خسارت ۲ میلیون پوندی بابت کفش های نامرغوب !

دادگاهی در لندن درباره شکایت مروان فلینی از شرکت تولید البسه ورزشی نیوبالانس، تصمیم گیری خواهد کرد.
 
اسکای گزارش می دهد: ماجرا از این قرار است که ظاهرا کفش های ورزشی شرکت نیو بالانس مناسب اندازه پای این بازیکن نیستند و او مجبور است پیش از بازی های تیمش، آن را به مسئول تدارکات منچستریونایتد بسپارد تا سایز کفش ها را برایش بزرگ کنند؛ عاملی که این بازیکن معتقد است بر کیفیت بازی هایش تاثیر گذار بوده است.
 
ظاهرا این پرونده شامل مدارکی از مکالمه های واتس اپی هافبک بلژیکی منچستریونایتد و نمایندگان شرکت نیو بالانس هم است که طی آن ها، شماره ۲۷ شیاطین سرخ بارها از کفش های خود گلایه کرده است. اما مکالمه های برقرار شده چگونه بوده اند؟
 
در آگوست ۲۰۱۶ فلینی با ارسال پیامی، خواستار کفش هایی با طول و عرض بیشتر شده است. یک ماه بعد، او در پیامی نوشته: مشکل بزرگی دارد و به هیچ وجه راحت نیست. در ساعت ۲:۱۰ بامداد ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶، فلینی در پیامی برای مسئولان شرکت نیو بالانس نوشته بود: دوست من، سلام. امشب یک بازی داشتیم و من برای ۹۰ دقیقه بازی کردم و حالا پس از بازی، نمی توانم راه بروم. رفیق، شصت هر دو پایم درد می کند و نمی توانم بخوابم… درد شدیدی دارم. صبح آن روز او پیامی با این مضمون فرستاد: امروز باید نزد پزشک پا بروم. در نوامبر ۲۰۱۶ که او کفش های جدیدی از نیو بالانس دریافت کرده بود، نوشت: هنوز همان است؛ باید آن ها را گشاد کنم.
 
ظاهرا در ادامه کمپانی نیو بالانس به فلینی وعده داده است که در حال کار کردن بر روی کفش های او هستند و به زودی مشکلش را بر طرف خواهند کرد. یک مقام از سوی آن شرکت در پیام خود برای فلینی نوشته است: ما در حال کپی کردن کفش نایکی برای تو هستیم… کفش های جدیدت به زودی از راه خواهند رسید؛ آن ها شبیه به محصولات نایکی خواهند بود. البته ظاهرا در دسامبر ۲۰۱۶ فلینی در پاسخ به پیامی که از او پرسیده شده بود کفش هایش بهتر شده اند، پاسخ بله داده بود. در ماه ژانویه هم او در پاسخ به این که کفش ها در پایش راحت هستند، گفته که این کفش ها برای پاهایش عالی هستند.
+6
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.