مناظره جنجالی در صدا و سیما: حمایت از شاه در برنامه زنده

پیروز مجتهدزاده دیشب در شبکه خبر حاضر شد و با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مناظره کرد؛ مناظره‌ای جنجالی بر سر توان موشکی ایران که با تعابیر غیرمنتظره‌ای همراه شد و در بخشی از مناظره بحث به جنگ ظفار و جنگ سوریه نیز کشیده شد.
مناظره کامل
 
+85
رأی دهید
-13

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    این علا الدین بروجردی را نمیشناسید، میشناسید؟ اگر میشناسید و ایدئولوژی زده نیستید و کمی انصاف و درایت دارید، باید خوب بدانید که چه بلایی بر سر تصویر ایران و پولهای ایران در کشورهای همسایه ایران و جمهوریهای تازه استقلال یافته شوروی سابق آورد. این علاالدین چراغ جادو، یکی از علل جدی انشقاق و دشمنی در افغانستان شد و تصویر دوستانه مردم ایران در افغانستان را به تیرگی کشاند. در این به اصطلاح گفتگو نیز میبینید چه میگوید و چطور حمایت پنهان مجری را نیز با خود دارد. در صورتی که دکتر پیروز تعادل بیشتری در گفتار و کلام نشان میدهد. تعادل چیز خوبیست. باید آنرا یاد گرفت.
    9
    50
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    با حرف مجتهد زده منم موافقم، تمام دنیا موشک دارند ولی‌ یواشکی آزمایش می‌کنن کسی‌ نفهمه، ما ایرانی‌‌ها متاسفانه یه اخلاق بد داریم هر کاری می‌کنیم داد می‌زنیم تا تمام دنیا بفهمه، اسرائیل همه چی‌ داره ولی‌ صداشو در نمیاره. یادمه یه مستند دیدم که اونجا اسرائیلی‌ها میگفتن وقتی‌ احمدی‌ نژاد میرفت تو مراکز هسته‌ای واسه بازدید و تلویزیون ایران اینو نشون میداد ما اشخاص مربوط با برنامه هسته‌ای ایران رو شناسایی میکردیم و بد ترور میکردیم، از همین طریق تونستند ببینن ایران چه تجهیزاتی تو نیرو گاه هسته‌ای داره و ویروس استاکس نیت رو واسه اون تجهیزات درست کردن. کلا اگر این همه تو دنیا سرو صدا نکرده بودیم ما هم الان مثل هند پاکستان و اسرائیل قدرت هسته‌ای بودیم.
    9
    41
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    esfanie - اسن، آلمان

    مردک مرتجع، حالا ۶۰ عرب سوسمار خور به این کشور حاکمند، سگ آمریکای به هر چی‌ عربه شرف داره.
    5
    62
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب ناب - یوکوهاما، ژاپن
    من که سنم نمی رسه بدونم اون زمان چه جنگی بوده! ولی رفتم دیدم که از ایرانیها ۷۲۰ نفر و از عمانی ها فقط ۱۸۷ نفر و از انگلیسی ها فقط۲۴ نفر در اون جنگ کشته شدند ! یعنی نقش افرینی در حد بالیوود!
    22
    7
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    دو نیروی اصلی این جنگ ایران و شورشیان عمان بودند. لذا اینکه تلفات ارتش ایران بیشتر بوده تا ارتش عمان و یا حتی انگلیس که بیشتر نظارتگر بودند قابل توجیه است. اما خیلی عجیبه که شما به آمار تلفات شورشیان عمانی که نزدیک ۱۵۰۰ نفر بوده اشاره ای نکرده اید . به عبارت دیگر ۲ برابر ایران. اتفاقا این جنگ توان نظامی ایران را به اثبات نشاند
    2
    16
    ‌چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::شب ناب - یوکوهاما، ژاپن::]. ادامه ,من نمیدانم که چرا بعضی از دوستان هدفشان تحقیر کامل ایران در زمان شاه هست.
    2
    7
    ‌چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.