بهرام برای دخترم بستنی می خرید تا با زنم خلوت کند!

 رکنا: محاکمه یک زن و پسرخاله اش به خاطر ارتباط شوم با یکدیگر در حالی صورت می گیرد که شوهر این زن نیز به اتهام کتک زدن او تا حد مرگ پای میز محاکمه خواهد رفت.
 
 راز این ارتباط کثیف زمانی فاش شد که دختربچه راز کثیف مادرش در ارتباط با مرد آشنایی را فاش کرد و او را تا پرتگاه مرگ پیش برد.
 
مرد جوان وقتی از زبان دخترش شنید که عمو بهرام برای او بستنی خریده است به همسرش شک کرد و او را تحت نظر گرفت.
 
چندی پیش همسایه های زوجی پیکر خون آلود زن جوان را به بیمارستان رساندند و خیلی زود پلیس وارد ماجرا شد و پی برد شوهر سهیلا وی تا تا سرحد مرگ کتک زده است.
 
با وجود اینکه زن زخمی علاقه ای به شکایت نداشت پلیس به تجسس زد و از همسایه ها شنید اگر به داد این زن نمی رسیدند شوهرش که حمید نام دارد او را حتما می کشت.
 
با دستور قضایی پلیس به تعقیب شوهر سهیلا پرداخت و این درحالی بود که او خودش نزد ماموران رفت و ادعای تلخی را مطرح کرد.
 
حمید گفت: یک هفته پیش دخترم از من بستنی خواست و چون به شیرینی حساسیت دارد گفتم مریض می شوی و نباید بستنی بخوری و او با تعجب گفت پس چرا عمو بهرام برای من بستنی خرید مامانم هم گفت بخور از شنیدن اسم بهرام شوکه شدم او پسرخاله سهیلا است و وقتی پرسیدم کجا بستنی خوردی دخترم گفت جلوی تلویزیون و همین داغونم کرد.
 
وی افزود: از همان روز خانه ام را زیر نظر گرفتم و تا اینکه امروز صبح دیدم بهرام به خانه ام آمد داشتم سکته می کردم گفتم شاید برای کاری آمده است مدتی صبر کردم بعد آرام بالا رفتم در را باز کردم و دیدم دخترم در حال تماشای تلویزیون است وقتی به سمت اتاق خواب رفتم سهیلا را در شرایط نامناسبی دیدم اما از بهرام خبری نبود خواستم نفس راحتی بکشم که ناگهان سایه ای را پشت سرم احساس کردم وقتی برگشتم دیدم بهرام شوک زده و در حالیکه نیمه برهنه است از سرویس بهداشتی خارج شده و با دیدن من با همان شرایط به سمت در دوید و پابه فرار گذاشت.
 
حمید آهی کشید و گفت: می خواستم همسرم را بکشم اما نشد الان خوشحالم چون بچه ام از دوطرف یتیم نمی شد من جرمم را قبول دارم اما از سهیلا هم نمی گذرم باید مجازات شود و آبرویش برود از او اقرار گرفته ام و در گوشی ام است.
 
بنابه این گزارش، پس از تحقیقات و بازداشت حمید ، بهرام و سهیلا و تحقیقات از آنان هر سه با قرار وثیقه آزاد شدند و قرار است به زودی محاکمه آنان آغاز شود.
+69
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

    اروپائیها که ما میگیم "تمدن نداشتند "تقریبا هرگز با فامیل نه ازدواج میکنند و نه رابطه جنسی برقرارمیکنند ولی تو ایران طرف با دختر عموش ازدواج میکنه،بعد هم ادعای تمدن میکنه.
    15
    66
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    بی جواب ترین اشتباه بشر خیانته جنسیه. یعنی حتی اون زن و مرده تنوع طلب یا حشری هم در درون جسم و روحشون یک چیز غیر قابل کنترل باعث خیانت میشه. بعضی زنان حشری کارشون به فاحشگی ختم میشه مگر عادت به خودارضایی کنن. البته همیشه جواب نمیده. در کل هجوم حس جنسی مثل سیل هست و خیانت کننده توان گرفتن جلوی حسشو نداره. ادمهای تنوع طلب و حشری باید مجرد زندگی کنن مگر اینکه بتونن کنترل کنن چون خیانت خیلی چیزا رو به خظر میندازه.
    16
    52
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

    [::محسن ۵۵ - گنت، بلژیک::]. دقیقا همینطور است که فرمودید و در کل دنیا دختر عمو و پسر عمو یا دختر خاله و پسر خاله به شکل خواهر و برادر به یکدیگر نگاه می کنند و در ایران از بچگی خانواده ها بچه ها را بجان هم می اندازند! البته بدبختی ما اسلام سرطانی و نکبت است.
    0
    28
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. [::amirgheryou - تهران، ایران::]. نظر شما دقیقا افکار یک مسلمان بیچاره را نشان میدهد. انسان در هر شرایطی توانایی کنترل خودش و حسش را دارد مگر یک مسلمان بدخت ذهن بیماری باشد که تعادل روحی و روانی نداشته باشد.
    5
    17
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Lavashak22 - کپنهاک ، دانمارک
    دیگه کتک زدن نداره انهم در حد مرگ ! بشین باهاش صحبت کن یا ببخشش یا طلاق. حالا معلوم هم نیست خودت چند بار خیانت کردی...
    3
    10
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا::]. آره خوب نه که در اروپا و امریکا همه فابریکن! درصد خیانت زنان شوهردار در اروپا و آمریکا خیلی بیشتر از کشورهای مسلمونه. حواست کجاس. برو آمارهای رسمی رو ببین بعد بیا منو متهم کن. این چیزا ربطی به دین نداره . اگر هم داشته باشه زنان متاهل مسلمان متعهدتر هستن.
    5
    4
    شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.