سی‌ان‌ان: سفر هیأتی از اروپا به آمریکا برای دفاع از برجام.

+22
رأی دهید
-17

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا
    به عبارت دیگه اروپا دلش برا ملت همیشه در صحنه نسوخته بلکه برای قرارداد های باد اورده توتال و رنو و کلاه گشادی که سر مردم ایران رفته سوخته. تا اکثریت مردم ایران به اون درجه از شناخت و اگاهی نرسن همیشه کشورهای دیگه براشون تصمیم می گیرن و سرشون کلا می ذارن الانم نوبت اروپا و روسیه هست همون طور که سال 57 براشون تصمیم گرفتن و البته مردم هم همراهی کردن.
    8
    13
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یا30ن - پارسایان، ایران
    آقایون فرنگ نشین رؤساتون تو کدوم دانشگاه مدیریت بحران خوندن!یعنی اکیپ آلمانی در زلزله اخیر کرمانشاه به صدراعظم آلمانها،آنجلا مرکل نرسوندن که این زلزله شبیه زلزله بم بوده!حالا چرا بم!برای اینکه محل خروج موج زلزله تو بم شده منطقه سری هر کی بخواد بره ببینه چیه!عمودی می‌ره افقی برمی گرده!من مطمئنم اون پایین یه خبری هس!وگرنه ۱۰۰ظپس لرزه عادی نیست!به خودتون بیاین!رحم بر پلنگ تیز دندان......ظلمست بر گوسفندان!اینا همتون رو به خاک سیا می شونن!حالا مبینید!
    5
    5
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    [::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. پ ن پ انتظار داری اونها بخاطر حقوق بشر از مزایای روابط اقتصادی با ایران دست بکشند ؟ خود تو اگر میوه فروش سر کوچه ات میوه هاش را ارزان بفروشه ولی بدانی که زن و بچه اش را کتک می زنه از او خرید نمی کنی ؟ اروپا دنبال منافع اقتصادی خودشه آمریکا هم خیلی دوست می داشت که راه اروپا ر ابرود ولی نمی تواند چون لابی اسرائیل آنجا را کنترل می کنه این حرف من نیست حرف محمد رضا شاه است مصاحبه اش هم تو یوتوب هست که می گوید یهودیان کنگره و بانکها و رسانه های آمریکا را کنترل می کنند
    4
    4
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.