دختر جوانی که کارگر ساختمانی است! - عکس

شاید شما نیز با افرادی روبه‌رو شده اید که تنها تن به کاری می‌دهند که دارای کلاس یا پرستیژ اجتماعی باشد.
 
برای این دسته از افراد کلاس و پرستیژ شغلی، مهم‌ترین مسئله قلمداد میشود اما دراین میان کم نیستند زنانی که پا به پای مردان در خارج از منزل کار میکنند تا بتوانند تکیه گاه آن ها در زندگی باشند. برای این دسته از زنان کلاس یا پرستیژ شغلی مهم نیست و انها تنها به هدفی که دارند می اندیشند.
 
به گزارش سیمرغ، کارگر ساختمانی «ژیائو مئی» یکی از این زنان هست. انتشار عکسهایی که او را بعنوان یک کارگر ساختمانی مشغول کار در ساختمانی در فیلیپین نشان می داد تبدیل به پربازدید ترین عکس های این روزهای فضای مجازی شده هست.
 
او می‌گوید میـخواهد روی پای خودش بایستد و از نظر مالی به والدینش متکی نباشد. هدف وی پس انداز پولهایش و آنوقت خرید یک آپارتمان هست.
 
وی دراین خصوص گفت بزودی به هدفم خواهم رسید. هدف من با انجام اینکار این بود نشان دهم ما زنان نیز توانایی های انجام کارهای سخت را داریم. می‌خواهم به زنان بگویم انها توانایی هایی فراتر از تصورشان دارند. من از انجام اینکار لذت می‌برم و برای من هدفم اهمیت زیادی دارد.
+158
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد

    این عکس جوری انگار کمی ساختگی است شاید اجر ها قلابی چون به عقل جور نیست یک دختر یا حتی مرد این‌همه اجر با دست بلند کنه. خیلی عجیب است
    24
    118
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    چه دختر نازی.درد وبلاش بخوره توو سر علافهای وگل وگشادها ی وبال این اون.خصوصا ازنوع داخلی ومید این ایران وپلنگها ومفت خورها وبرادر خودم.وبه ناحق سوسیال بگیران خارج از ایران چه ایرانی چه هر آشغال دیگه.
    44
    51
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    این چه کاریه. تو چرا خوجله. تفکر حاضره به جای تو به اندازه 10تا عمله افغانی کار کنه.
    47
    41
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    نوع آجر کوره اى در این عکس ها تقریبا بین ١/٧٥ تا ٢کىلو وزن دارد. در اولین عکس با توجه به تعداد آجر ها که ٥٢ تا به نظر مى رسد مى توان تخمین زد این دختر جوان نزدیک به صد کیلو آجر حمل مى کندکه این غیر طبیعى به نظر مى رسد و احتمال زیاد است که به خاطر جلب توجه و یا نوعى تبلیغ و یا هر منظور دیگرى ساخته شده مخصوصا اینکه از خانم زیبائى نیز استفاده شده باشد.
    7
    69
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران
    این عکس از دهات‌های چین هست ولی‌ در اسلام باید آماده باشی‌ ،اگر شوهرت هر موقع اراده کرد میتواند زنهای متعدد ‌ای را بگیرد، و هر موقع دلش خواست میتواند زن اولی یا دومی‌ یا هر زنی که خسته ا‌ش کرده‌اند در بازار برده فروشان بفروشد (سوره نسا)حالا اگر چادر بپوشند دیگر توسط برده فروشان دزدیده نمیشوند . این چه اسلامی است که مردم باید قوانین ۱۴۰۰ سال پیش را پیروی بکنند.
    29
    46
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    محمد از شیراز - شیراز، ایران

    Mok432. حرفت جالب بود مخصوصا که با دلایل دینی و آوردن نام سوره ای از کتاب عزیز تکیه کردی. فقط راستش کنجکاو شدم و دوست داشتم بدونم شما خودت پسر چند مین زن فروخته شده به مردم هستی.....جوری با کینه و نگرانی صحبت کردی که من کنجکاو شدم.
    47
    21
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    چه دختر نازی درد و بلاش بخورد تو سر دستمال بدستانی که نه عقل دارند نه تربیت نه استعداد . فقط دستمال بدست برای آخوند هستند. بورس می‌‌گیرند .می‌ آیند خارج و فحش به پناهندگان می‌‌دهند. از خود پرسش نمی‌‌کنند. که چرا یک دانمارکی نمی‌‌رود. آلمان پناهنده شود. یا یک نروژی نمی‌‌رود سوهد پناهنده شود. آنقدر هم ادعاها دارند .که اسم خود را آزی ینکه شاعری می‌‌گیرند . که تمام زندگی‌ خود. و شهر خود آخوند رسوا را مضحکه می‌‌کرد. من که نیستم ولی‌ گویم شرف یک پناهنده ۱۰۰۰ بار بیشتر است .از بورس بگیر آخوند. زیر ذلت سوسیال اینجا می‌‌رود. ولی‌ پاسدار ماتت آخوند نیست.
    22
    40
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    دوستان عزیزی که فکر میکنند که حمل اینهمه آجر برای یک دختر معقول نیست، باید گفت سخت نگیرید این آجرها چینی‌ هستند و حمل آن مشکل نیست.
    4
    31
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    shayan2 - تهران، ایران
    تو محیط پر از گرد و غبار موهاش چقد برق می زنه و تمیز مونده معمولا همچین مواقعی باید یه پارچه ای رو سرش بکشه بیشتر برای مطرح شدن این کار می کنه
    7
    10
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. درود بر شما
    15
    15
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران
    [::محمد از شیراز - شیراز، ایران::]. [::محمد از شیراز - شیراز، ایران::]. من همیشه جالب حرف میزنم ، اگر دوست نداری حرفهای دیگران را میتوانی از ایران بروی و به بقیه عرب‌ها در یمن و لبنان ملحق شوی ،یا به مدافعان حرم روسیه یا سوریه ملحق شوی ، آخوند و کاسه لیسان این رژیم فاسد از ایران بروید و گم شوید ،مردم ایران جانشان به لبشان رسیده است.
    18
    30
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    چاپید شاه! - لوزان، سوییس

