اتفاق زشت در تمرینات پرسپولیس: بازیکنان هدیه یک هوادار را مسخره کردند

 تصورش را بکنید که یک هوادار با ذوق و شوق و البته علاقه فراوان و سلیقه بسیار زیاد گلدان هایی را به عنوان هدیه قدردانی بابت پیروزی در دربی به تمرینات پرسپولیس ببرد اما با تمسخر روبرو شود.
 
به گزارش جام جم آنلاین، این اتفاق امروز در تمرینات پرسپولیس افتاد. یک هوادار گلدان هایی یک شکل و بسیار زیبا به تمرینات آورده بود که گلدان آن قرمز و نام پرسپولیس روی آن حک شده بود. برخی از بازیکنان پرسپولیس که پاداش و جایزه را فقط در مبالغ میلیونی می بینند با صدای بلند خندیدند و این هدیه را به تمسخر گرفتند. اما در این میان بازیکنانی مثل کمال کامیابی نیا و جلال حسینی برخورد بسیار گرمی با با این هوادار خوش ذوق داشتند و بابت هدیه ارزشمندی که برای آنها آورده بود تشکر کردند. 
+24
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    خوب حالا چرا گلدون؟ آفتابه می‌برد که هم قرمز بود هم به دردشون میخورد. لنگ حمام هم که دیگه از همه بهتر. وقتی‌ رنگه پیرهنه تیمت هم رنگ لنگه برا چی‌ گلدون می‌بری که مسخرت هم بکنن؟
    52
    39
    یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::Dave07 - سیدنی، استرالیا::]. تو فلن چاره‌ای واسه سوزش ویرانگر باخت دربی کن که از اون روز تا همین الان نه میتونی‌ بشینی‌ نه رو داری با یک پرسپولیسی رو در رو بشی‌،،تاولت دیگه خوب نمیشه یه بار 2 بار تاول بزنه میشه کاریش کرد اما تاول پشت تاول میشه زخم همیشگی‌ و احتیاج به عمل جراحی داری،،از بس سوراخ سوراخ شدید که دیگه اصن حالیت نیسی‌ چنتا چنتا میچپونن بهتون،،بدو بروو کیسه بکش کیسه کش سوراخ،، تنها افتخارتون فقت برد دربی بود که فس فس شدید;) عرضه قهرمانی ندارید, در آسیا هم شیشتا شیشتا میخورید صدر جدول هم واستون شده آرزو! بازی هم بلد نیستید گلزدن هم که دیگه اصن یادتون رفته! ده بازی 9 امتیاز ،جای تو بودم سرمو میذاشتم زمین می‌مردم لاا اقل از سوزش و تاول ماتحت خلاص میشی‌ سولاخ جوووووون ;) :o :)
    14
    28
    یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    perspolisi - سیدنی، استرالیا
    [::عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران::]. عقاب جان، زیاد سر به سر این بابا همشهری ما نذار، دست خودش نیست گناه داره، کلا سعی کن درکش کنی 😜
    5
    9
    یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    دوسته عزیز کلاغ سرخکی من که اتفاقا این برد رو به همه شما تبریک گفتم. سوزشی نداره عزیزه من. وقتی‌ که شما مرگ بر تاج گفتی‌ و انقلاب کردی بایدم رژیمه آخوندی به تیمت برسه، تند و تند پول برسونه، داور تو هر بازی یدونه پنالتی برات کنار بذاره، به اندازه یه تیمه فوتبال فقط خرجه سر مربیت کنن. من افتخار می‌کنم که طرفداره لنگ حمام نیستم که شعارش مرگ بر تاج باشه و اول و آخرش هم سردار و تهدار توش باشن. بردی مبارکت باش عمو جان، ما که بخیل نیستیم. فقط گفتم اون دوسته عزیزمون که گلدون برده سره تمرین میتونه بجاش آفتابه یا لنگه حمام ببره که اتفاقا کدویه خوبی‌ هم هست.
    4
    8
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::perspolisi - سیدنی، استرالیا::]. پرسپولیسی جونم سرور همین همشهری آلزایمر گرفتد ;) از بس که جر میزنه و خود جری میکنه،،والا منم مثل تو نگران سلامتی این کیسه کش‌ها هستم،،تیمشون عرضه نداره حتی گل بزنه اون از رده جدولشون اون از سبک بازی اون از تعداد گل زده‌هاشون اون از امتیاز! گرون‌ترین تیم‌ را هم در این دو سال بستن فقط شجأییان سه میلیارد گرفته،بعدش اینقدر شافتک ریپو هستش که نمیدونه اسم پرسپولیس مثل خار تو چشم آخوندهاست،ما انقد عرضه داشتیم ک اسم تیممون را پس گرفتیم ،بیشتر تورک‌ها جدیداً فهمیدم با اسم پرسپولیس مشکل داران،بعدش هم حناق بگیره هر کی‌ گفت مرگ بر شاه منکه اون موقع نبودام اما خودش صف اول تظاهرات و شعار‌ها بوده،اسم عربی‌ الاستقلال تیمشون شده آبرو ریزی واسه یه تیم‌ ایرانی‌ ;)
    0
    2
    دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.