در درگیری در مرز چالدران ایران ۸ نگهبان مرزی کشته شدند.

+50
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    لعنت به هرچی تروریست و جدایی طلب و لعنت به آمریکا و اسراییل و عرعرستان که تمام این آتیش ها زیر سر خود ...زاده شونه
    66
    84
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین

    به درک
    125
    44
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران

    تلاش بیهوده احمقها ، ما یک دونه خاک ایران عزیز را به کسی‌ نمیدهیم ، بزرگتر از شما صدام بود ،آیا عاقبت شما بهتر از صدام هست ؟
    45
    89
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

    باید تبعید شون کنن به سیبری به اردوگاه‌های کار اجباری تا از نکبت و سرما به درک واصل بشن تا دیگه زورشون به چند تا سرباز بیگناه نرسه خاک بر سر‌های بی‌ هویت نمک نشناس مزدور تجزیه طلب.
    30
    63
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    فورا دوستان احساساتی وهر خبر. صدای جمهوری اسلامی را میپذیرند..میدانید رژیم حامی اردوغان رئیس جمهورترکیه است و ترکیه درحال حاضر جنگ با کردها. و رژیم هم.حمایت ازترکیه میکند وهیچگاه.رژیم رابطه خوبی هم باکردها نداشته
    38
    37
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    گل میرزا - فرانسه، فرانسه
    ملت باز جوگیر شدن وادای وطن پرستارو در آوردن. عامو ایران سالهاست که خاکش توسط حزب الله، سپاه، برادران لاریجانی ، فلسطین، سوریه .و و و تجذیه شده و هرکس داره سهمشو بر میداره و شما خبر ندارین یا خودتونو به خواب زدین!
    32
    50
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Rayfarraie - مالزی، مالزی
    جنگ با رژیم خونخواره اخوند شروع میشه چونکه خیلی وقته این اخوندا جنگ رو شروع کردن داخل سوریه ویراق حالا داره به ایران میرسه ,مرگ بر اخونده جنایتکار
    20
    38
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه
    تا وقتی که پانتورکهای کثیف نیروهای سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی در آذربایجان غربی در اختیار دارند و مرتب در حال کشتن، زندانی کردن و اذیت کردن مردم کرد، کولبران، دانشجویان کرد، کاسبان و.. هستند این وضع ادامه پیاد خواهد کرد. هیچ وقت یک طرفه قضاوت نکنید اینها نه تجزیه طلب هستند و نه تروریست بلکه اکثرشان فرزندان قربانیان پانتورکهای غاصب هستند. هیچ وقت فکر نکردید که چرا از جنگ جهانی دوم به این طرف چرا تمام احزاب کردی در آذربایجان غربی تشکیل شده اند و سهم استانهای کردستان، کرمانشاه و ایلام و. تقریبا صفر است؟؟
    20
    27
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
    یعنی‌ واقعا باعث تاسف هست بعضی‌ از دوستان از این خبر خوشحال شدن، ۵ نفر از افرادی که کشته شدند سرباز وظیفه بودن، آخه سر باز بدبخت چه کاری به سیاست داره؟ زمان جنگ من با چشم خودم دیدم همین کوملها دمکراتها کلی‌ سرباز سر بریدن هروقت هم من اینو میگم میگن نه ما آدام‌های شریفی هستیم کسی‌ رو نمیکشیم این ماجرا‌ یه نمونه کوچک کار‌های این حروم لقمه‌های کمله و تجزیه طلب هست.
    22
    33
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    [::bsman - بوردو، فرانسه::]. تبلیغات هدفدار بعضی مدیاها باعث شده که تروریست پانکرد به وحشی گری خود افتخار کنند ! اگر یک سرباز وطن در آذربایجان سیلی می خورد سیلی از تخریب و تهدید بر علیه ترکها سرازیر می شد ! شما تروریست ها و تروریست پرور ها مثل فشنگ های مفت سرگردان منطقه می مانید که هر قدرتی داخل خشابش کرده به هر سویی شلیک می کند ! از کشتار 800 سال پیش امپراتوری مغول می گویی ولی در دنیای مدرن امروز از مغول 800 سال پیش هم پیش تر وحشی بازی در می آورید همان مغول امروز هزاران سال از شما جلوتر هستند حالا برای سرپوش گذاشتن به وحشی گری خود از کلمه مغول استفاده می کنید ، کردها فکر می کنند با کشته شدن همه عرب ها ، ترک ها و فارسها دولت درست خواهند کرد !!! از سایه ترک زیر خود را خیس می کنید تا بماند تصاحب ارومیه و در مقابل ترکمن های کرکوک عراق دوتا هم قرض کردید و در رفتید چون متجاوز جرات جنگ و مقابله را ندارد شماها اگر عرضه داشتید در طول تاریخ یک کشور می داشتید نه به افسانه های نمی دانم کوروش پدرش فارس بود ! مادرش کرد بود ! عمه اش لر بود ! هرودوت تاریخدان یونان نوشته کوروش فقط مادرش معلوم بود
    26
    13
