سجده ی شکر مردم جوانرود و تشکر از کمک های مردمی مهاباد - ویدیو

+74
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    gozargah - ایران، ایران

    متاسفانه برخی از رسانه در حال گسترش نژادپرستی و ایجاد اختلاف بین مردم هستند اون از بی بی سی که با خبرنگار مکریان مصاحبه می کند و می گوید تمام کمک هایی که آمده از کردستان بوده و شهرهای دیگه کمکی نکردند و از طرف دیگه هم جمهوری اسلامی. الان هم رسانه شما. واقعا شرم آوره. جالبتر اینکه تمام این رسانه هایی ه این نژادپرستی را گسترش می دهند یک مبدا مشترک دارند که آن هم انگلستان است. نفرین بر تفکرهای نژادپرست.
    23
    54
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    تورکم - اردبیل، ایران

    مردم نجیب اینگونه در برابر کمک رفتار میکنن و عده ای دیگر با یاغیگری وسایل امدادی را غارت و به زلزله زدگان میفروشن اگر بحران بزرگی در کشور ایجاد یشه هیچ مدیریتی نهواهد شد و هرج و مرج میشه هر اتفاقی هم میفته بازم مسولین (رانتخواران) فکری و تدبیری برای دفعه بعد نمیکنن شاید هم فکرشان جای دیگری است
    5
    52
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه

    [::gozargah - ایران، ایران::]. دم هموطنامون خیلی گرم، امیدوارم همیشه سلامت باشند. مردم کرد میدونند که همه مردم کمک کردند. در یکی دو روز اول کمکها بیشتر از کردستان و مناطق دور و بر بود که دلیلش هم دروغهای صدا و سیما بود ولی بعدا که مردم ایران فهمیدن فاجعه تا چه حدی است همه با جون و دل کمک میکنند. البته بیش از ده هزار هم کشته شدند ولی دولت که مسول مدیریت بحرانه و آمار فقط در حال لاپوشانی است.
    5
    44
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.