستند.»
 
به گزارش «تایمز اسرائیل» جت های جنگی اسرائیل در تازه ترین مداخله شان در سوریه در روز جمعه ظاهرا یک پایگاه نظامی ایران در پنجاه کیلومتری مرز را هدف حمله قرار دادند. تصاویر ماهواره ای نشانگر تخریب در پایگاه الکسوه در جنوب دمشق است. گفته می شود تا دوازده پرسنل نظامی ایران در آن حمله کشته شده اند.
+26
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد
    ای بابا از که یاد گرفتید هشدار بدین معلومه جرعت این کار ندارید بابا اگر ....... دارید بیای جلو کار رو یکسره کنید. یا زنگی زنگی یا رومی رومی
    5
    16
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    سالیان سال است رژیم اسرائیل و رژیم اخوندی ایران برای هم شاخ و شونه میکشن و ان این را به منزوی کردن در منطقه تهدید میکند و ان دیگری را به نابودی تهدید میکند. این گوی و این میدان اگر شهامت دارید نشان دهید که چند مرده هلاجید ! البته انچه تا بحال دیدیم رژیم ایران خیلی مرد تر و باغیرت تر از رژیم اسرائیلیها بوده چون از زمان تاسیس دولت اخوندی در ایران رژیم اسرائیل توسط اخوندها تهدید به نابودی شده و روزبه روز عرصه را بر اسرائیلیها تنگ تر کرده است. حالا هم انقدر نیروهای ایرانی از قلمرو اسرائیلیها نزدیک شده است که هرآن ممکن است اسرائیل توسط رژیم ایران و متحدان منطقیش به تصرف اخوندها دراید.
    4
    14
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    saeed88 - هنگ کنگ، هنگ کنگ
    کاش خامنه ای دستور میداد اینارو از نقشه جهان محو کنن
    13
    6
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    حامد اندونزی - اندونزی، اندونزی
    ایلومیناتیای کثیف و خودبرتربین، ایران با این رژیم کثیفش باز واستون دیواری شد که نتونین دنیای نوین پانصد ملیونی بسازید، کره شمالی هم مثل ایران غده ای شد براتون
    9
    1
    شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.