مدارس نظامی کودکان روسیه، جایی برای پرورش نخبگان میهن‌پرست.

+17
رأی دهید
-34

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    میهن پرستی و وطن پرستی و ملی گرایی واژه هایی که تهشون میچسبه به نژادپرستی. خیلی از فیلسوفا این واژه ها رو ساخته حکومتها و قدرتها برای سواستفاده از عامه مردم و چپاول ملتها میدونن. وقتی میگی وطن یعنی حصاری ساختی و سعی داری از خارج حصار منافعی وارد اون حصار کنی. مرزهای سیاسی اصلا نمیتونه حوزه زندگی بشر باشه. انسانها باید جهانی فکر کنن و جهانی زندگی کنن البته با حفظ حریم فرهنگی . امیدوارم روزی از این واژه ها که در قرنهای گذشته در حفظ ملل و منافع کاربد داشته و بعدها شده وسیله سودجویی حاکما گذر کنیم. والا دنیا به آرامش نمیرسه.
    9
    20
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. گرامی حرف‌هایت قشنگه ، اما کاملا اشتباه است. اگه میهن پرستی نبود و صدام ایران را فتح کرده بود ، الان باید به عربی کامنت مینوشتی.
    5
    11
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. اصل مطلب رو نگرفتی. این موضوعی زمانی انجام میشه که حکومتی و صدامی نباشه. برای همه اینطور باشه. فقط مراکزی به نام دولت امور اداری رو انجام بدن و سیستمهای انتظامی هم فعالیت خودشون رو داشته باشن. بشر امروز توسط حکومتها و مرزهای سیاسی (نامش شده وطن و کشور) در قوطی شده. همش تحت سواستفاده هست. جلوی شکفتن استعدادهای انسانها گرفته شده. فرهنگها تحت تاثیر افکار فرد یا افرادی رو به نابودیه. حکومتها با کثیفترین روشها از جمله ایجاد فرهنگهای بد و گرفتن فرهنگهای اصیل و بنیادین انسانها و همینطور انداختن تب اعتیاد به انواع چیزها مثل مواد مخدر ، رسانه های دیجیتال،اتومبیل، پست و مقام، مدارک تحصیلی ووووو انسانها رو زندانی کردن.
    1
    7
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    ورود و خروج در مدارس آزاده فکر نکنم اجباری در کار باشه. هست؟
    0
    2
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. گرامی. من ریشه عقاید شما را در تزهای انترناسیونالیستی میبینم که از قرن ۱۸ مطرح بوده و بعد ها قطب مخالف فاشیسم و فالانژیسم و عقاید راست افراطی شد. در قشنگی این تزها شکی نیست ، اما بی توجهی به احساسات فرهنگی ، فردی، هویتی در دراز مدت نتیجه برعکس می‌دهد. شما خشن ترین افکار نژاد پرستی ، قوم پرستی افراطی و حتی بنیادگرایانه را اکنون در بلوک شرق سابق و جمهوری های سابق شوروی میبینید. به نظر من میهن دوستی متعادل ، پاسداری از ارزش های تاریخی و هویتی یک جامعه همیشه الزاما منفی نیست.
    0
    2
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. ادامه. اما تز نابودی دولت ها و حکومت ها هم بیش‌تر از یک قرن پیش توسط پیش کسوتان انارکیسم از جمله بوخارین مطرح شد ، اما در عمل به خشونت کور تبدیل شد و به بن بست رسید.
    0
    3
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    والا بعد افاضات فیض دوستان ما خودمون از اینها فک و فامیل داریم اول از همه اینکه حالا روسا بدن یا خوبن کاری ندارم ولی یک شرقین پس نکات مثبت و منفی رو خیلی با اختلاف درونشون میبینید دوم از همه اینکه شما میخواید استریپ دنس و بیناموس بنامینشون مردمانی هستن که برای دفاع از ناموس و مملکتشون ۲۶ میلیون کشته دادن! چهار دختراشون دختر بزرگ میشن و پسراشون قلدر و قوی نه مثل غرب شل و سوسول پنجم روی درس و مشق بچه‌هاشون بسیار سخت گیرن و بسیار تحصیل کرده اند و باهوش و جامعه بسیار پیچیده‌ای برخلاف تبلیغات غرب دارن. ششم مثل خودمون از دیکتاتور توسری خورن دلیلش خیلی عرفانی و شرقی هستن بعدم خانواده بر جامعه اولیت داره (بدبختانه) هفتم کینه گیر مثل ما و گیر بده نیستن اگر امروز داد سرت بکشن فردا روی رفاقت میان و عذر خواهی میکنن و دیگه هم از یادشون میره (برخلاف تصویری که غرب ساخته) هشتم همیشه خودشونن اصلا وانمود به چیز دیگه نمیکنن و فیس و افاده ندارن. زناشون مثل گربه ماده مراقب بچه و خانواده‌ان و به مادر یا زن جا افتاده بابا میگن یعنی زنی که در حد مرد نگه‌دار خانوادست خلاصه مثل همه جا مثبت و منفی خود دارن
    0
    2
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. نظر شما کاملا بجاست اما موضوعی که من مطرح میکنم کاملا منطبق با چیزی که شما توصیف میکنی نیست. اساسا بخشی از مسیرشون یکسان هست اما هدف متفاوته. از طرفی قطعا وطن دوستی بد نیست اما وطن پرستی از نگاه من خوب نیست. پرستش هرچیز تعصباتی داره که خوب و بد درش تاثیر نداره. من میگن نگاه جهان شمول داشته باشیم. یعنی همه جهان رو وطن بدونیم. منافع همه جهان رو منافع خودمون بدونیم. در حال حاضر حکومتها و مرزهای سیاسی فقط زیان ایجاد میکنن. زیان به بشریت. باید با یه برنامه جامع هم حکومتها منحل بشن هم مرزهای سیاسی. این نیاز به انسانهای پیشرفته داره. نیاز به یک ارتش جهانی صرفا برای مهار تجاوزها به حق و حقوق جمعیتهای مجاور . تاکید میکنم مهار کردن نه جنگیدن. یعنی عملا خلع سلاح جهانی. تنها راهش هم یک سنای جهانی متشکل از نماینده همه ملتهاست. دیگه در اون حالت کسی نمیترسه مثلا کردها کشور تشکیل بدن بلکه عملا کردها یک قوم هستن که در زمینهای خودشون زندگی میکنن و یک نماینده هم در فدراسیون ملتها یا سنای جهانی خواهند داشت. دیگه تصاحب فلان شهر و فلان کشور بی معنی میشه. همه آروم میشن.
    0
    3
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    در اون حالت نه فقط جنگ کشورها نخواهد بود بلکه خود به خود جنگ ادیان و اقوام هم تموم میشه. حتی بشر میتونه عاقلانه جمعیتشو کنترل کنه. نه اینکه چین و روسیه و هند فقط جمعیت به درد نخور صرفا سرباز امام زمان بزاین و بریزن رو کره زمین. اونطرف هر روز مردم سویسی تبار که بیشتر به درد بشر میخورن کم و کمتر بشن. دیر بجنبیم اکثریت فرهنگهای ذاتی اقوام و ملتهای مختلف نابود و محو میشه. حکومتها هم مست قدرت نسل به نسل اونرو به فرزندانشون منتقل میکنن و نمیدونن اونها هم دارن دور باطل میزنن.
    0
    4
    جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.