تبهکاری که با شیوه خلاقانه خلافی خودروها را صفر می کرد

این متهم که نخستین بار است گرفتار شده با شیوه و شگردی جالب و با سوءاستفاده از ضعف بانک‌ها، اقدام به صفر کردن خلافی خودرو ها کرده و با این روش، نیمی از مبلغ خلافی خودروها را به عنوان حق الزحمه دریافت می‌کرد.
در این روش سارق با استفاده از کارت هدیه بدون موجودی یک بانک خصوصی به شعبه بانک‌های ملی مراجعه کرده و با استفاده از دستگاه پوز داخل شعبه، فرآیند پرداخت خلافی را می گذراند و در پایان با بریدن بخشی از قبض دستگاه پوز که در آن ذکر شده کارت بانکی فاقد موجودی است، برگه خلافی را به همراه رسید بانکی به دفاتر پلیس +10 برده و خلافی خودرو را صفر می‌کرد.
این «دزد» خلاق می‌گوید این مشکل سامانه‌ای در قبض دستگاه پوز، تنها برای کارت‌های هدیه این بانک خاص صادر می‌شود و او با سوءاستفاده از این کار، مبادرت به پرداخت خلافی با کارت‌های هدیه بانکی فاقد موجودی می‌کرده است.
این متهم به خبرنگار رکنا گفت: تو کار خرید و فروش موتور سیکلت بودم و وضعیت مالی خوبی داشتم و به خاطر خوش گذرانی و پولی که داشتم ناخواسته به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم و در ادامه این شیوه و شگرد به ذهنم رسید.
متهم در پاسخ به سوال رکنا در خصوص این شیوه و شگرد را از کسی آموختی گفت: این تنها شیوه ای بود که به ذهنم رسید و همه دارایی من قبل از دستگیری این راه بود که پولی خوبی هم به دست اوردم.
+25
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.