هم‌سلولی سابق رضا ضراب او را به تجاوز متهم کرد

رضا ضراب حدود چهار سال پیش در جریان یک رسوالی مالی در ترکیه بازداشت اما بعد آزاد شد یک هم‌سلولی سابق رضا ضراب، بازرگان ایرانی-ترکیه‌ای زندانی در آمریکا، با ثبت شکایتی در دادگاهی در نیویورک او را به تجاوز و آزار جنسی متهم کرده است.
 
هم‌سلولی سابق رضا ضراب ادعا کرده است که آقای ضراب بین نوامبر ۲۰۱۶ و مارس ۲۰۱۷ (آبان تا اسفند سال گذشته) در زندان منتهن، که هر دوی آنها در آن نگهداری می‌شدند، به او تجاوز کرده است.
 
او همچنین آقای ضراب را انجام به چند مورد آزار جنسی دیگر نیز متهم کرده است.
 
رضا ضراب با اعتراف به همکاری در دور زدن تحریم‌های ایران، با دادستانان آمریکایی همکاری می‌کند و در روزهای اخیر در این زمینه شهادت داده است.
 
آقای ضراب علاوه بر اعتراف به پول‌شویی، دور زدن تحریم‌ها و پرداخت رشوه به مقام‌هایی در ترکیه، اعتراف کرده است که در مدت بازداشتش در آمریکا به یک زندانبان آمریکایی ۴۵ هزار دلار رشوه داده تا مشروبات الکلی بگیرد و از موبایل این زندانبان استفاده کند.
 
در شکایت‌نامه‌ای که درباره اتهام جدید تجاوز ثبت شده آمده است آقای ضراب پس از شکایت هم‌سلولی‌اش به محل دیگری منتقل شده است. شاکی هم هنوز در زندانی در آمریکا به سر می‌برد.
 
شاکی مردی ۶۲ ساله و اهل ساحل عاج است و در انتظار حکم محکومیتش در پرونده‌ای دیگر است.
 
شکایت‌نامه او می‌گوید که رضا ضراب ابتدا در زندان با او دوست شده و پس از جلب اعتمادش به او تجاوز کرده و سپس با تهدید باعث شده که او به سرعت موارد تجاوز و آزار ادعایی را به مقام‌های زندان گزارش نکند.
+25
رأی دهید
-54

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    امیدوارم ان پیر مرد 62 ساله دروغ گفته باشد . هر گز چنین چیزی را نمی توان باور کرد که کسی جوان و خوش تیپ و صاحب نام به اسم رضا ضراب به مردی 62 ساله تجاوز کرده باشد , انهم در زندان !!!! ان مرد شاید شنیده باشد یا دانسته باشد که وضع مادی رضا خوب است , خواسته دادگاه رضا را بعنوان متجاوز به او که هم بند سابقش بوده محکوم و جریمه کند تا پولی گیر او بیاید. ان مرد 62 ساله دیده زندانبان از رضا شاکی است و پرونده های محکومیت کلفت دیگر دارد , گفته من هم این اتهام را برایش درست کنم شاید چیزی گیر من هم امد. ولی از اینها بگذریم شاید نیروهای امنیتی ترکیه هر طور شده و با هرنامی شده با این مرد 62 ساله تماس گرفته اند و از او خواستن به دروغ از رضا بخاطر تجاوز به او در دادگاه شکایت کند که رضا بیش از این نتواند در دادگاه برعلیه ریس جمهور ودیگر مسئولان ترکیه بخاطر دور زدن تحریمها وکمک کردن به رژیم ایران شهداد بدهد.
    20
    112
    ‌پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

    علاقه وتنفری نسبت به رضا ضراب ندارم.اما این سناریو هالیوودی احمقانه است وبه درد دادگاه های آمریکا وآمریکائی جماعت سطحی وساده بین وگوش دراز میخوره.واقعا چرا آمریکائی ها فکر می کنن همه مثل خوشون احمقن وگوش دراز؟
    19
    76
    ‌پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    boysboys - مونیخ، آلمان

    آخه این رضا ضراب جوون و نسبتا خوشتیپ،ثروتمند و مشهور،همسر ابرو‌گوندش،میاد به پیرمرد سیاه سوخته ساحل عاجی اونم از نوع خلافکار و زندانی تجاوز کنه؟. اصلا مرغ پخته هم خندش میگیره!!!. صد درصد قضیه باج گیری و پول هست.
    9
    94
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    آخه هیچکسی نه، اونم یک پیر مرد سیاه پوست از ساحل عاج!! ولی از دادگاه های آمریکا بعید نیست که واقعا یک سور زدند به همکاران قوه قضاییه اشان در ایران!!
    4
    70
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    جوک کریسمس بود!!! یارو از ابرو گونش پیاده بشه سوار یه سیاه پوست 62!!! ساله بشه. احتمالا رضا ضراب شوخیهای منشوری مثل شیث رضایی کرده (انگشت منگوشت) یارو فکر کرده واقعا تیکه ای هست برای خودش.
    9
    78
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه
    کاراردوغان. ...ه !
    1
    10
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    bg_m - صوفیا ، بلغارستان
    پیره مرده فهمیده که رضا ایرانی است و تو امریکا هر کی از ایران شکایت کنه دادگاه صد در صد به نفع اون رای میده گفته بیا من هم امتحان میکنم مگه یازده سپتامبر انفجار بیروت انفجار بوینس آیرس و و و رو نچسپوندن به ایران و به همون بهونه میخوان لوحه اخامنشی ساختمانهای که مربوط ایرانه پولهای بلوکه ایران و و و رو بکشه بالا براشون مهم هم نیست که این اموال مربوط ایرانه نه جمهوری اسلامی
    2
    9
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    باید این شخص ٦٢ ساله را مدتى در کلاس تدریس جناب طوسى ثبت نام کنند تا پى به معناى واقعى تجاوز ببرد!
    2
    10
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. آمریکاییها از آلمانیهای نژادپرست نازی و فاشیست احمق تر نیستند، مطمئن باش! راستی آلمان شرقی رفتی ببینی کی و چقدر احمقه؟!
    8
    4
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
    احتمالاً حکایت لنگه کفش در بیابان غنیمت است بوده. این عاقا دزد کوچولو با سن بالا ها زیاد حال میکنه، زن اخرش که خواننده ترک بود از خودش ١٦ سال بزرگتر بود
    5
    4
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا::]. قصد وارد شدن به این بحث رو ندارم که مثل بچه دبستانی ناچار بشم با امثال تو کوته فکر بحث کنم که مامان از از مامان تو خوشگلتره وبابای من زورش از بابای تو بیشتره.عشق وعرقی هم به هیچ وجه به آلمان وآلمانی ندارم.با این همه واقعیت اینه که توو دنیا آمریکائی ها رو به سطحی نگری وحماقتشون می شناسن وآلمانی ها رو با اندیشمندانش.اگر قسمت شد و مسافرتی غیر از مکزیک وپورتوریکو ارزون قیمت داشتی می تونی با مردم کشورهای مختلف در اینباره تبادل نظر کنی.
    2
    5
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.