مهدوی کنی: انیشتن با تامل در مورد معراج پیامبر موفق به کشف نسبیت شد!


+14
رأی دهید
-127

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    برجعلی - کلن، آلمان

    به قول خمینی: خیلی خری .
    5
    129
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    perseus - برازیلیا ، برزیل

    باز این فسیل تازی زده دهان نجسشو باز کرد. آخه اون ....باز کجا میرفت معراج؟ معراجش فقط سکس با بچه ۹ ساله و زنهای شوهر دار یا بیوه بود.
    11
    118
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    gozargah - ایران، ایران

    تاره روایت است استیو جابز و توماس ادیسون هم شیعه بودند و بر اساس احادیث اسلامی اختراع های خودشان را انجام دادند. یک روایتی دیگر هم وجود دارد که ناسا هم بر اساس معراج پیامبر اسلام تاسیس شد و شروع به ارسال انسان به ماه کرد. این ها واقعیت هایی است که آمریکا و اسرائیل با حمایت انگلستان و پادشاه سعودی از مردم کشور اسلامی ما دور نگه داشته اند تا انقلاب را زیر سوال ببرند و به مقاصد شوم خود برسند ولی مردم ما هوشیارتر از این حرف ها هستند و در 22 بهمن ، حماسه چند میلیاردنفری 9 دی ، انتخابات مجلس شورای اسلامی ، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند و آنها هیچ غلتی نمی توانند بکنند!(این خلاصه ای از منطق حاکمان فعلی ایران است)
    7
    111
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    به جان خودم اگر ازاین آدم بپرسند نسبیت چیه نمیدونه بخدا نمیدونه
    6
    123
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    .... نور راه نمیره در ضمن انیشتن شیعه نشده بلکه سنی شده وطرفدار داعش هم بوده
    7
    90
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    نگفت انیشتین شیعه شده، گفت روایات دینی اسلامی رو مطالعه کرده و حرکت جوهری- روحانی این سفر رو خونده، همین.حالا بعضی روشنفکران مثل پروفسور روژه گارودی فرانسوی در موردش مطالعه و تحقیق میکنن بعضی هم مثل ژان پل سارتر بدون تحقیق ردش میکنن . مطالعه اصل کار یک دانشمنده .در ضمن مهدوی کنی چند ساله که فوت کرده و قبرش در شاه عبدالعظیم شهر ری هست،خبر بیاته
    135
    5
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    حامد اندونزی - زندان چیربون ، اندونزی

