طرح مقابله با مساجد و تشکیلات سلفی‌های افراطی در آلمان.

+146
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۹
    Lavashak22 - کپنهاک ، دانمارک

    خود دولت میدونه که اینا افراطی هستند ! تازه تصمیم گرفتند محل اجتماعاتی که تصمیمات تروریستی توش گرفته میشه را ببندند. تو لندن هم زیادن. مواظب باشید اذیتشون نکنید تا زمانی که یک حمله تروریستی انجام ندادن اخه حقوق بشر زیر سوال میره. حالا کسی میدونه فرق سلفی و وهابی چیه؟
    4
    52
    یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    اینها آدم های خود آلمانی ها هستن و در کل اروپا هستن و اروپای واحد اینها رو نگهداریشون میکنه برای فردای پس از داعش . پس از داعش یک سازمان دیگه ایی با حمایت قوم منفوره جهود یا همون اسراییل و آل نجسه سعود به وجود میاد و به خاورمیانه اعزام میشن و اونجا هم مردم رو قتل و غارت میکنن . این نقشه ی آمریکاییای زنا زاده س که بعد از شاهنشاه خدابیامرز به اجرا دراومد . جنگ عراق و ایران و بعد از اون گروه های افراطی مثل طالبان و القاعده و الان هم داعش . هدفشون چیه ؟ جنگ در خاو میانه س تا همیشه این منطقه ی نفت خیز بین مردمانشون جنگ و تفرقه باشه تا هم بتونن اسلحه هاشونو بفروشن و هم نفتشون تامین باشه و هم اعراب متحد نباشن چونکه اگر اعراب خاورمیانه با هم متحد بشن ، یه نفر مثل شاهنشاه آریامهر به وجود میاد و کاسبیه غربیها رو خراب میکنه .
    31
    30
    یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی. اگه از همون اول جلوی ورود فله ای این جانوران رو می گرفتن کار به اینجا نمی کشید. شاید بلوک شرق اروپا هم عبرت گرفته که درها رو روی مهاجران آسیایی-آفریقایی تا حدودی بسته.
    0
    38
    یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه

    اکثرا ترک تبارند که مثل همه جا با زاد و ولد خرگوشی مثل باکتری در حال تکثیرند. تنها چیزی که دارند تورک و اسلام و کله پوک. فقط وفقط تعفن ازشون ساتع میشه
    4
    37
    یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    اینجا در کانادا اخیرا به ٣ نفر از این مسلمانهاى سلفى که قبلا به زندان افتاده بودند دولت از جیب مردم به هر کدام مبلغ ١٠ میلیون دلار پول اعطا کرده است. دلیل پرداخت هم بد رفتارى و بعضا بى گناهى این افراد بوده که آن هم زیر سئوال است.
    0
    18
    یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Lavashak22 - کپنهاک ، دانمارک. دوست عزیز سلفی همان وهابی است. یعنی گرایش واحد و شبیه به هم دارند.سلفی گری و وهابی گری مانند صهیونیسم در یهودیت است. اینان ننگ اسلام و مسلمانان هستند چرا که مسلمانان واقعی را بدنام می کنند. مسلمانان واقعی از سلفی ها و وهابی ها در رنجند. این سلفی ها شیعیان را کافر می دانند و می کشند چه رسد به آن فرد مسیحی. خدا از این تیمیه و عبدالوهاب نگذرد که انحراف سلفی گری و وهابی گری را ایجاد کردند. البته از نقش بریتانیا هم در پر و بال دادن به این سلفی ها نباید گذشت.
    4
    8
    یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران
    آقا پلیس که دست اینو نگاه میکنی‌ ، من اگه جات بودم فرق سرشو تو دهانش می‌کردم قبل از اینکه خانواده‌ام را زیر کامیون ببرد
    2
    9
    یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.