شیخ سلمان به اتهام "جاسوسی" علیه بحرین دادگاهی می‌شود.

+45
رأی دهید
-13

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    wahabi bast. - برنو، چک
    من کارى به شیعه سنى ندارم چون همش سر و ته یک کرباسند یکى از یکى دیگه گلابتر. ولى این شیخ على سلمان یک از شیوخ میانه رو و معتقد به عدم خشونت هست (البته که جزو اپوزوسیون هست) . رژیم دیکتاتورى بحرین مثل کودکى تحت سرپرستى عربستانه. حالا هر چقدر مى خواى مى تونه تنت مثل وزیر خارجه ش بشکه باشه . الایمود البحرین ماذا رایک فى دکتاتوریة النظام الملکى الطاغى الوهابى البحرینى یا ملَخَک؟
    17
    13
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    حکم جاسوسی و خیانت به کشور اعدام هست ، آویزان اش کنید ما هم حمایت می کنیم، یک مفت خور کمتر .
    11
    38
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    هر آخوندی که در سیاست دخالت کرد باید اعدام شود.نقطه
    4
    70
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان

    اگر گردن این تخم جن را مثل اون سوپر ملای عربستان نزنید خمینی دیگر میشه و میافتد به جان ادمها تو کشورتون!
    1
    24
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    این خاندان احمق که در اقلیت هستند انقدر در اصلاحات دست دست میکنند تا این شیخا سرکار بیاییند. اگر عقل داشته باشند به سوکولارهای شیعه و کسانی که از ایدئولوژی نمیخوان واسه به بند کشیدن مردم استفاده کنند میدان میدن و شرایط رو برای دست گرفتن دولت توسط اکثریت مهیا میکنند و خوب مقام شاهی خودشون رو هم میتونند نگه دارند همانطور که در انگلستان مردم حاکم شدند و شاهنشاهی آنها هم با داشتن امتیازاتی باقی مونده ولی در سیاست دخالتی ندارند. به نظرم بدترین کاری که این روزها بحرین داره انجام میده اینه که بی توجه داره به سمتی میره که مردم مجبور بشوند به سمت عوامل و وابسته ها یا کسایی که به رژیم آیت الله ها نزدیک هستند امیدوار بشوند. این بدترین اتفاق هستش که مردم از سرناچاری به سمت این زالوهای امامه به سر کشیده بشوند. باید یه طرح پیشرو بریزند و تجربه انگلیس یا تونس به نظر عالی هستش و میدان به سوکالارها و آزادی خواها داده بشه تا به وضعیت مردم رسیدگی کنند و شرایط رو به نفع مردم عوض کنند.
    2
    6
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    به نظر من مثل عربستان باید بحرین هم این مهره ها رو سریع اعدام کنه. بدترین خیانت شاه این بود که خمینی و این نخاله هایی مثل خلخالی و خامنه ای و سایرین رو اعدام نکرد. اگر 100 نفرشون رو اعدام میکرد الان میلیونها ایرانی کشته نمیشدند و کشور به این فلاکت نمی افتاد. تنها چیزی که باعث میشه من از شاه بدم بیاد فقط همینه که آدم دور اندیشی بود ولی مماشات کرد و واقعیتی که میدونست اتفاق می افته رو نادیده گرفت و فک کرد سرطان داره و میمیره و بزار حکومت دست این بربرها باشه ولی فکر مردم ایران رو نکرد. درسته مردم همیشه از نظر فهم واقعیتها احساساتی هستند و شاید تظاهراتهای بدتر از این میکردند ولی به نظرم نهایت حکومت دست سوکولارها می افتاد و این صدها برابر بهتر از آیت الله ها بود
    3
    11
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.