اتهامات آزار جنسی دامن پیکسار و دیزنی را هم گرفت

جان لاسه‌تر از تمام کسانی که آنها را ناخواسته بغل کرده عذرخواهی کرده است جان لاسه‌تر، مدیر بخش انیمیشن شرکت‌های پیکسار و دیزنی اعلام کرده است که در پی اتهاماتی که در ارتباط با سوء رفتار علیه او مطرح شده، به مرخصی می‌رود.
 
کارکنان فعلی و سابق پیکسار به نشریه هالیود ریپورتر گفته‌اند که آقای لاسه‌تر عادت به بغل کردن‌های ناخواسته و بی توجهی به حریم خصوصی دیگران داشته است.
 
افراد دیگری هم مدعی شده‌اند که او مشهور به "دست زدن، بوسیدن و اظهارنظرهای (ناخوشایند)" بوده است.
 
آقای لاسه‌تر در بیانیه‌ای از تمام کسانی که آنها را ناخواسته بغل کرده عذرخواهی کرده است.
 
او به خاطر "رفتارهای اشتباه" و "هر گونه حرکتی که باعث شده که افراد احساس کنند به هر شیوه، شکل یا فرمی پا را آن سوی خط گذاشته" عذرخواهی کرده است. جان لاسه‌تر یکی از شناخته‌شده‌ترین سازندگان انیمیشن در جهان است او خطاب به همکارانش گفته است: "شما یک دنیا برای من ارزش دارید و من عمیقا عذرخواهی می‌کنم که شما را ناامید کردم... مهم نیست که نیت من خیر بوده، همه حق دارند که حریم خود را داشته باشند و به حریمشان احترام گذاشته شود."
 
جان لاسه‌تر مدیر عامل استودیوهای انیمیشن پیکسار و دیزنی است که به عنوان یکی از خلاق‌ترین خالقان انیمیشن در جهان شناخته می‌شود و در طول دو دهه گذشته در تعدادی از موفق‌ترین فیلم‌های کودکان نقش اصلی را داشته است.
 
او کارگردان انیمیشن‌های محبوب داستان اسباب‌بازی، زندگی یک حشره و ماشین‌ها است و در ده‌ها فیلم دیگر مانند در جست‌وجوی نیمو، وال-ای و فروزن نقش تهیه‌کننده را به عهده داشته است.
 
شرکت دیزنی، در بیانیه‌ای گفته است که از "صداقت و عذرخواهی صریح" آقای لاسه‌تر تقدیر و از تصمیم او برای رفتن به مرخصی حمایت می‌کند.
 
تازه‌ترین فیلم پیکسار به نام کوکو ( Coco) از امروزچهارشنبه ۲۲ نوامبر و تنها ساعاتی بعد از اعلام مرخصی آقای لاسه‌تر در آمریکا روی پرده می‌رود.
+9
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.