تقدیمی رهبر حزب الله لبنان به زلزله زدگان ایران - ویدیو

حسن نصرالله : بودجه و هزینه و خرج خورد وخوراک و سلاح و موشک های حزب الله از جمهوری اسلامی می رسد.
+66
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Compatriot - تورنتو، کانادا
    خوک کثیف!
    2
    11
    دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    تقدیم به حکومت فرقه گرای رافضی که ایران رو به فنا داد. شیعیان باید ببینند که بزرگان و روحانیون اونها خیانت های غیر قابل جبرانی به ایران زدند پس اگر در برابر ظلم ملایان و به تاراج بردن ثروت کشور اعتراض نکنند در این خیانت سهم دارند
    6
    12
    دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    پژمان 1977 - دوبی ، امارات متحده عربی
    راست میگه این مفت خور ، شفافیت از این بیشتر؟ یکی نیست بهش بگه ای الدنگ آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است، این که تمام ملت میدونه و دهها ساله که از خون ملت ایران مکیده میشه تا شما انگلها اینقدر گردن کلفت شدی ، به امید روزی که ملت ایران تمام ملاهای دین فروش و بی خاصیت رو یه جا وارد زباله دان تاریخ بکنه و شما هم ای آقای حسنک آرزوی آب آشامیدنی سالم و داشته باشی اما اون هم برایت میسر نشه.
    2
    18
    دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    محمد از شیراز - شیراز، ایران
    بله ...درسته ...ایران هم سپر‌بلا میخاد.... مگه زمان شاه کمکهای ملیارد دلاری به اردن نشد؟. مگه هرینه کارخانه تصفیه آب در انگلیس از طرف شاه پرداخت نشد؟. آخر چه شد ؟ به شاه بیچاره خیانت کردند از انگلیس گرفته تا آمریکا و خود فرانسه که خمینی را با احترام وارد ایران کرد. حالا هم خود آخوندها یاد گرفتن به غرب و اروپا اعتماد نمیکنن و هزینه حزب الله لبنان رو میدن ولی این گروه به ایران وفادار هست و حداقل با دستور ایران حاضر به جنگیدن هستند. آمریکا و سعودی هم کمکهای ملیارد دلاری به داعش و گروهک های دیگه میکنن. . ایران کمک ملیون دلاری میکنه نه ملیاردی مثل آمریکا یا بقیه و در مشکلات اخیر سوریه و عراق هم این حزب الله وفاداری خودشو به ایران نشون داد ...تا کور شود هر آنکس که نتوان دید.
    9
    10
    دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    خب مگه ملت تمم اینها را نمیدانند و نمیبینند؟!ملت ۴۰ ساله اینها را میدانند و حتی بیش از اینها را میدانند و لب تر نمکنند.در ماجرای سپرده گذاران بخت برگشته چکار کردند،یا ماجرای ایت ا. تاجر شکرکه میلیونها دلار پول اهدایی به اخوندهای نجف را بالا کشید و صرف تجارت خودش کرد یا ماجرای ۳۰۰۰میلیارد گم شده یا دکلهای نفت گمشده یا کشتیهای نفت گمشده یا ۱۵ میلیارد تارج شده به اسد و اسماء جونش یا میلیاردها تاراج ملت را به کام وحش الشعبی ریختنیا درب و پنجره و اصطبل طلا برای مردارهای عرب در عراق ساختن!...
    0
    11
    دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایرانی مرده پرست - منچستر، انگلستان
    خلایق ملا پرست خرافاتی نادان که دولا شده و شفاعت از چاه توالت می خواهند هرچه لایق. آقای فلاحتی یاسین تو گوش این ملت ...میخونی؟؟؟
    0
    13
    دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::محمد از شیراز - شیراز، ایران::] ممنون از شجاعت شما برای گفتن واقعیت. هزینه های متعدد یک کشور بر اساس منافع اون کشور اولویت بندی میشه. بحث بودجه مربوط به زلزله زده ها توسط وزارت کشور و نیز هلال احمر و ارگانهای خدمات رسانی مرتبط تامین میشه و ارتباطی با هزینه دفاعی کشور که بسیار مهمه نداره ،تفکیک شده هستن . نیروی خارج از مرزی ایران یعنی حزب الله لبنان میتونه عامل ثباتی نه فقط برای خود اون کشور بلکه برای منافع ارضی -مذهبی-ملی ما باشه ،این نیرو اگه نبود اسرائیل تا حالا چندین بار مراکز هسته ای مارو که متعلق به نسلهای آینده مردمه رو نابود کرده بود. من با هزینه کردن برای این نیرو موافقم همونطور که هزینه کردن برای هموطنان زلزله زده امریست واجب و در حال انجام،هر دو (امداد داخلی-امنیت خارجی)در جای خود مهم هستن.
    14
    1
    دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.