بوریس جانسون بابت سخنانش درباره نازنین زاغری عذرخواهی کرد.

+29
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش
    والا ما یه همشهری داشتیم انگلیسیا رو خوب میشناخت. میگفت:انگلیسی جماعت از هر کسی آخوند رو بهتر میشناسه. این خانم زاغری هم بهانس،
    7
    19
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان
    این دختر از ایران فرار کرده و در انگلستان به عنوان پناهنده زندگی می کرد اما به یاد افتاد که وطنش ایران بهش نیاز دارد و با یک موسسه خیریه در ایران همکاری کرد. اخر تو نمی دونی وضعیت ایران چه جوری است بی خود کردی رفتی به کشوری خدمت می کنی که کاملا به وضعیت سیاسی و امنیتی ان اگاه هستی و حتی به اسم ان در انگستان پناهنده هستی . تقصیر خودش است
    19
    20
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    من موندم این احمق چطورى شده وزیر أمور خارجه که هنوز نمیدونه زمان و مکان و چگونگى اظهار نظر به چه فُرم باید باشه که أحیاناً باعث دردسر و مشکل نشه! اینهم یه کله خَر و نادونیه مثل تررررامپ !
    8
    24
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    [::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::] بله دوست عزیز، اینها قماشی هستند که همه تا یک قدمی مرگ می روند! نامشان در صدر اخبار قرار می گیرد، دنیا در رنجشان آه و واه بپا می کند، تمام اینها پوشش اخبار برای به حاشیه راندن حقوق من و تو است برادر من! بعد از اینکه آبها از آسیب افتاد، ناگهان بطرز معجزه آسایی از زندان بیرون می آیند، در غرب جایزه و مدال می گیرند، راهی تحصیل در دانشگاه می شوند، و د ر نهایت سر از لندن و بی بی سی و رادیو فردا و رادیو صدای امریکا در می آورند. و به نوشتن خبر در باره اهمیت زبان فارسی و اینکه گرز رستم چند کیلو بود مشغول می شوند. .
    21
    13
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    [::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::] نمونهه اول: اکبر گنجی - اتهام سنگین سیاسی به ده سال حبس و پنج سال تبعید محکوم کرد. برای مدت قریب هفتاد روز دست به اعتصاب غذای نامحدود زد. در پی وخامت اوضاع عمومی و پس از چاپ عکس‌هایی از اکبر گنجی که وی را در حالتی رنجور نشان می‌داد، . گنجی چند ماه پس از پایان دوران زندان به خارج از ایران مسافرت کرد. گنجی جایزه قلم طلایی انجمن جهانی روزنامه نگاران را در کاخ کرملین روسیه دریافت کرد. پس از آن به ایتالیا رفت و درفش نقره‌ای شهر فلورانس را گرفت. رئیس پیشین دادگاه بین‌المللی جنایت‌های جنگی، او را با نلسون ماندلا، واسلاو هاول مقایسه کرد و نمایندگان شهر فلورانس او را از سلسله راهگشایان آزادی دانستند که فضای استبداد را می‌شکند.
    19
    3
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    [::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::]. مثال دوم: منوچهر محمدی - به همراه برادرش اکبر محمدی و تعداد زیادی از دانشجویان در دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم شد. منوچهر از فرصت مرخصی از زندان برای حضور در مراسم خاکسپاری برادرش از ایران خارج و به کردستان عراق سفر کرد. او پس از بازگشت به عراق، با کمک سفارت آمریکا در این کشور مستقیماً به آلمان منتقل شده و از آنجا به آمریکا منتقل شد. منوچهر محمدی، از رهبران مبارزات دانشجویی، مبارزه خود را در خارج از کشور ادامه می‌دهد!
    20
    4
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    [::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::] مثال سوم: احمد باطبی - وی می‌گوید دوبار او را با چشم بسته به پای چوبه دار بردند که یک بار برای ۴۵ دقیقه، طناب دار به گردن او بود و بار دیگر، با چشمان بسته طناب دار به گردنش انداخته و دو نفر دیگر را در کنار او دار زدند. . احمد باطبی پیش از خروج از ایران در سال ۲۰۰۸ میلادی، به همراه برخی از دانشجویان زندانی و زندانیان سیاسی معتقد به فعالیت حقوق بشری همچون کیوان رفیعی، سازمان حقوق بشری را به نام مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران تأسیس کرد. . و از زمان اقامت در ایالات متحده بارها با این عنوان در میزگردهای تلویزیون فارسی صدای آمریکا شرکت کرده‌است.
    19
    4
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    [::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::] این خانم هم با پادرمیانی ظریف بخوبی و خوشی آزاد خواهد شد و نزد هم مسلکان خویش در لندن وپراگ خواهد پیوست و در اهمیت زبان پارسی و بی ارزش بودن زبان مادری ملتهای ترک و کرد وعرب و بلوچ قلم خواهد زد . کمی صبر کنید، خواهیم دید. بایستی باین جماعت گفت: برو دام بر مرغ دگر نه - که عنقا را بلند است آشیانه.
    20
    4
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    اینها همه از اثرات ماده سیاهی است که «نفت» نامیده می شود. یعنی بقول مشهدی عیباد، اینها همه از تأثیرات آب حمام مشدی است!‌ :)
    21
    2
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Roxenda - لندن، انگلستان
    مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی ، آفرین به آقای جانسون که برای یک جمله عذر خواهی‌ کرد، آخوندها که ۴۰ ساله دارن جنایت میکنند و از همه هم طلبکار هستند .
    7
    19
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

    [::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::] آدم انگشت حیرت بدهان می ماند که چطور این جماعت که متهم به خیانت به نظام هستند، می توانند از داخل زندان این رژیم که زندانبانش لاجوردی ها و قاضی القضاتش لاریجانی ها هستند، عکس و اعلامیه و پوستر و خبر به بیرون بفرستند، بعد خودشان هم راست راست از زندان بیرون بیایند و به خارج از کشور تشریف فرما شوند، اما حتی یک فعال سیاسی ترک آذربایجان، خروج از کشور که سهل است، بعد از سالها حبس، برای ملاقات با خانواده اش از پشت میله های زندان بایستی از هفت خوان رستم بگذرد؟!‌ زبان شیرین فارسی اینست! بگذریم! .
    23
    1
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    SANAZ YASNA - پاریس، فرانسه
    اگر اشتباه نکنم ناپلئون جمله پر معنی در مورد انگلیسیها دارد او میگوید که این انگلیسیها همه چیز فروشند. انسان باید ساده باشد که برود دنبال سخنان پر از فریب و ریای سیاستمدارن انگلیسی که تنها مهارتشون در فریبکاری و دروغ است . اینها چه در پشت مردم ایران بایستند چه در مقابل انها ذات و ماهیت هر دو حرکت یکی است . تو این سخنانشم داره عوام فریبی میکنه مثل میلیونها سخنان و نظرات دیگر.
    1
    11
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.