احمدی‌نژاد به خامنه‌ای: امید به بهبود اوضاع به حداقل رسیده .

+46
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    کور شود آنکس که نتواند دید - لندن، انگلستان
    از دوران محمدرضا پهلوی و 400 قبل و بعد از آن که دولتهای استکباری تشکیل شدند،تنها کشورهایی توانستند از حیله کشورهای استعماری در امان باشند که اولا:اعتماد مردم را کسب کرده و به موازات تقویه بنیه دفاعی و نظامی کشور،بنیه اقتصادی و معشیتی مردم را نیز تقویت کنند.ثانیا:تنها کشورهایی توانستند نقشه کشورهای استعماری را نقش بر آب کنند که دارای استراتژی قوی و واضح به دور از گفتگوهای پست پرده با کشورهای استعماری(همانطور که در برجام اتفاق افتاد)و روشن برای مردم خود جهت هماهنگی که در شرایط خاص اتفاق میافتد،دولتمردان با پشتوانه مردم بتوانند شرایط سخت را پشت سر گذرند.استراتژی احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری اش از نظر دولتی حساب شده بود ولی با توجه به شرایط وقت نه اعتماد مردم کسب شد و نه شفافیت لازم برای مردم راداشت.ودرنهایت وضع حکومت حالی(حکومت روحانی) در دوحالت این استراتژیها تهی است.
    21
    17
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه
    این موجود رسمأ مردم ایران را ابله و نادان مى پندارد!
    16
    24
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    هرچند بعضی اوقات در مورد احمدی نژاد منفی می اندیشیم و برعلیه او چیزهای مینویسیم ولی شاید ایشان به تمام معنا اینرا درک کرده باشن که حکومت اخوندی حکومتی است که در خدمت چند خانواده است که روز به روز قدرت مادی و قدرت سیاسی این خانواده ها بالا و بالا تر می رود. چون خانواده پدری احمدی نژاد اهنگر بودن خود احمدی نژاد میخواهد نقش کاوه اهنگر را در خانواده و در ایران بازی کند و کشور ایران را از دست این چند خانواده ضحاک مانند رها سازد.
    15
    27
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    کور شود آنکس که نتواند دید - لندن، انگلستان

    احمدی نژاد اگر بتواند اعتماد مردم را کسب کند(با علنی کردن مسائل پشت پرده)بهترین گزینه جهت رویارویی با فساد گسترده موجود در کشور،زیرا بنده حقیر اعتقاد دارم که در دوران ریاست جمهوریش به بلوغ فکری و سیاسی که الان رسیده،را نداشت و این مسئله باعث شد خیلی از فسادها که در دوران ریاست جمهوریش بیفتد را گردن او بیاندازند ولو اینکه این فسادها قبل و بعد از ریاست جمهوریش به مراتب بیشر بود.
    13
    39
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یا30ن - پارسایان، ایران
    از محالاته کاری نمی تونن بکنن!اگر بحث اینکه علنا قدرت رو ازشون بگیره بجایی نمی رسند!اوایل انقلاب هم چنین اتفاقی افتاد مگه بازرگان حمایت مردم و مجاهدین و طالقانی رو نداشت!با این وجود به سال نکشیده مجبور به ترک ایران از خاک بلوچستان شد! رجایی و باهنر هم که مثه بازرگان حمایت می شدند هم تو آتیش سوختن!خلاصه لب مطلب بخوای پشتوانه خودتو مردم بذاری باید مثه اونا همه جور قد و نیم قد همراه خودت کنی!گذشت دوره لوطی گری و پارتیزانی!جواب های هوی است!من که چشمم آب نمیخوره! نهایتش رئیس‌جمهور سابق کشورمان باید فرار رو برقرار ترجیح بده.این جماعت یه مشت مغول زاده اند!
    1
    9
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::کور شود آنکس که نتواند دید - لندن، انگلستان::]. امثال تو با محمود برید بزارید باد بیاد. من به خون از شانپانزه تشنه هستم. این انگل بلاهایی سر مملکت آورده که حالا حالاها جاش خوب نمیشه. شماها نمیدونم کی هستید که ملت رو خر فرض کردید. این حرومی باید اعدام بشه با آخوند یا بی آخوند.
    23
    20
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    کور شود آنکس که نتواند دید - لندن، انگلستان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. من یکی که رفتم،مهم اینه که تو و امثال تو تکلیف خودتون رو تعیین کنید که از انگل به انگل تر نرید.
    7
    13
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::کور شود آنکس که نتواند دید - لندن، انگلستان::]. فعلا که داری کثیفترین و انگلترین موجودی رو که ایران به خودش دیده طهارت (پاک نمایی) میکنی. من به هیچکدوم اینا رای ندادم. اما با این محمود ولدچموش دشمنی دیرینه دارم. اینا بازی مجدد چند فرمانده سپاهه. من میدونم کیا این عروسک خیمه شب بازی رو تکون میدن. اسم سردارایی که پشت این جونور و اون مشایی بی صفت هستند رو هم میدونم. اینا کارمندان سازمان اطلاعات سپاه هستن که در نقش سیاستمدار از طرف فرماندهان سپاه وارد بازی شدن. مگه همین بی شرف نفت و مخابرات و دانشگاهها رو تقدیم له سپاه نکرد. مگه 3000تا دانشجوی کس و کار حکومتیها رو بدون کنکور برای دکترا در دانشگاههای دولتی نچپوند. کی در تاریخ ایران همچین جسارتهایی کرده. مگه فرماندهان سپاه به حمایت این انگل که دست نشاندشون بود صدها شاید هزاران نفر رو نکشتن. مگه امثال ترانه موسوی رو تجاوز و نسوزوندن. مگه فکر کردی مرتضوی رو کی آورد؟ همونایی که این انگل و دارو دستشو آوردن. خجالت بکشید. یا آدم اینها هستید یا خیلی بی مغزید.
    6
    7
    ‌چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    toopetoop - سانتا کلارا، ایالات متحده امریکا
    amirgheryou - تهران، ایران .. من احتمال میدم به روحانیها و لاریجانیها وصل باشی
    6
    5
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::toopetoop - سانتا کلارا، ایالات متحده امریکا::]. قطعا قرار به انتخاب باشه هرکسی رو در که مقابل محمود شپش و دستهایی که از پشت نگهش داشتن و دارو دستش باشه رو انتخاب میکن. لاریجانی ها یا هرکسی. ولی چون اساسا قرار به انتخاب نیست انقدر احمق نیستم آدمهایی رو که گذشتشون رو میدونم و اخیرا چه بلاهایی که سر مردم و مملکت آوردن رو میدونم و فراموش نمیکنم و خام نمیشم. باورم نمیشه کسانی پیدا بشن که عمال محمود نباشن و انقدر مخلص(بی مخ) باشن که در هر صورتی از این بی شرف طرفداری کنن. امثال من سال 88 و 89 بارها جونشون رو کف دستشون گذاشتن تا جلوی این جونور و طرفدارانش واستن. جدای اینها گول چرندیات امثال روحانی رو خوردید گفتیم ایرادی نداره کار عجیبی قبلا نکرده بوده. اما این یکی رو تحمل نمیکنم. چون میدونم این جریانات بازیه جدید فرماندهان سپاه هست و تک تک اسم قدرتهایی رو که پشتشه امیدوار نیستم اون لاریجانی گربه نره بزنه اینو له کنه. ولی اگر لیاقت این ملت محموده ایشالا که فدای حماقتشون بشن. محمود و مشایی جلادان اطلاعات سپاه هستن. زندگیشون با رمالی و جادو گذشته.
    3
    6
    ‌پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.