رییس اسبق سیا: آمریکا باید ۱۲ عدد از مادر بمب ها را خرج سپاه کند!

رییس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) در مصاحبه ای خواستار نابودی زیر ساخت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاسیسات برنامه هسته ای ایران از سوی ایالات متحده آمریکا شد.
 
به گزارش عصر ایران " جیمز وولسی" رییس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا – 1993 تا 1995- در مصاحبه با روزنامه اسراییلی" جروزالم پست" گفت: دفعه بعدی چشم به چشم شدن سپاه با آمریکا، ایالات متحده باید بین 6 تا 12 بمب (جی بی یو) به زیرساخت های سپاه و تاسیسات هسته ای ایران بریزد.
 
او گفت از این بمب باید صرفا برای از بین بردن زیرساخت های نظامی سپاه و تاسیسات هسته ای ایران استفاده شود.
 
بمب جی بی یو یا همان مادر بمب ها قوی ترین سلاح غیر هسته ای ارتش ایالات متحده است که با قدرت انفجاری معادل 10 هزار تن تن ان تی، یک سلاح مرگبار محسوب می شود.
 
ایالات متحده آمریکا تا کنون یک بار در آوریل سال جاری از این بمب برای نخستین بار در کوهستان های جنوب افغانستان علیه مخفیگاه های گروه داعش استفاده کرده است.
 
این مقام سابق اطلاعاتی آمریکا که از مشاوران نزدیک به دولت دونالد ترامپ است، در ادامه با ادعای اینکه اقدام ایران در ژانویه 2016 دردستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس یک اقدام جنگی بوده است، گفت آمریکا به خاطر اقدامات کمتر از این با انگلیس در سال 1812 وارد جنگ شد؛ چون بهانه آن جنگ نیز دستگیری و کشتن تعداد کمی از ملوانان آمریکایی از سوی نیروی دریایی انگلیس بود.
 
جیمز وولسی که هم اینک رییس بنیاد آمریکایی "دفاع از دموکراسی‌ها"ست، با انتقاد از برجام گفت: هرگونه توافق بین المللی واقعی باید تبدیل به یک معاهده شود... پس این توافق – برجام-  باید تبدیل به معاهده می شد. این توافق باید ملغی شده و به مجلس سنا ارجاع داده شود. اگر سنا آن را تصویب کرد، می تواند اجرایی شود و اگر هم آن را تصویب نکرد که هیچ."
 
این مقام اسبق اطلاعاتی آمریکا همچنین خواهان افزایش فشارهای اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران شد و مدعی شد تنها راه اعمال فشار علیه ایران درهم شکستن توان اقتصادی ایران از طریق تحریم ها و پایین آوردن مداوم قیمت نفت است.
+106
رأی دهید
-72

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    baba bekheyal - اسپارت، ایران

    مرده هر ۱۲ تا تو ک،،،،،
    4
    29
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    شماها هم فقط حرف میزنید و اهل عمل نیستید
    27
    26
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    سران امریکا از کلمه جنگ براحتی استفاده کرده وهیچ بعواقب آن فکر نمیکنند.جنگ با کره شمالی ویا جنگ با ایران !؟!؟جنگ مگه شوخی است ؟؟اشوب منطقه کمه؟!؟افقانستان عراق لیبی یمن....جمهوری خواهان امریکا بعلت سرمایه گذاری روی کارخانه های تسلیحات جنگی منافعشان در جنگ تامین میشود.جان مردم دنیا برایشان ارزشی ندارد.
    7
    57
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    بمب پدر ندارید. شما هم مارو مسخره کردید. دلار رفت بالای 4100 فقط ملت اکثریت اسکل ایران باید زجر بکشن و البته کشورهای اطراف. آخه میخوهید جمعیت دنیا رو کنترل کنید برید هند و چین جنگ راه بندازید. مردم خاورمیانه مگه چند میلیون هستن. درسته عقل ندارن ولی آدمن. امیدوارم یه شهاب سنگ بخوره این زمین بی صاحب همه از دست هم راحت بشن. چون شعور زندگی با هم رو ندارن. تو همین سایت پر از اینطور بیشعوراس. واویلا به بیشعورهایی که نمیدونن سایت چیه. لعنت به اونیی که میان تو اینترنت به عربها توهین میکنن و به حکومت فاسد ایران بال و پر میدن. به قول دوستمون اینها زامبی هستن. لعنت به کسانی که فاز نژاد پرستی قوم گرایی وطن پرستی ملی گرایی دارن. از هر قوم. این مخل انسانیت هستن. اینها عقده ای های دارای کمبود هستن. امثال من اگر توی اینترنت بحث قومی میکنن و جواب میدن برای اینه که افسار این عده رو کمی بکشن والا متنفرم از هرچی شعار و ادعای گروه گرایی. هر نو گروهی. گروه قومی گروه زبانی گروه کشوری گروه فامیلی گروه شغلی هرچی. لعنت و هزاران لعنت.
    19
    40
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران

    ای کاش ۴ تا هم برای این مکان‌ها بگذارید اول مقر رهبری دوم حوزه علمیه سوم حرم معصومه چهارم حرم رضا تا دیگر اسلام مغازه خودش را در ایران تعطیل بکند.
    18
    57
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران
    این بی پدر ها چه راحت از جنگ حرف میزنند؟؟!! مثل اینکه ویتنام را فراموش کرده اند که واژه چنگ را مثل نقل و نبات می جوند؟؟
    13
    15
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    واقعا لعنت به هرچی نژادپرست و پشت کوهی که بقیه رو مچل خودش کرده و هیچ نمی فهمه مگر زبان زور! لعنت به کج فهمی و دیرفهمی چه از نوع دیندارش و چه نژادپرستش! امان از سروکله زدن با کسانیکه تو روز روشن خورشید رو نمی بینن و در حالیکه عینک آفتابی به چشم دارن میگن کو آفتاب؟!اینجا که تاریکه؟!!! واقعا نوع بشر چه راحت به راه خطا میره درحالیکه دیده و شنیده و خوانده هزاران و میلیونها نفر به چاله افتاده را از پس قوم گرایی و دین پرستی و تعصب کورکورانه ی خودی و ناخودی! ینی دنیا تموم میشه آخرش برخیها آدم نمیشن
    4
    3
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.