افشای اولین سند علی کریمی علیه فدراسیون و تاج

علی کریمی که چندی پیش فدراسیون فوتبال را به فساد متهم کرده بوداینبار با ادبیاتی تهدیدآمیز تر به استقبال مهدی تاج و فدراسیون نشینان رفت.
 
به نوشته ایلنا، او در کانال تلگرامش نوشته:فساد در فوتبال ربطى به جادوگرى و رمالى نداره، با این حکمها سوژه خنده مردم داغدیده رو در این روزها جفت و جور نکنید هر چند خیلى وقته داغ این فوتبال رو به دل مردم نشوندین،از تمام تریبونتون استفاده کنید ولى سر مردم رو نمیتونید شیره بمالید ، اون چیزى که فکر میکنید مردم هستند ، خودتونید. یه دو سه روزى درگیر یه کار مهمى هستم، برمیگردم.
اقاى تاج حالا میخواى برى اینو اونو ببینى که تکرار مصاحبه من پخش نشه، انقدر ضعیفى که نمیدونى مصاحبه من تمام شبکه هاى اجتماعى پر شده و نیازى به جاهایى نداره که ١۵٪‏ هم ببیننده نداره!!حالا برو دنبال یار کشى باش، یارات هم دستى بر اتش دارن البته با تمام یارانت هم توى فوتبال حریفتون هستم هم توى مسائل دیگه که دارى توش دست وپا میزنى
منتظرم باش.اقاى تاج کارت هدیه ۵میلیون ریالى بانک تجارت را براى چه کارى استفاده میکردید؟
از امروز دنبال بستن کانال تلگرام من باش
+201
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    علی کریمی هم در فوتبال اعجوبه بود و هم انسان مردمدار و دوستداشتنی است و از همه مهمتر نترس و شجاع است ،خصوصا در موقعیت امروز ایران با این حکومت دیکتاتوری که همه مردم ترجیح میدهند سکوت کنند امیدوارم برایش مشکلی درست نکنند خصوصا اینکه اقای تاج سپاهی است .............. علی کریمی عشق است ،امیدوارم همیشه شاد و پیروز و سربلند باشد.
    19
    145
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    من هیچوقت از فوتبال و شخصیت علی کریمی خوشم نیومده. ولی خداییش هرکی بکنه تو پاچه باند کفاشیان و تاج و ساکت و چنتای دیگه که ظاهرا همشهری بازی خفنی هم دارن دستشو میبوسم. بخصوص که تاج و اونیکیها اطلاعاتی هم هستن. حتی اگر از عقده های شخصی هم باشه کارش حرف نداره. این گروه کثیف 20ساله فوتبال ایران رو لجن مال کردن.
    22
    20
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    بعنوان یک طرفدار سابق پرسپولیس از علی کریمی که تک خال فوتبال ایران بود خوشم میاد ولی نباید اینو از یاد برد که همین فدراسیون امسال پنج ستاره شده یعنی تمام تیم های ملی رده نوجوانان تا جوانان و بزرگسالان و ساحلی و امید و حتا فوتسال به جام جهانی رفته و درخشیده اند و فیفا و ای اف سی فدراسیون مارو قبول دارن فقط مشکل اسپانسرینگ و خصوصی سازی مطرحه که داره روش کار میشه و در سال2018 این مشکل برطرف خواهد شد اما علی کریمی بعد از نازکردن برای کارلوس کیروش از تیم ملی کنار گذاشته شده و کینه داره تو باشگاه نفت هم با اس ام اس ناز کرد اونا هم درخشان رو بجاش گذاشتن. مدیریت و مربیگری فوتبال جای بچه بازی نیست شاید مثل مارادونا رو چمن خوب باشی ولی مثل مارادونا هم مدیریت و مربیگری بلد نیستی .دیه گو بجای مربیگری بارسلون یا تیمهای مطرح دنیا داره تو امارات با الوصل غاز میچرونه برید ببینید چی بروزش اومده. اما قضیه فساد در فوتبال که هنوزم هست از زمان غوغای -بازیکن سالاری -ستاره های ما وجود داشت و قبل از تاج و کفاشیان مرحوم دهداری سعی کرد ریشه کن بشه که هنوز نشده یکی از بازیکن سالارها خودت بودی
    44
    15
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    علی جون هر وقت مربی شدی ساکت موندی حالا که تیم نداری مدرک پونصد هزار تومنی که باش دو تا پفک هم بهت نمیدن رو نکن که خودت از این کارت پول ها خفن ترش رو میگرفتی و برای تیم سپاهی تراکتور سازی جونت رو میدادی. یادت رفته؟. جادوگری از پائین به بالاست نه بالا به پائین، دوست دارم از قضیه زدن آمپول غیر قانونی دوپینگ افدرین یا اون یکی که اسمش یادم رفته کمی هم افشاگری کنی. چرا معطلی؟
    45
    11
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    بد نیست از داستانهای منشوری برادرت فرشید کریمی دروازه بان سابق پرسپولیس هم تعریف کنی که چی شد یکهو دروازه بانی رو خودش بوسید و کنار رفت! البته خداحافظی عجیب و بودار فرهاد مجیدی که فدراسیون آبروش رو خرید و گفتن آبرومندانه خداحافظی کن تا نتیجه مثبت دوپینگ رو نگذاریم افشا بشه رو در جریانی، نیستی؟ نگو نیستم که ازت دلخور میشم.هر وقت عرضه ساختن رو داشتی بعد بیا تخریب کن اما این رو قبول دارم که بهرحال جای دکتر بیژن ذولفقار نسب و محمد دادکان و دکتر جعفر کاشانی در فدراسیون خالیه.
    42
    10
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    [::اسب آتش - سیدنی، استرالیا . جوجه بسیجی ،در مورد بیمارستان سازی رژیم کثیف اخوندی در کشورهای افریقایی سکوت میکنی اینجا زبونت درازه
    6
    35
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    تورکم - اردبیل، ایران