    mok432 من به راستی از اینهمه درایت و کیاست وسیاست شما در بهت وحیرت ام ! راستی شما با این هوش وافر چرا در استخدام سازمان سیا یا اینتلیجنت سرویس نیستید؟اگر از دست من ناراحت نمی شوید پس لطفا ارتباط این مطلب را با کومنتارتان مشحص کنید!
    32
    10
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    sina79 - همدان، ایران
    اصلا معقول نیست عکس سوم 19 ردیف 4تایی یعنی حدود 80 تا حتی اگه هر آجر رو یک کیلو حساب کنی میشه 80 کیلو که محال یه دختر با این ظرافت بتونه بلندش کنه.کارگری کردنش قبول ولی با این حجم درست در نمیاد
    8
    9
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    چاپید شاه! - لوزان، سوییس

    arduscht منابع و وبسایتهای زیادی هستند که می توانند امار پناهندگان از کشورهای غربی در دیگر کشورهای غربی را نشانتان بدهند لااقل در این نوزده بیست سالی که جهان وطن شده ام یکمورد را سالها قبل به عینه دیدم که فردی با اصلیت و تبار هلندی! در سوئیس تقاضای پناهندگی کرده بود!
    31
    3
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::dannni - سوئد، سوئد::]. منظورت اینکه مصنوعی‌یه جانم؟ بله درسته؛ اینها اصلیش رو خوب نمیتونن بلند کنند؛ زیر سنگینیش میزان!
    17
    6
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    حرف حق بگو - آنتورپن، بلژیک
    [::mok432 - تهران، ایران::]. حرف حق نمیزنی و حرف زور میزنی من تازه کاری به حرف های بیمزه ت ندارم فقط میخوام بدونم کدوم نادونهایی بهت پرو بال میدن معلومه که از ایران نیستی که شب و روز و نصف شب میای تو سایتی که مال ایرانیهای خارج از کشوره کامنت میذاری
    19
    10
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    حرف حق بگو - آنتورپن، بلژیک
    [::mok432 - تهران، ایران::]. [::mok432 - تهران، ایران::]. هیچوقت و هیچوقت از طرف کل مردم حرف نزن مگه تو وکیل وسی همه مردم هستی از طرف خودت هرچی میخوای بنویس ولی پای همه مردم رو وسط نکش تونستی حرف حق بزنی بیا تو اگه همین الان توی تهران باشی و از تهران کامنت میذاری من ده هزار یورونقد میریزم به حسابت ولی اگه از خارج کشور باشی ودروغت رو ثابت کرذم باید از همه عذرخاهی کنی
    23
    9
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    حرف حق بگو - آنتورپن، بلژیک
    [::محمد از شیراز - شیراز، ایران::]. [::محمد از شیراز - شیراز، ایران::]. [::محمد از شیراز - شیراز، ایران::]. البته شما هم محاله از شیراز باشی ولی باز خوب این اقا رو سرجاش نشوندی
    23
    6
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران
    [::محمد از شیراز - شیراز، ایران::]. [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. [::چاپید شاه! - لوزان، سوییس::]. [::حرف حق بگو - آنتورپن، بلژیک::]. این اسم کاربری که انتخاب کردی و صد‌ها اسم کاربری قلابی‌ که داری باید بگویم اسمش را بگذار ، چاپید رهبری ،چاپید لاریجانی این اسامی مناسب تر است برای جیره خوران حرم روسیه و رهبری دزد
    11
    24
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    حرف حق بگو - آنتورپن، بلژیک
    کلا شاید سه چهار نفر از داخل ایران بیان کامنت بذارن بقیه فیک هستن و جای دیگه هستن واینقدر خاثیت ندارن حرف حق بزنن که کجان از بسکه دروغ مینویسن حال ادم بهم میخوره حرف حق بگو عزیز دل خدا باش حرف نادرست بگوعزیز دل بنده هاش باش
    24
    9
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.