مسافرانی که دوست دارند در هواپیما کنار پنجره بنشینند چه شخصیتی دارند؟

روزنامه‌ی تلگراف دیدگاه “بکی اسبیلمن” روانشناس را منتشر کرد که معتقد است، مسافرانی که صندلی کنار پنجره هواپیما را ترجیح می‌دهند تمایل زیادی به کنترل کردن تمایلات و خواسته‌های دیگران دارند.
 
وی می‌افزاید، این دسته از مسافران زود عصبانی می‌شوند و میل به انزوا نیز در آنها بیشتر است.علاوه بر آن انتخاب این محل بیانگر خودخواهی‌های زیاد و کم‌توجهی آنها به دیگران است.
 
بکی می‌گوید، بر عکس این دسته از افراد، کسانی که صندلی کنار راهرو هواپیما را ترجیح می‌دهند گشاده‌رو بوده و توجه بیشتری به دیگران دارند هم‌چنین خودخواهی‌های‌شان به نسبت کمتر از مسافرانی است که کنار پنجره می‌نشینند.
 
بر اساس مطالعات انجام شده از سوی یکی از شرکت‌های متخصص در امر پروازها، ۵۵ درصد از مشتریان صندلی‌های کنار پنجره و ۴۵ درصد نیز صندلی‌های کنار راهرو را ترجیح می‌دهند.
 
بر اساس این مطالعات ۳۴ درصد مسافرانی که خواهان نشستن بر روی صندلی کنار پنجره هستند، مایلند تا مبالغ بیشتری را برای این امر بپردازند.
+21
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    مهرداد2538 - تهران، ایران
    کاملاً درسته.
    5
    7
    شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    کاملا نظر نسبی هست. بهتر بود میگفتن اونایی که جاشون کنار پنجره نیست اما از فردی که کنار پنجره هست (چه آشنا چه غریبه) درخواست میکنن تا جاشونو باهم عوض کنن احتمال زیاد دارای خصوصیات خودخواهانه هستن. در کل خودخواهی یکی از بدترذین اخلاقی هست که فرد یا گروه مردمی میتونن داشته باشن. خیلی از اخلاقهای خی بد و غیر قابل تحمل از خودخواهی سرچشمه میگیرن. بطور مثال خساست در ظاهر خلقی مستقل هست اما خودخواهی در آن خیلی نقش داره. چون فرد خصیص انقدر خودخواه هست که خیلی کمتر از چیزایی که دریافت میکنه پس میده. چون خودش رو به هر حقی اولویت میده. یا آدمهای زیرآب زن. اینها هم به خاطر خودخواهی به خودشون حق میدن برای کنار زدن کسی حتی در این حد که از طرف بی دلیل خوششون نمیاد حق دارن زیرآب طرف رو بزنن. خودخواهی جنسی!! میخواد ترتیب همه رو بده اما یه مگس نر هم از کنار ناموسش رد نشه. خودخواهی قومیتی!! اینجا زیاد داریم. میخواد هر شهری رو که خوشش میاد و منافع داره مال خودش کنه و بر سر مردم اون شهر هرچی بیاد مهم نیست. میخواد فرهنگ و زبان و اصالت قومهای دیگه رو از بین ببره تا خودش پررنگتر نشون بده.
    4
    4
    شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.