    علی کریمی را فقط به این خاطر علاقمنذش بودم که میدونستم حتما هر حا باسه حاشیه درست میکنه و سوژه خبری داره وگرنه سوای اینکه نسبتا خوب بازی میکرد اخلاق خیلی بدی داشت مثل جاسم کرار حالا هم که تیم نداره میخاد سوژه خبری درست کنه بهتره بره نهضت یکم نوشتن و ادبیات هم یاد بگیره این الگوی جامعه این چه وضع نوشتن بود علی کریمی؟؟؟
    29
    8
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::Iranemaa - قم، ایران::] ایران خانم سوهان خور سکوت چی چیه بعد از یک هفته دیروز دوتا خبر تازه که بالا بود رو مطلب گذاشتم یکیش همین خبر . به تاریخ و ساعت کامنت ها توجه کنی میفهمی .اون خبر بیمارستان رو همین دیروز دیدم اونم تیترشو خبرو نخوندم ولی چون بیات شده بود و در حال حذف از ستون سمت راست لذا چیزی ننوشتم چون فایده نداشت. بی خود دور برندار اگه میخواستم قایم بشم که اینجا چیز نمینوشتم. باشه الان میرم اون صفحه ببینم تو امثال نامردای خائنی مثل شما چی واسه گفتن دارید.
    10
    1
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    ایران خانم سبزی پاک کن در مورد خبر بالا علی کریمی میتونم ده تا کامنت بنویسم با جزئیات و ریز ریز کارای مسخره و نمایشی که واسه فدراسیون و سردار آجرلوی سپاهی در تراکتور سازی کرده ولی تو غیر یه شعار کلی و بخودت مثبت دادن چی کار کردی؟ هیچ وقت هیچی واسه گفتن نداری غیر از سئوالات طلبکارانه و وقتی جوابتو دادم رفتی سکوت کردی و قایم شدی. در مورد این خبر حرفی داری؟ نداری؟ ها؟ لال شدی ؟ فعلا بشین رو صندلی آناناس و سماقت رو بمک تا برم اون صفحه بقیه لاف زنها رو بکارم بیام نون بربری خور سابق
    12
    2
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.