اول چاه را بکن، بعد «فراری» را بدزد؛ دزدی که پول بنزین ماشین فراری را نداشت

به گفته پلیس، سارق، ماشین ۳۰۰ هزار دلاری را داغان کرده است. یک ضرب المثل فارسی می گوید، اول چاه را بکن، بعد منار را بدزد. حالا این ضرب المثل در شهر «سانتا آنا» ایالت کالیفرنیا مصداق پیدا کرده است. مرد سارقی که چندی پیش یک فراری ۳۰۰ هزار دلاری را دزدیده بود، وقتی پول بنزین نداشت و در یک پمپ بنزین پرسه می زد، دستگیر شد.
 
به گزارش اسوشیتدپرس، مالک فراری ۳۰۰ هزار دلاری اکتبر این ماشین را برای تعمیر می برد. کارگر تعمیرگاه، کلید را روی صندلی ماشین جا می گذارد و دقایقی بعد این خودرو به سرقت می رود. دوربین های امنیتی تعمیرگاه همه رویداد را به تصویب کشید. مردی که یک کت مارک فراری به تن داشت، وارد گاراژ شد و خودرو را با خود برد.
 
تحقیقات پلیس به نتیجه ای منجر نشد تا اینکه در میانه نوامبر، در یک پمپ بنزین، یک خودروی فراری پارک می کند اما صاحب آن بجای بنزین زدن، در آن حوالی پرسه زد تا اینکه یک نفر مشکوک شد و به پلیس خبر داد و پلیس «سانتا آنا»، فردی به نام «اسرائیل پرز رانگل» را دستگیرکرد. البته، او اتهام ربودن اتومبیل را انکار کرد.
 
روزنامه لس آنجلس تایمز نوشته که سارق، ماشین دزدیده شده را داغان کرده است. همه علائمش را از بدنه آن کنده و جعبه دنده ماشین نابود شده است. داخل ماشین هم پر از اشغال و وسایل است.
نمایی از داخل خودرو که سارق آن را حسابی تخریب کرده است. صاحب اصلی ماشین خوش شانس بود. چون لس آنجلس تایمز نوشته، شرکت بیمه اتومبیل، تمام خسارت سرقت آن را به صاحبش پرداخته، و او هم با آن یک لامبورگینی ۲۰۱۸ مدل هوراکان خریده است.
+26
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    خنده دار بود. تقریبا همه میدونند بیمه هزینه دزدیدن ماشین رو پرداخت میکنه و نیازی به خوش شانسی نیست. بیمه ها انقدر خوب پول میگیرن که دادن هزینه دزدیده شدن ماشین چیزی نیست. مردم هم آرامش دارند و پلیس هم زیاد عجله ای ندارن و بیخودی درگیر نمیشن و همون ریپورت به همه ماشینهای پلیس داده میشه و روی سیستم هست چون میدونند مالک از طریق بیمه پولش رو میگیره و مشکلی نخواهد داشت و مالک هم بجای دنبال کردن پلیس و برو بیاهای بیخودی با بیمه تماس میگیره. در هرصورت همه دوست دارن یه احمقی پیدا بشه ماشینشون رو بدزده. البته یه زمانی هوندا آکورد خیلی میدزدند چون ماشین بسیار خوبی هستش و تقریبا اصلا خرج نداره فقط بنزین و روغن و برو.
    6
    29
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    محمد از شیراز - شیراز، ایران
    لامبورگینی هم ماشین کم خرجیه. دوستم داره ۱۰ سال استفاده کرد فقط بنزین میزد
    3
    1
    جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.