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. اراجیف پانتورکی! واقعا که چه بی مغزهای هستید. در مورد مدیا حرف نزن که روی شما سیاه هست، در مورد تاریخ حرف نزن که باز هم رویتان سیاه است. اگر کمی بجای جزوه های پانتورکی کتاب و منبع های دیگر رو مطالعه کنی می فهمی که چقدر حکومت و کشور داشتیم و فقط در دوره استعمار کشورها ی منطقه به عرب ها و یکی هم به شما تقدیم شد. اینکه کردها در دوران مدرن کشور ندارند رو از استعمارگران اروپایی بپرس نه از عرضه شماهاست.
    7
    19
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. برای چندمین بار تکرار میکنم ابله جان ..از کشور حرف میزنی؟ تاریخ مارو که کاملا دزدیدین دیگه چی میخواین؟ ما به همراه سایر ایرانیان کلی امپراطوری و حکومت داشتیم از تمدنهای باستان بگیر تا ماد، هخامنشی، اشکانی، ساسانی و. کردها سهم داشته اند. علاوه بران و انچه مسلم است که ایوبیان، هذبانیان، روادیان، شدادیان، هزار اسپیان، و. کرد بودند. زندیه هم کرد و لر و صفیه هم که جدشان فیروزشاه زرین کلاه بوده که کرد بودند و زبان ترکی در برهه ای شد زبان محاوره ای انها همچنانکه در عثمانی فارسی و عربی و کردی رسمی بود و تورکی فقط در حمام و توالت صحبت میشد
    7
    20
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    [::bsman - بوردو، فرانسه::]. بقیه کنت بالایی بنوشته هرودوت یونانی ( مادر کوروش یهودی بود نه کرد ) ! . حالا یک مثال از فرهنگ مردم ترک آذربایجان با پانکردها . هنوز هم در بعضی مناطق کرد نشین وقتی دو تا بچه کرد همسایه دعوا می کنند والدین آنها به فامیل همدیگر با کلاشینکف به رگبار می بندند در حالی که هر دو کرد هستند ولی اگر دو تا بچه ترک در هر کجا دنیا دعوا کنند والدین آنها بچه خودشان را گوشمالی که چرا شما از کوتاه نیامدی از بچه همسایه ! این یعنی فرهنگ هزاران ساله و رد پای ما ترکها که گفتم با دولتها و امپراتوری هایم از چین تا مجارستان و از هند و ایران تا عربستان بوده و هنوز هم 7 کشور داریم و در 20 کشور ایالت ترک نشین ماننده چین ، روسیه با چند ایلات ، یونان ، گرجستان، بلغار ، سوریه ، عراق ، افغانستان، بوسنی ، اوکراین .. ترکها یک ملت متمدن باز زبان زنده بیش از 200 میلیون ترکی زبان در خدمت بشریت نه در خدمت ترور مثل گروهکهایی از قوم کرد . ما حسود کشور داشتن شما نیستیم کاش بجای ترور وحشیانه ، مدنیت انسانی بخرج می دادید و کشور می داشتید !
    17
    8
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Rayfarraie - مالزی، مالزی
    بابا جان,مادر عروس باز چیزی گفت اره داداش کشور نریم واسه اینکه تو ما کردا هم ادم وطن فروش زیاده ,تو هم اگر کشور داشتی در نمیرفتی بری لندن وطن فروش خدای نکرده خونت رو کثیف نکنی
    4
    14
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::bsman - بوردو، فرانسه::]. کرد آواره عراقی زاده متوهم طمعکار توی همین سایت بارها ادعا کردی قضیه بریدن سر سربازان بی گناه در مرزهای کردستان دروغ های تورکها بود و خود تورکها میکشن!! چی شد پس!!! بعد 30 سال هم برگشتید به همون وحشیگری خاص خودتون. اکثریت سربازانی که من از بچگی یادمه نامردی شبها ترور میکردید تهرانی بودن. دیروز با یک همکارم که نام فامیلی کلهر داره صحبت میکردم. پرسیدم شما با کردها وصلت میکنید. به خدا قسم گفت ما کلهرها و هیچ لر و لک دیگری با کزدها وصلت نمیکنیم. گفتم با تورکها چطور. گفت با تورکها و فارسها اصلا برای وصلت مشکل نداریم. همین امثال تو که جار میزنید کلهرها و زنگنه ها و لک ها ، کرد هستن! مارو چی فرض کردید ... درست بشید دیگه. بجز شما فقط آدمخواران جنگلهای آمازون درست نشدن. باقی دنیا درس شدن. افکارتونو درست کنید. تا کی دروغگویی توهم زیاده خواهی و طمعکاری.
    7
    8
    یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    [::باباجان - لندن، فرهنگ خان.زنه ترکه رو دیدم پسرکوچیکش رو بلند کرد کوبوند زمکین حالا همه ترکها بد شدن بنظرت از نظر من؟!! تو هر قومی خوب وبد هست اما پان ترکها یگانه شیش سیلندر مغولزاده این جمعند!!! خوشم میاد که پان ترک عثمانی صاحب فرهنگ هم شده!!! شما که بزرگتون آغاممدخان و سلاطین عثمانین همش درحال کور کردن و کله مناره ساختن بودن که!حالا فرهنگ چیه معناش نمیدونم!
    0
    0
    ‌سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. [::باباجان - لندن، انگلستان::]. امارهای خودتم مث اون فسیل ترک بذار دم کوزه آبشو بخور!تموم تاریخ اروپا و دنیا از ترک عثمانی متنفره حالا تو میای خودتو صاحب فرهنگ میدونی! شهر بی کلانتر همینه دیگه.وقتی تو کشور خودم عرب و ترک حاکم باشن همین میشه که کوروش میشه یهودی چنگیز و سلطان عثمانی میشه فرشته!!!
    0
    0
    ‌سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.