    کاش این نزدیکم بود تا با پشت دست همچین میزدم توی دهنش که یه خاطره هم از ادیسون میگفت.
    2
    23
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
    [::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]عزیزم خنده دارترین بخش صحبتهات «پروفسور!!! روژه گارودی» بود که اگر ضامنها و پولهای مردم بدبخت ایران نبود ایشون باید بخاطر مقاله های درجه سه شون که در مدح نژادپرستی و حق دادن به هیتلر در قتل عام یهودیها ،حالا حالاها باید در زندان میبود. البته جنابعالی اینها رو میدونید و برای همین هم بهش یهویی مقام پروفسوری دادین. اما در نظر شما ژان پل سارتر یک ادم نااگاه بوده و بی مطالعه حرف میزده ! اما جایگاه این دوتا رو که نگاه میکنیم سارتر کجاست ؟ پروفسور شما کجا!!!؟ خودتو ممکنه بتونی فریب بدی و با توجیهات بچه گانه سرتو بکنی تو برف و پشتت رو هوا ، اما دیگران رو نه .
    3
    22
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    چقدر سخیفه که در جهل همه عمر زندگی کنی و در نادانی هم بمیری , لعنت بر روح ناپاکت از نوع حرکت جوهری !
    3
    31
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    والا اگر دور من هم یه مشت احمق جمع میشدند و مزخرفاتم را باور میکردند، روزى دو بار میرفتم معراج!
    2
    21
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. مغز متفکر اسلام . اگر انیشتن با خواندن این چرندیات قضیه نسبیت را کشف کرد و یک آخوند خر هم گفت که آقای بنز آلمانی‌ با خواندن کتاب امام شماره ۶ ماشین بنز را آختراع کرد . شما یک جواب ساده. ما ایرانی‌‌ها که به جای یک امام شماره ۶ ،۱۲ تا امام داریم. ۱۴ معصوم . یک پیغمبر و ۱۰۰۰۰۰ توله امام در سراسر ایران . پس چرا یک ایرانی‌ انیشتن نمی‌‌شود. و چرا ما به جای بنز پراید می‌‌سازیم. حرف نزنی‌ نمی‌‌گویند لال هستی‌.
    2
    29
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    ای تو گورت ... آدم دروغگو. نکنه اینم روایت هستش که کشف کرده بودی؟ اینا هر دروغی میخوان بگن دقیقا عین همینی که گفت یه روایت میذارن اول جمله راحت دروغ رو میگن. تمام احادیث دروغ هستش و ساخته و پرداخته ذهن کثیف ایناس. یعنی اگر ثابت هم بکنی که داره دروغ میگه آخرش میگه در هر صورت دروغ مصلحتی بود و ضرری برای مسلمین نداره و باعث میشه به اسلام معتقدتر بشوند. یعنی انقدر آدم بیشرف. آخه بدون مدرک بدون هیچ حرفی خطی یا حتی نشانه ای در زندگی این طرف میاد میگه مسلمان و شیعه شده بوده خخخخ. خلاصه امر اینکه ای مرده شورت رو ببره خوب اون رفت به هر صورتی نسبیت رو کشف کرد تو بگو توی تن لش با این همه ریش و این همه آیت الله بازی و این همه ابا و این همه پول و مدرسه علمیه و این همه مقام و پست چیکار کردی؟ تو بجز کپی کردن کتابهای دیگران چی کار کردی که انتظار احترام داری؟ امیدوارم پیامبر و اماما تو اون دنیا بلایی سرت بیارن که بفهمه چه کردی تو این دنیا.
    1
    11
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    ناباور - تهران، ایران
    راست میگی ها. نمی دونه نسبیت چیه ، با حرکت جوهری اشتباه گرفته، . حرکت جوهری همان هپروت است ،
    2
    11
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    خودم شاهدم که چرچیل مسلمان بوده و مدارج حوزوی را طی کرده بوده و اگر عمرش کفاف میداد,الان مجتهد هم شده بود
    2
    14
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    خدا ما را آدم کند:خمینی
    2
    11
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    کاری به اراجیف این دایناسور ندارم ولی تا ملت یه چی میشنوند به مزاجشان نمیخوره به یارو میگن تازی و ترک و هندی مریخی و . حالا اگر همین پروفسور بود میگفتن ایرانی اصیله. در ضمن هر کسی حق داره از کسی خوشش بیاد یا نیاد ولی هیچکس حق نداره به مقدسات دیگران مورد و شخصیت های دینی مورد تقدیس دیگران توهین کنه حداقل از منظر شعور انسانی و منطقی اینطوره مگر اینکه ظرفیت شنیدن توهین حداقل به نسبت دوبرابر همان فحش مقدسات خودش را داشته باشه. اگر کسی همینجا بگوید خلیج عربی، کوروش با فلان و بهمانش ازدواج کرد ( کاری به راست و دروغش ندارم) همین افرادی به بدترین و بی منطق ترین وجه ممکن جبهه میگیرند و تهمتها به گوینده میچسبانند یا در بهترین حالت ادای ادمهای متمدن را در اورده مورخ و تاریخدان میشوند ولی خودشان چپ و راست هر جی از دهنشان درمیاد به محمد و دار و دستش فش میدهند. یا جنبه فش خوردن داشته باشید یا فحش ندهید لطفا. انتقاد حق همه است . از اخوند شاه شرایط موجود عرب عجم فارس ترک لر مسلمان کافر محمد کوروش خدا خودمان اما بهتر اینه که از خودمان شروع کرده اکر هم حرفی هست بدون فحش و بد و بیراه.
    4
    12
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    حداقل به شعارتون که کردار نیک پندار نیک گفتار نیک هستش احترام بگذارید . به خودتان احترام بگذارید به عقیده خودتان به شعار و شعورتان.
    2
    10
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::] درست گوش بدی نمیگن کر هستی. من نگفتم انیشتین با خواندن داستان سفر پیامبر فرضیه نسبیت رو کشف کرد،خیر، نسبیت یه نظریه علمی بر پایه درک قوانین علت و معلولی فیزیکه که ریاضیات ابزار اونو تشکیل میده اما نظریه سفر کائنات یه روایت دینیه که مثل عروج عیسی یا خدائی اهورامزدا هنوز هیچ علمی نتونسته اثباتش کنه،اعتقاد ماورائی الگو دهند ست نه تشکیل دهنده. سعی کن حداقل اینو بفهمی. یه دانشمند اول میاد تمام فرضیه ها و اطلاعات مختلف یه بحث رو مطالعه میکنه بعد دست بکار میشه برای رد یا اثبات یا ارتقاء فرضیه. من میگم انیشتین قبل از کشف e=mc2 تمام فرضیه های احتمالی رو مطالعه کرده بود واز سفر زمان اطلاع داشت ولی با استفاده از علم ریاضی کاری رو کرد که دیگران نتونسته بودند اثبات کنن وگرنه خود وی یه یهودی بود که نقل قول مشهورش ثبت شده که میگه : من در عقاید مذهبی از روستائیان باواریا (منطقه ای با مردمی متعصب در آلمان) متعصبترم ولی زبانم فیزیکه.
    21
    2
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک::] با اون یکی اسم کاربریت مدتیه چیز نمینویسی! چقدر آدم باید کوتاه بین و بیچاره باشه که قدرت تشخیص ضعیفش باعث عدم درک واقعیات باشه! پروفسور در القاب روژه گارودی ثبت شده و من از خودم در نیاوردم. وی استاد دانشگاه و یک کمونیست بود که مباحث چپ او باعث جبهه گیری دولت وقت فرانسه شد.کتابهای زیادی نوشت وقبل از اینکه انقلاب ایران پیروز بشه یا اصلا احمدی نژاد بدنیا بیاد طرح تحقیق مجدد واقعه هولوکاست بر اساس قراین و مستندات رو ارائه کرد که بمزاج بقیه خوش نیومد و بایکوت شد. اسم گارودی رو سرچ کن ببین چی میبینی بعد بیا لجبازی کن،آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد و از زیر پتو انداخت بیرون ولی آدمی که زیر پتو یواشکی داره با مبایل پورن میبینه رو نمیشه از زیر پتو کشید بیرون.
    21
    2
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Mitra 1370 - برلین، آلمان
    اگرمحمد عروجی داشته و راست بوده باشه ازنظر علمی میشه توضیه داد که چطور چنین عروجی اتفاق افتده و یا می افتد. اما اینکه اینیستاین تحت تاثیر این عروج قرار گرفته باشه ممکن هست چه عیبی داره این اتفاق بیفته , اما سوال اینجاست که چرا باید برای ثبات عروج محمد این چنین داستانهای دروغینی باید ساخت و هدف اصلی چیست؟.
    1
    4
    ‌سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش
    البته جن و پری ها هم کمی به محمد بتخانه پرست کمک کردند.
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.