پیگرد قانونی دانشگاهیان و دانشمندان ترک مقیم آلمان.

+24
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    وقتی تروریست های پکک ( پفک ) از داخل شهرهای کوچک مرزی با انبار کردن مهمات زیر مسجد و نشان دادن جنگ مردمی را انداخته بود و به بچه ها هم یاد داده بودند تا از پشت بام به سرباز ها سنگ پرت کنند، کدام ارتش بی جواب می گذاشت؟ در جنگ ایران با کردها در زمان جنگ تحمیلی که هر قدم یک تروریست با چند سرباز کشته شد و حالا هر روستا در ایران کمش چهار شهید در راه وطن داده ، اگر گروه تروریستی کرد، خلق کرد حساب می شود خوب ایران پنجاه برابر ترکیه کرد کشته . هدف تخریب حکومت قدرتمند اردوغان هست که غبطه عظمت ترکیه را می خوردند و تحمل پیشرفت خلق ترک را ندارند .
    65
    15
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. این اراجیفی که نوشتی رو تو خواب دیدی یا تو همون جزوه های پانتورکی نوشتند البته نسخه های جدید. یعنی فکر میکنی مردم اینارو باور میکنند مرتیکه مزدور پانتورک ابله
    7
    21
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    ای بابا بازهم برای اساتید دانشگاهی لفظ دانشمند بکار بردید. عزیز من دانشمند از نظر عام و خاص به کسی میگن که حداقل یه تئوری مهم و اثبات شده داشته باشه و یا حداقل مقاله های تکمیلی و خیلی موثر در مباحث اساسی علوم داشته باشه. من الان چنتا ایرانی میخواهید در مباحث رشته برق بگم که کلی تحقیقات و مقاله دارن و آدمهای معروفی هستن اما دانشمند نیستن چون تئوری ندارن. کسی مثل پروفسور لطفی زاده یا پروفسور هشترودی یا پروفسور علی جوان یا پروفسور فیروز نادری یا پروفسور نیما ارکانی رو میشه دانشمند خطاب کرد چون در سطوح بالای علمی کارهای موثر کردن. برادر دکتر صالحی که در دانشکده برق شریف هست دارای جایگاه فلو در ieee هستش و کلی مقاله مهم داره اما به اونم دانشمند گفته نمیشه چون تئوری نداره. البته منظور تئوری هست که هم اثبات بشه هم در جامعه علم و صنعت کارا و با اهمیت باشه. والا در خیلی از مقاله های ریاضی و فیزیک تئوریهایی هم میدن و مورد توجه هم میشه اما چون خیلی گسترده یا پراهمیت نیست طرف دانشمند خطاب نمیشه.
    18
    9
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::باباجان - لندن، انگلستان::] مغولک مزدور !اول که ایران اسم یک کشور هست و کسی را نمیکشد. با آن چند گرم مغز نمی فهمی که کرد ایرانی است و اردوغان و مغولهای وحشی هستند که انسانها را میکشند.در ایران هم قوم و خویش تو و عربها هستند که به انسانها حمله میکنند و در کردستان آدم میکشند.
    8
    23
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
    اردوان اگر راست میگه بیاد این سبزی فروش ها، مواد فروش ها، قاچاقچی ها، دلالان محبت و بقیه خلاف‌های ترک و کرد آلمان رو تحت تعقیب قرار بده تا شاید جمعیت آلمان ۴ تا ۵ میلیون کم بشه و آلمان دوباره بشه آلمان.
    17
    21
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. [::bsman - بوردو، فرانسه::]. باز شما دو نخاله حرفای تکراری زدید! ... فکر کردی حالا اینایی که اینجا دربارشون خبر رسانی شده کرد هستن؟! برید فعلا آبروریزی کزدستان عراقتون رو جمع کنید که مثل سوسک له شدید.
    12
    6
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یا30ن - پارسیان، ایران
    خداییش دادگاه استانبول خودش خندش نمی گیره چنین حکمی رو به دولت بزرگ آلمان القا می کنه!زورت به خر نمی رسه پای کره خر رو می‌شکنی!واقعا که!بایدم از چنین خشک مغزهای استانبولی فیلم سریال عمر گل لاله ی هشتصد قسمتی بزنه بیرون!که دختره با یکی دیگست ولی عاشق یکی دیگست بچه ی تو شکمش از یکی دیگست در آخر هم تو خونه یه دیگه زندگی می کنه!بنده شک ندارم فردا همین دادگاه میگه آلمان باید ضمیمه خاک ترکیه شه.چرا چون هم ما هم اونا یه زمانی امپراتوری مقدس داشتیم و در ادامه خواهند گفت بعد از جنگ جهانی اول دویچه ها مرد نداشتن ما مرد به اونجا صادر کردیم!!!!
    5
    8
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. قبلا هم گفتم که اصلا این افراد که هیچ تمام کره زمین تورک هستد ، از.....
    3
    5
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    [::amirgheryou - توهم یه دانشمندی خبر دارشتی یانه؟!!! از مقالات تاریخی تو دنیا انگشت به دهان مانده! تو اون ببوجان بهتره برین همون وردست رجب دوغی شین خیلی بهم میاین جمع مغولا جمع میشه اونجا حسابی!.
    3
    5
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    [::یا30ن - پارسیان، درست گفتی! این جماعت معلوم الحال ترک عثمانی هرجا پا سفت کردن میخوان بقیه بهشون بگن صابخونه!!! مابدیم تاریخ اروپا وغرب ببین چی میگه راجع به عثمانیها1 کلهم فقط میکشن و میترکونن و چی بگم بد منهدم شدن وحالا هم با بنجل فروشی به ایران نو نوار شدن دارن واسه بقیه شاخ و شونه میکشن! این نیز بگذرد! ورق ایران داره بر میگرده و ترکیه با توجه به شرایط منطقه روبروز منزوی تر میشه.
    4
    4
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.