سپ بلاتر به آزار جنسی دروازه‌بان تیم فوتبال زنان آمریکا متهم شد

هوپ سولو، دروازه‌بان تیم فوتبال زنان آمریکا، سپ بلاتر، رئیس سابق فدراسیون بین‌المللی فوتبال را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده است.
 
هوپ سولو در مصاحبه با روزنامه پرتغالی اکسپرسو گفته است آقای بلاتر پیش از مراسم برترین‌های فیفا در سال ۲۰۱۳ او را "دستمالی کرده" است.
خانم هوپ (وسط) می گوید آقای بلاتر در مراسم ۲۰۱۳ اهدای جایزه برترین های فیفا، او را دستمالی کرده است.آقای بلاتر ۸۱ ساله که در سال ۱۹۹۸ به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال منصوب شد، در سال ۲۰۱۵ پس از ۱۷ سال به اتهام فساد از این سمت کنار گذاشته شد.
 
خانم سولو که به همراه تیم آمریکا در جام جهانی قهرمان شده گفته است از این اتفاق به شدت شوکه شده بود اما برای اعطای جایزه خودش را "جمع و جور" کرده بود.
 
سخنگوی آقای بلاتر، اتهامات هوپ سولو را رد کرده و آن را "مضحک" خوانده است.
 
خانم سولو که بیش از یکصد بار برای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا بازی کرده، ماه پیش در توییتی گفت که آزار و اذیت جنسی در جهان ورزش شایع است.
 
اخیرا شماری از چهره‌های سرشناس به آزار و اذیت جنسی متهم شده‌اند. هاروی واینستین، تهیه‌کننده هالیوود، کوین اسپیسی، هنرپیشه، لوئی سی کی، کمدین و استیون سیگال از جمله این افراد هستند.
+8
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    والا این دروازه بان را که من میبینم ارزش زندان رفتن را دارد.
    13
    12
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    خبر بعدی: خدا ، شیطان وعزراییل رو آزار جنسی داده. شیطان باهاش کنتاک کرده اما عزراییل اعتراض نکرده و به پست و مقام رسیده.
    9
    10
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    چقدر قیافه این دروازه بانه وحشیه. در تصویر اول هم نوکش معلومه. آزار جنسی سب بلاتر به این فقط میتونه از راه دور *اوفففف* گفتن باشه. نزدیکش بشه دروازه بانه میفرستتش تو دروازه.
    10
    14
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    بیچاره خواسته یک گل به دروازه بزنه ،
    2
    10
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    حالا دروازه را سوراخ کرد یا نه ؟
    3
    9
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    چی شد یکدفعه همه در یک زمان یادشون اومده بهشون تجاوز شده !! سال سال افشاگری تجاوزهاس
    2
    6
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    من شخصا به این حرفا توجهی نمیکنم . اکثر دروغ میگن و فقط میخوان خودشون رو مطرح کنند . خیلی ها لذت میبرن بیان سرتیتر خبرها . آدم حالش بهم میخوره از این زنایی که عموما سنشون بالا رفته و پلاسیده شدن و حالا یادشون افتاده تو جوانی چیکارا کردند و حالا که هیچکس توجهی نمیکنه بهشون یا با جراحی پلاستیک خودشون رو میکشند یا با این خبرها میخوان رسانه ها توجه کنند و شک نکنید واسه این مصاحبه ها مبالغ خوبی به جیب هم میزنند چون میدونند کشاندن آنها به دادگاه کار پرهزینه ای هستش و خوب یه ادعایی میکنند و چهار پنج تا مصاحبه چنده ده هزاردلاری میکنند با مجله ها و روزنامه ها و شاید هم خود طرف واسه ساکت کردنش دست به جیب بشوند وگرنه یعنی چی یه تویت و تو فکس بوک و بازپخش آن توسط یه عده میشه یه اتهام پرسود. والا..وگرنه اگر شکایتی داری باید بری دادگاه شکایت کنی و وقتی شکایت کردی حالا اگر خبرش دربیاد اون موقع ارزش توجه داره وگرنه این مصاحبه ها همش واسه تیغ زدن هستش و ربطی به اینکه زنه با دختره خجالت کشیده اون موقع بگه یا از این چیزا نداره این قشری که ادعا تجاوز دارن این چیزا بهشون نمیخوره
    6
    8
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.