زائری: به خدا، افتضاح روسریِ تایلندی درد دارد

پایگاه خبری انتخاب: محمدرضا زائری روزنامه‌نگار و کارشناس مسائل دینی به شدت به اتفاق رخ داده در مسابقات کبدی واکنش نشان داده است.
 
حجت الاسلام زائری در این‌باره نوشته است:
 
«دعواهای طنزآمیز و شرم آور رییس سابق جمهوری و مسؤولان قوه قضاییه را شاهدیم و به روی خودمان نمی‌آوریم، ماجرای دردناک بلاتکلیفی مواضع‌مان در مقابل رژیم صهیونیستی در میدان‌های ورزشی را می‌بینیم و خون دل می‌خوریم، ولی این یکی را به قول معروف نمی‌دانم باید کجای دلمان بگذاریم؟
 
آیا این بازی‌ها مسخره کردن حکم خدا نیست، آیا ملعبه کردن دین و اعتقادات مردم نیست، در تاریخ بشر کسی این قدر دین و باورهای مردم را به سخره گرفته؟ کسی این قدر تعالیم و اندیشه‌های متعالی اسلام را مضحکه کرده؟
 
به خدا درد دارد که نادانی و حماقت ما این طور مفهوم عظیم و رفیع حجاب را به افتضاح بکشد و هیچکس از بزرگان و اعاظم و علما و مراجع هم به روی خودش نیاورد! نه به عنوان یک آخوند عمامه به سر، نه به عنوان یک شهروند ایرانی، بلکه به عنوان یک مرد مسلمان متأسفم که این عکس به عنوان سند بلاهت و حماقت هم کیشان او در فهم و تطبیق یک موضوع دینی و یک حکم شرعی باقی خواهد ماند!
+110
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان

    این بازی های مسخره فقط و فقط به خاطر وجود پر برکت شماهاست .....شما عمامه به سرها
    5
    123
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    اخه ابله اگر مصاحبه این اقای تایلندی را با خبرنگار گوش کرده باشی ایشان گفته که بخاطر همراهی با تیمش در هنگام مسابقه که بنظر ایشان واجب هست به ایشان همکاران شما در ورزش گفته اند که باید روسری سر کند تا بتواند وارد سالن شود ،پس خاک بر سر خودت و حکومتت که ابروی ایران را همه جا برده اید.
    11
    110
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sarkar Ostovar - استکهلم، سوئد

    . اصلا دین ، مخصوصا اسلام یعنی : بلا هت ، فقر ، بدبختی ، کلک، مفتخوری ، خونریزی ، جنگ ، سربریدن ، کشتار در راه خدا : فقا تلو فی سبیلل الله افاجا ( بکشید در راه خدا فوج فوج ) ، دین فروشی ، صیغه ، برادر کشی ( شیعه و سنی ) ، دزدی های کلان در روز روشن ، رشوه ، باج گیری ، همان زیر میزی ، بزور به بهشت بردن و جهان را تبدیل به جهنم کردن .........و. و. و. و. و. و. و و. و ...... حالا حاج آقا این روسری که چیز تازه ای نیست. .
    10
    88
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    تعالیم و اندیشه‌های متعالی اسلام حتما مضحکه هست که این نتیجه اش میشه ! سند بلاهت و حماقت هم کیشان حضرت عالی تنها این نیست که فرمودید و ظاهرا تعجب کردید , از کتاب خوف و تحقیر و شکنجه که عثمان جمع آوری کرد , تا نوشته های باقر مجلسی چیزی جز سند بلاهت و حماقت این دین جهان شمول نیست
    8
    90
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    آخوندى که یک عمر تو بشکه بوده درد حالیش نیست !
    6
    61
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    حجت الاسلام زائری نگران هیچ چیزی نباش چون بعداز حکومت اخوندی انقدر فیلمهای کمدی از رخ داده نظام مقدس اسلامیتان ساخته میشود که شب و روز مردم را میخندانید و اسم حکومت داری اخوندها مضحکی میشود که مردم با مسخره اسم حکومتتان و حاکمان اخوندتان را میبرند . جمع کنید این حکومت سرتاپا مسخره اسلامیتان را تا کی ابروی خودتان را میبرید ؟
    4
    62
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    دین شما فقط بدرد لای جرز دیوار قبرستان میخوره و بس
    1
    21
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.